FIA GT 2005

Gestart door kevin, 14 april 2005 - 20:27:40

« vorige - volgende »

kevin

Heeft iemand naar de afgelopen zondag naar het FIA GT kampioenschap gekeken. Vond het wel wat magertjes qua uitzending op eurosport.

Ik moet wel zeggen dat de Corvette van Kumpen / Longin, indien wat betrouwbaarder (losgekomen olie-leiding), de favorieten het vuur aan de schenen kan leggen.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

IVY440

Zondag avond heb ik stukje kunnen kijken (gewoon klein verslagje), maar van Kumpen niks gezien :-[ Ik hoop dat ze een beetje kunnen volgen, anders hadden ze beter in de Belcar kunnen blijven.

eppie

Ik vind het nogal optimistisch om te zeggen dat ze mee zouden hebben gekunnen met de top.Die Maserati's doen toch een afbreuk aan de race, dank God dat Lamy met zijn Ferrari er nog is.

Waarom zetten ze al die superwagens niet bij elkaar.De Aston Martins rijden nu in de ALMS, de Maserati's in de FIA GT en er rijd ergens nog een Lamborghini rond (Is nog aan het testen geloof ik) en er zullen nog wel zulke wagens zijn om een kampioenschap op zich te maken..

cookie

Citaat van: kevin op 14 april 2005 - 20:27:40
Heeft iemand naar de afgelopen zondag naar het FIA GT kampioenschap gekeken. Vond het wel wat magertjes qua uitzending op eurosport.

Ik moet wel zeggen dat de Corvette van Kumpen / Longin, indien wat betrouwbaarder (losgekomen olie-leiding), de favorieten het vuur aan de schenen kan leggen.

Greetz
Kevin

magere uitzending? Ze hebben de race helemaal live uitgezonden, ik vond het top naar eurosport normen. Vooral op het einde met de top 3 binnen een paar seconden.

kevin

Citaat van: cookie op 17 april 2005 - 17:10:46
magere uitzending? Ze hebben de race helemaal live uitgezonden, ik vond het top naar eurosport normen. Vooral op het einde met de top 3 binnen een paar seconden.

Wanneer is die dan op tv gekomen? Ze hebben wel de 2 reeksen van de BTCS uitgezonden. Van de FIA GT in Monza een samenvatting. Waarom niet andersom?

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

eppie

#5
Citaat van: kevin op 18 april 2005 - 20:45:41
Citaat van: cookie op 17 april 2005 - 17:10:46
magere uitzending? Ze hebben de race helemaal live uitgezonden, ik vond het top naar eurosport normen. Vooral op het einde met de top 3 binnen een paar seconden.

Wanneer is die dan op tv gekomen? Ze hebben wel de 2 reeksen van de BTCS uitgezonden. Van de FIA GT in Monza een samenvatting. Waarom niet andersom?

Greetz
Kevin

Je bedoelt de WTCC, de vervanger van het ETCC.BTCS is een Belgisch kampioenschap ter vervanging van de Procar.

En trouwens, de WTCC is vele spannender en leuker om naar te kijken dan dat langdradige FIA GT dus als iets het verdient integraal te worden uitgezonden dan is het dat wel.

kevin

Citaat van: eppie op 18 april 2005 - 22:09:01
Je bedoelt de WTCC, de vervanger van het ETCC.BTCS is een Belgisch kampioenschap ter vervanging van de Procar.

En trouwens, de WTCC is vele spannender en leuker om naar te kijken dan dat langdradige FIA GT dus als iets het verdient integraal te worden uitgezonden dan is het dat wel.

Bedoelde dus de WTCC. Zeker niet goed wakker gisterenavond.
Die reeks met Larini en consoorten.

Wou de FIA GT wel eens zien, om eens te aanschouwen hoe Kumpen/Longin het er vanaf brachten.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

cookie

Citaat van: kevin op 18 april 2005 - 20:45:41
Citaat van: cookie op 17 april 2005 - 17:10:46
magere uitzending? Ze hebben de race helemaal live uitgezonden, ik vond het top naar eurosport normen. Vooral op het einde met de top 3 binnen een paar seconden.

Wanneer is die dan op tv gekomen? Ze hebben wel de 2 reeksen van de BTCS uitgezonden. Van de FIA GT in Monza een samenvatting. Waarom niet andersom?

Greetz
Kevin

Ze hebben de FIA GT race helemaal live uitgezonden, maar het was op Eurosport 2 herriner ik me weer. Sorry voor dat foutje.

Was in ieder geval de mooiste FIA GT race die ik live heb gezien op TV.

eppie

Citaat van: cookie op 19 april 2005 - 23:18:59
Citaat van: kevin op 18 april 2005 - 20:45:41
Citaat van: cookie op 17 april 2005 - 17:10:46
magere uitzending? Ze hebben de race helemaal live uitgezonden, ik vond het top naar eurosport normen. Vooral op het einde met de top 3 binnen een paar seconden.

Wanneer is die dan op tv gekomen? Ze hebben wel de 2 reeksen van de BTCS uitgezonden. Van de FIA GT in Monza een samenvatting. Waarom niet andersom?

Greetz
Kevin

Ze hebben de FIA GT race helemaal live uitgezonden, maar het was op Eurosport 2 herriner ik me weer. Sorry voor dat foutje.

Was in ieder geval de mooiste FIA GT race die ik live heb gezien op TV.

't Was misschien de enige FIA GT race die je live hebt gezien op TV, want boeiend vond ik het niet.

cookie

Citaat van: eppie op 20 april 2005 - 16:49:27


't Was misschien de enige FIA GT race die je live hebt gezien op TV, want boeiend vond ik het niet.

Oppassen wat ge zegt hé, Ik kijk al jaren zowat elke race die live op TV te zien is (en dat zijn er veel elk weekend). Van alle raceklassen dus ook FIA GT. Als je deze race niet boeiend vond dan weet ik het ook niet, als je enkel de hoogtepunten hebt gezien kan je niet oordelen aangezien Kevin al zei dat die uitzending magertjes was.

De eerste stint was al mooi, de top 6 bleef dicht bij elkaar en er waren een hoop inhaalmaneuvres tussen die 6 wagens. De midden stint was wat minder, alle wagens waren een beetje uit elkaar gereden. MAar de laatste stint was superspannend. Eerst de corvette die de Maserati aan het pushen was tot de olieleiding kapotging en dan de Ferrari die het gat dichtte en uiteindelijk een paar ronden voor het einde de leiding overnam.

meestal zijn die FIA GT races 1 langerekte geeuw, maar nu was er een hoop strijd.

eppie

Ik probeer ook al jarenlang elke mogelijke tak van autosport te volgen maar de race van zondag heb ik niet kunnen zien.Ik heb namelijk geen Eurosport 2 en geen flauw benul wat ik moet doen om dit te bekomen.Kun jij me misschien verder helpen?

cookie

Citaat van: eppie op 21 april 2005 - 19:57:19
Ik probeer ook al jarenlang elke mogelijke tak van autosport te volgen maar de race van zondag heb ik niet kunnen zien.Ik heb namelijk geen Eurosport 2 en geen flauw benul wat ik moet doen om dit te bekomen.Kun jij me misschien verder helpen?

eurosport 2 zit bij mij op de schotel (hotbird), vervangt het oude eurosportnews. Eurosport 2 zit geloof ik ook bij in het canaldigitaal pakket hier in Belgie.