Man van de race

Gestart door Jasper, 03 april 2005 - 21:45:53

« vorige - volgende »

Welke rijder reed vandaag het sterkst?

Alonso
8 (20%)
Trulli
0 (0%)
Räikkönen
2 (5%)
R. Schumacher
0 (0%)
De la Rosa
26 (65%)
Webber
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Coulthard
0 (0%)
Barrichello
3 (7.5%)
Button
0 (0%)
Sato
1 (2.5%)
Heidfeld
0 (0%)
Fisichella
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

McLaren_über_alles

De la Rosa natuurlijk... Wat een race  :o... Ik zie niet in wie anders de man van de race zou zijn... Alonso? Reed constant alleen. Dan kun je evengoed iemand van rond de 10de plaats kiezen die ook een ganse race alleen reed...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Juan Pablo

aangezien er al genoeg stemmen zijn voor De La Rosa, stem ik op Sato, die vanaf de 13de positie een sterke race reed(beter dan Button, net zoals vorig jaar),  totdat zn remmen een andere rol gingen spelen.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Wie heeft er op Sato gestemd? Al wat hij gedaan heeft is iedereen tegenhouden tot hij z'n remmen kapot had gereden...

Raikkonen MASTER

Jasper, lees bericht boven het jouwe?  ::)

Ik stemde ook voor De la Rosa. Briljante race, jammer dat hij geen echte mogelijkheid kreeg om nog meer voorin mee te doen voor het podium.
Hij was voor mij het enige lichtpuntje in de race, spannend om al zijn gevechten te volgen, zelfs na een paar technische foutjes.

Kimi eindelijk 3de! :)

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTER op 04 april 2005 - 16:20:09in de race, spannend om al zijn gevechten te volgen, zelfs na een paar technische foutjes.

Kimi eindelijk 3de! :)

Ben ik verre van tevreden mee. En ik denk hijzelf ook niet zoals gewoonlijk. :-\

Mikacouli

Net gelezen.
De la Rosa wist niet eens dat hij 5de geeindigd was. Doordat zijn banden flatspots bevatten vibreerde de wagen zodanig dat zijn ogen ook vibreerden en dus ook het pitbord niet meer kon lezen. hij was aangenaam verrast toen hij hoorde dat hij 5de werd. ;D

The Iceman

Ongetwijfeld De La Rosa. Heeft zijn visitekaartje afgegeven en laten zien aan Uncle Ron dat hij een prima vervanger is voor de geblesseerde tenniskampioen. Misschien doet hij Ron's ogen opengaan en kan Montoya nog wat langer aan de kant blijven en krijgt De La Rosa nog een kans in Imola om te laten zien dat hij een beter coureur is dan de Colombiaan. De La Rosa heeft echt geraced, hetgeen we van de rest weeral niet echt kunnen zeggen. Wat dat gevaarlijk rijgedrag betreft ??? Een beetje raar, heb geen enkele aktie van de Spanjaard gezien die echt gevaarlijk was of leek. Misschien kan degene die dit gepost heeft het even verduidelijken want ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan. Of misschien heb ik iets gemist toen ik even een sanitaire stop ging maken ???? :)

daan

Pedro de la Rosa zonder twijfel. Wat een race!

Tim C

iedereen die op de la rosa stemde moet dringend de race nog eens bekijken...

Alonso was duidelijk het sterkst

Jasper

't Is 23 tegen 5. :P

Alonso was misschien het sterkst, De la Rosa heeft in geen jaren meer geracet en maakte van de race iets dat het waard was om te bekijken. Alonso reeds heel te tijd alleen en moest zien dat hij niet van de baan ging en gewoon z'n motor sparen, De la Rosa reed telkens kloven dicht en haalde op leuke manieren in.

Schumi nr1

Zonder twijfel, De La Rosa. Na zolang geen wedstrijd gereden te hebben zo'n prestratie neer te planten.

Jasper

Citaat van: Raikkonen MASTER op 04 april 2005 - 16:20:09
Jasper, lees bericht boven het jouwe? ::)
Whoops, toen niet gezien dat het topic al een tweede pagina had...

Tim C

en toch bleef hij van de baan gaan...

Jasper

En toch bleef hij de kloof telkens opnieuw dichtrijden, zelfs met geklote banden...

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 04 april 2005 - 17:50:14
en toch bleef hij van de baan gaan...

Oh 23 tegen 5 zegt genoeg hoor. Het moet pijnlijk zijn om voor iemand die in een McLaren rijd te stemmen. Hoe barri die twee stemmen haalt weet ik ook niet.

Ik denk dat jij nog eens de race moet herbekijken. Perdro heeft maar twee keer van de baan gegaan en er waren er veel die van de baan gegaan zijn.