F1 op PS2

Gestart door Jonas, 23 april 2005 - 11:36:07

« vorige - volgende »

Jonas

Wat is zo het beste game over F1 op de PS2???
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Juan Pablo

Ik heb op de Ps2: F1 2002, formula 1 carreer challenge en f1 2004
carreer Challenge is erg leuk, omdat je de kans hebt om in 4 jaar je carrierre op te krikken, vooral leuk als je bij een achterhoede team zit.
f12004 ziet er het beste uit, maar in de multiplayer mode zijn er geen coureurs in de auto's >:(
maar natuurlijk wel het nieuwste spel!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Ik heb F1 2001 en F1 challenge 99-02 op de ps2 van mijn vriendin en eerlijk moet ik toch toegeven dat f1 2001 het beste is om te spelen (besturing), maar het principe van f1 challenge is natuurlijk wel beter.

Ferrari 2010

Citaat van: R@cing Bull op 27 april 2005 - 19:44:04
Ik heb op de Ps2: F1 2002, formula 1 carreer challenge en f1 2004
carreer Challenge is erg leuk, omdat je de kans hebt om in 4 jaar je carrierre op te krikken, vooral leuk als je bij een achterhoede team zit.
f12004 ziet er het beste uit, maar in de multiplayer mode zijn er geen coureurs in de auto's >:(
maar natuurlijk wel het nieuwste spel!
heb ik ook, ik kon er echter geen bal van. Ik ben er zo een die te veel gebruik maakt van de muren, en zo win in bijvoorbeeld NFSU2, hoewel ik NFSU2 nu op hoog niveau speel, en daar kan je niet winnen als je niet tijdig remt enzo. Misschien een spl om binnenkort nog eens te proberen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

 ;D, Monaco wel zeg  :o, daar kan je "gewoon" tegen de muur rijden..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

DTM race driver 2 is ook leuk :), veel verschillende race-klasses en een goede carreer-mode
al verouderen de graphics wel een beetje, deze winter komt de nieuwe uit

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.