Geen nieuwe motor voor Schumacher, wel voor BAR???

Gestart door Raikkonen MASTER, 17 maart 2005 - 16:24:11

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Michael Schumacher zal geen nieuwe motor mogen gebruiken voor de volgende GP.
Dat heeft de FIA beslist. De gaatjes die in het net waren omtrent het reglement dat de wagens die niet finishen in een race, een nieuwe motor mogen gebruiken voor het volgende race-weekend, worden stilaan gesloten.
Nu wordt dus ook een onderscheid gemaakt tussen moedwillig niet eindigen en gedwongen niet eindigen.

De berichtgeving zegt wel dat Heidfeld, Albers, Button en Sato wél een nieuwe motor mogen gebruiken.
Maar ik snap het verschil niet goed tussen wat Ferrari deed met Schumacher en wat BAR deed met Button en Sato  ???
Deden ze niet juist hetzelfde??

Jasper

Fout bericht. Een week geleden werd al gemeld dat MS waarschijnlijk niet met een nieuwe motor zou rijden. De nieuwe regel gaat in na Maleisië. MS zal de oude motor gebruiken, omdat hij anders Maleisië en Bahrein, twee hete races, met dezelfde motor moet rijden. Waar je het bericht ook hebt gehaald, het is fout.

FerrariMan

Ik denk eerder dat Ferrari de optie zo open mogelijk wil houden om in Bahrein met de F2005 te starten. En daar hebben ze de nieuwe motor voor nodig..

The Iceman


FerrariMan


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bruno

Bij Bar/Honda hebben ze het verkeerde krat "nieuwe" motoren opengetrokken vrees ik.  ::)

Wel zonde, mag je eens een race meerijden om je potentieel te bewijzen en dan moet je na een paar ronden al opgeven.  :'(

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Alan Blues


The Iceman

Citaat van: FerrariMan op 19 maart 2005 - 21:45:00
Citaat van: Snekuem op 19 maart 2005 - 21:25:12
En daar is het ook heet !!!  :)
Waar blijft die GP van Alaska  :)
Mclaren heeft al ervaring in de sneeuw met de tweezitter. Mika reed er enkele jaren geleden zijn vrouw Erja erin rond ergens in het noorden van Finland !

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 23 maart 2005 - 19:51:18
Citaat van: FerrariMan op 19 maart 2005 - 21:45:00
Citaat van: Snekuem op 19 maart 2005 - 21:25:12
En daar is het ook heet !!!  :)
Waar blijft die GP van Alaska  :)
Mclaren heeft al ervaring in de sneeuw met de tweezitter. Mika reed er enkele jaren geleden zijn vrouw Erja erin rond ergens in het noorden van Finland !
Moet zalig zijn, ik zie elk team al een band zoeken voor de lage temperaturen en dat ze eens daar aangekomen sneeuwkettingen krijgen  ;D ;D ;D ;D Alle F1's op sneeuwkettingen, dan zal je pas zien wie het beste kan rijden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2002 op 23 maart 2005 - 20:26:00
Citaat van: Snekuem op 23 maart 2005 - 19:51:18
Citaat van: FerrariMan op 19 maart 2005 - 21:45:00
Citaat van: Snekuem op 19 maart 2005 - 21:25:12
En daar is het ook heet !!!  :)
Waar blijft die GP van Alaska  :)
Mclaren heeft al ervaring in de sneeuw met de tweezitter. Mika reed er enkele jaren geleden zijn vrouw Erja erin rond ergens in het noorden van Finland !
Moet zalig zijn, ik zie elk team al een band zoeken voor de lage temperaturen en dat ze eens daar aangekomen sneeuwkettingen krijgen  ;D ;D ;D ;D Alle F1's op sneeuwkettingen, dan zal je pas zien wie het beste kan rijden...
grindbakken van sneeuw, pitlane = een rij iglo's

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: R@cing Bull op 24 maart 2005 - 20:49:33
Citaat van: Schumi 2002 op 23 maart 2005 - 20:26:00
Citaat van: Snekuem op 23 maart 2005 - 19:51:18
Citaat van: FerrariMan op 19 maart 2005 - 21:45:00
Citaat van: Snekuem op 19 maart 2005 - 21:25:12
En daar is het ook heet !!!  :)
Waar blijft die GP van Alaska  :)
Mclaren heeft al ervaring in de sneeuw met de tweezitter. Mika reed er enkele jaren geleden zijn vrouw Erja erin rond ergens in het noorden van Finland !
Moet zalig zijn, ik zie elk team al een band zoeken voor de lage temperaturen en dat ze eens daar aangekomen sneeuwkettingen krijgen  ;D ;D ;D ;D Alle F1's op sneeuwkettingen, dan zal je pas zien wie het beste kan rijden...
grindbakken van sneeuw, pitlane = een rij iglo's
En eskimo's als mecaniciens  ;D ;D
Moterhomes vervangen door sneeuwscooters
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper


FerrariMan

...en in plaats van champagne...een ijsje.  :)

Jasper

En een bus slagroom om mee te spuiten of wat? ;D