Die eerste job...

Gestart door Roel, 28 april 2005 - 20:29:25

« vorige - volgende »

Roel

Ik heb vandaag het leuke nieuws gekregen dat ik op 1 augustus kan beginnen als commercieel bediende bij Fortis. Het wordt mijn eerste job...

Ik vroeg mij hoe dat meevalt zo'n eerste job, wat je zoal op je nek krijgt en of het echt het begin van het einde is? :-)

hoe zat dat bij jullie?

God save Mclaren

Eric

Citaat van: Roel op 28 april 2005 - 20:29:25
Ik heb vandaag het leuke nieuws gekregen dat ik op 1 augustus kan beginnen als commercieel bediende bij Fortis. Het wordt mijn eerste job...

Ik vroeg mij hoe dat meevalt zo'n eerste job, wat je zoal op je nek krijgt en of het echt het begin van het einde is? :-)
hoe zat dat bij jullie?



;D ;D ;D ;D

Doefie

Citaat van: Roel op 28 april 2005 - 20:29:25
Ik heb vandaag het leuke nieuws gekregen dat ik op 1 augustus kan beginnen als commercieel bediende bij Fortis. Het wordt mijn eerste job...

Ik vroeg mij hoe dat meevalt zo'n eerste job, wat je zoal op je nek krijgt en of het echt het begin van het einde is? :-)

hoe zat dat bij jullie?

(gepensioneerde stem) Aaaah, in mijnen tijd he, lang lang geleden, toen werden wij nog als jong klein manneke verplicht door ons ouders om mee te gaan werken op den boerenbuiten. Zo als jong manneke van 6-7 jaar is dat wel vrij traumatisch, wetende dat ge dat uw hele leven moogt gaan doen dat werken. Maar ja, we konden wij niet anders want ons gezin was zo arm als 't straat en we konden wij amper een brood op de plank brengen voor ons gezessen thuis... En ja, toen kwam den Oorlog e, alles werd gewoon vernield door den Duits die hier uiteindelijk toch nikske te zoeken hadden en dan hebben we die maar buitengesjot he. Dan konden we van helemaal in 't begin beginnen werken en werken en werken ...


ok serieus nu, zou het niet weten, zit nog op school...

Mikacouli

Ik zou het ook wel willen weten. 1 juli begin ik in de bouwfirma van mijn pa dus ik zit ongeveer met dezelfde vragen als Roel. Het wordt ook mijn eerste job
:)

Roel

Citaat van: DoefieF1 op 28 april 2005 - 21:44:58
[
(gepensioneerde stem) Aaaah, in mijnen tijd he, lang lang geleden, toen werden wij nog als jong klein manneke verplicht door ons ouders om mee te gaan werken op den boerenbuiten. Zo als jong manneke van 6-7 jaar is dat wel vrij traumatisch, wetende dat ge dat uw hele leven moogt gaan doen dat werken. Maar ja, we konden wij niet anders want ons gezin was zo arm als 't straat en we konden wij amper een brood op de plank brengen voor ons gezessen thuis... En ja, toen kwam den Oorlog e, alles werd gewoon vernield door den Duits die hier uiteindelijk toch nikske te zoeken hadden en dan hebben we die maar buitengesjot he. Dan konden we van helemaal in 't begin beginnen werken en werken en werken ...


ok serieus nu, zou het niet weten, zit nog op school...

Den duits, dien heeft het ALTIJD gedaan hè ;-)

@ Mickacouli, veel succes ermee! De "groentjes van het f1pits.net forum" gaan da wel goe doen joh, da zijn de "ecthen"  8)
God save Mclaren

Racegirl

Ik zou het ook niet weten, moet nog 2 jaar studeren.

Ik weet dat diegene dat studeren altijd klagen dat ze zouden willen gaan werken (zodat ze geld verdienen), en diegene dat al werken altijd klagen over hoe graag ze terug naar die studententijd willen (omdat ze meer vrije tijd willen).

Allesinds, heel veel succes! ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Citaat van: Roel op 28 april 2005 - 20:29:25commercieel bediende bij Fortis.

Alles en iedereen wordt commercieel tegenwoordig he. ::) ::)


;) ;)

Racegirl

En Proficiat trouwens, dat was ik nog even vergeten zeggen ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Citaat van: Racegirl op 29 april 2005 - 11:18:00
Ik zou het ook niet weten, moet nog 2 jaar studeren.

Ik weet dat diegene dat studeren altijd klagen dat ze zouden willen gaan werken (zodat ze geld verdienen), en diegene dat al werken altijd klagen over hoe graag ze terug naar die studententijd willen (omdat ze meer vrije tijd willen).

Allesinds, heel veel succes! ;)

Studeren??? als ik uwe urenrooster zie  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Supermariobros

Mijn eerste job was als machinebediende, in 3 ploegen en zeer goed betaald.
Die job vond ik meteen toen ik afgestudeerd was, ik werkte echter maar 7 maanden als machinebediende omdat ik naar dat verdomde leger moest.
Na mijn legerdienst beloofden ze me dat ik er terug aan de slag kon, maar de situatie was nogal verslechterd zodat ik er naar kon fluiten.

Roel

Citaat van: Supermariobros op 29 april 2005 - 18:40:51
Mijn eerste job was als machinebediende, in 3 ploegen en zeer goed betaald.
Die job vond ik meteen toen ik afgestudeerd was, ik werkte echter maar 7 maanden als machinebediende omdat ik naar dat verdomde leger moest.
Na mijn legerdienst beloofden ze me dat ik er terug aan de slag kon, maar de situatie was nogal verslechterd zodat ik er naar kon fluiten.

het leger... gelukkig zijn we daar vanaf!
btw: dat 'kikkerpompje' vanop je avatar hebben wij ook thuis, alleen zat er bij ons geen parkiet bij geleverd  ;)
God save Mclaren

Juan Pablo

#11
nog niet gewerkt

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.