Man van de race

Gestart door Jasper, 03 april 2005 - 21:45:53

« vorige - volgende »

Welke rijder reed vandaag het sterkst?

Alonso
8 (20%)
Trulli
0 (0%)
Räikkönen
2 (5%)
R. Schumacher
0 (0%)
De la Rosa
26 (65%)
Webber
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Coulthard
0 (0%)
Barrichello
3 (7.5%)
Button
0 (0%)
Sato
1 (2.5%)
Heidfeld
0 (0%)
Fisichella
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Jasper

Simpel, zoals elke race: wie was de beste rijder deze namiddag? Ongeacht technische defecten of andere pechsituaties.

Mijn stem gaat blindelings naar Pedro de la Rosa, na zo lang niet geracet te hebben zo'n prestatie neerzetten is niet aan iedereen bestemd. De foutjes door te laat te remmen schuif ik dan ook in de schoenen van zijn gebrek aan raceritme en dus een beetje minder vlotte inschatting van remafstand bij het inhalen.

Op de tweede plaats Fernando Alonso, één van de enigen die vandaag foutloos reed.

IVY440

Ik heb toch op Alonso gestemd, weer perfect weekend. Q1 de snelste, Q2 de snelste en de race de snelste. Perfect weekend alweer

Lender

Ik heb toch op De La Rosa gestemd. Hij heeft bewezen dat hij fantastisch kan racen, nu dat hij eindelijk eens met een uitstekende race wagen.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Doefie

Pedro de la Rosa. In 2000 presteerde hij al erg sterk in de Arrows (lange tijd 3de in Oostenrijk, dikwijls in de top 6). Nu na twee jaar niet meer te racen sterke prestatie in zowel kwalificatie als race. Akkoord, hij heeft 2000 testkilometers achter de rug maar dan heb je nog geen raceritme. Jammer dat het maar één race is dat hij meerijdt, had hem graag wat langer aan het werk gezien in de McLaren.

Mikacouli

De la Rosa zonder twijfel. Wat een race. Die foutjes zijn hem vergeven :D

dj Peter

Alonso man van de race? Laat me niet lachen,als je van begin tot einde aan kop rijdt heb je weinig werk lijkt me. (niettemin petje af hoor! ). De La Rosa gun ik het niet wegens gevaarlijk rijgedrag. Rubens krijgt mijn stem omdat ie binnen de kortste keren van P20 naar P8 rijdt.

Eric

Citaat van: SaffierFM op 03 april 2005 - 22:26:03
Alonso man van de race? Laat me niet lachen,als je van begin tot einde aan kop rijdt heb je weinig werk lijkt me. (niettemin petje af hoor! ). De La Rosa gun ik het niet wegens gevaarlijk rijgedrag. Rubens krijgt mijn stem omdat ie binnen de kortste keren van P20 naar P8 rijdt.

??? ??? ???
Heeft Pedro gevaarlijk gereden?

Ik heb pedro gekozen, moest de la Rosa er niet geweest zijn hadden we weer een saaie race gezien...

Lender

Citaat van: SaffierFM op 03 april 2005 - 22:26:03
De La Rosa gun ik het niet wegens gevaarlijk rijgedrag.

Eerst zit iedereen te zagen dat er niets meer gebeurd, en dan komt Pedro eens schitterend rijden, lekker dueleren, en dan zit je weer te zagen dat het te gevaarlijk is.Het verdorie nog steeds racen! ::)
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Doefie

Citaat van: Lender op 03 april 2005 - 22:47:49
Citaat van: SaffierFM op 03 april 2005 - 22:26:03
De La Rosa gun ik het niet wegens gevaarlijk rijgedrag.

Eerst zit iedereen te zagen dat er niets meer gebeurd, en dan komt Pedro eens schitterend rijden, lekker dueleren, en dan zit je weer te zagen dat het te gevaarlijk is.Het verdorie nog steeds racen! ::)

Sommigen weten waarschijnlijk niet eens wat ze willen.

Ruud

Citaat van: IVY440 op 03 april 2005 - 21:51:30
Ik heb toch op Alonso gestemd, weer perfect weekend. Q1 de snelste, Q2 de snelste en de race de snelste. Perfect weekend alweer

Volledig mee eens, ik heb ook op Alonso gestemd. Hoewel ik het geweldig vond wat De la Rosa vandaag deed.

razzle_dazzle

Alonso, zelfde reden.

phil69

de la Rosa was vooral de smaakmaker, heb ook voor hem gestemd.

Supermariobros

Ongetwijfeld De La Rosa, vooral hij maakte de race boeiend.

Bjorn

De la Rosa natuurlijk. Wat een prestatie!  :o Hij bewees dat de McLaren sterk is maar het helaas keer op keer laat afweten tijdens de kwali's... Mooie race van Pedro ondanks zijn fouten!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

#14
Citaat van: SaffierFM op 03 april 2005 - 22:26:03
De La Rosa gun ik het niet wegens gevaarlijk rijgedrag.

:o  :o een vlaag van zinsverbijstering? Inhalen houdt toch altijd wel risico's in, en bij DLR vielen ze steeds mooi binnen de perken. mja rare opmerking vind ik toch hoor

Ik heb ook overtuigd op DLR gestemd ook. Alonso was foutloos, maar zonder DLR was er weer geen bal aan dus...
God save Mclaren