De GP van Australië!

Gestart door Tim C, 25 februari 2005 - 11:59:13

« vorige - volgende »

IVY440

Ik ;) Schandalig om in eigen land zoiets te doen. Precies of hij zal alleen in Australië gelijk krijgen

Ramses

Citaat van: FerrariMan op 07 maart 2005 - 19:45:54
Bij deze stap ik dan van mijn paard  ;)

Wat ik wil nog kwijt wil, wie deelt mijn mening wanneer ik zeg dat het gezever van Stoddart één grote media-stunt was?

Ik denk het ook. Jordan kreeg hun motoren pas in januari, maar kan toch een 2005 (ik zeg niet wat voor een wagen) op de grid zetten. Minardi had vroeger de zekerheid over de Cosworth krachtbron, maar kan dat niet?

De onderdelen waren klaar, maar nog niet getest? Nochtans heeft Minardi in januari en februari ook enkele malen getest met de oude wagen. Test dan met de nieuwe onderdelen, niet?

Reglement is reglement.

en ik ben tijdens de race terug in slaap gevallen.

Ferrari 2010

Citaat van: Ramses op 07 maart 2005 - 19:49:13
Citaat van: FerrariMan op 07 maart 2005 - 19:45:54
Bij deze stap ik dan van mijn paard  ;)

Wat ik wil nog kwijt wil, wie deelt mijn mening wanneer ik zeg dat het gezever van Stoddart één grote media-stunt was?

Ik denk het ook. Jordan kreeg hun motoren pas in januari, maar kan toch een 2005 (ik zeg niet wat voor een wagen) op de grid zetten. Minardi had vroeger de zekerheid over de Cosworth krachtbron, maar kan dat niet?

De onderdelen waren klaar, maar nog niet getest? Nochtans heeft Minardi in januari en februari ook enkele malen getest met de oude wagen. Test dan met de nieuwe onderdelen, niet?

Reglement is reglement.

en ik ben tijdens de race terug in slaap gevallen.
hint voor al degenen die in slaap vallen tijdens de race:
Loop eerst een paar keer door het huis, zorg dat je alles bent gaan halen, en dat een voor een (drinken, kom voor de cornflakes, melk en lepel (zo ging het er bij mij aan toe, deels omdat ik nog niet wakker was, deels omdat ik wat te vroeg was)) zorg dat je goed wakker wordt, en ga recht in de zetel voor de tv zitten, wordt het saai, ga dan wat msn-en (indien er iemand on-line is uiteraard) of ga een spelleke spelen.

Ik ben er nog nooooit bij in slaap gevallen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Amateur

Citaat van: FerrariMan op 07 maart 2005 - 19:45:54
Bij deze stap ik dan van mijn paard ;)

Wat ik wil nog kwijt wil, wie deelt mijn mening wanneer ik zeg dat het gezever van Stoddart één grote media-stunt was?

Ik deel je mening.  Meestal kunnen Paul Stoddart en zijn team wel op mijn sympathie rekenen, maar deze vertoning was dégoutant. 
Dat kan ook voor het overgrote gedeelte van dit race-weekend gezegd worden, vind ik.  Actie=0. Spanning=beneden 0. Krijgen we nu één keer per maand (om de andere race) een échte (voor zover dat in deze moderne tijden nog mag) 'race' te zien?

KVDracer

Kweet da ek er laat mee ben, maar één team heeft mij toch zwaar teleurgesteld bij deze GP. Sauber, dat Massa niet meer meekon met de top, was duidelijk van met de kwalificatie, maar dat Villeneuve zo ver terugviel tijdens de race, da begreep ek toch nie zelle. Toyota heeft ook een teleurstellende race achter de rug zelle. Trulli zo goed mee met de top en dan zakt hij zo zwaar terug, kwam naar het schijnt door blaren op zijn banden, maar RS heeft niets laten zien dit weekend. Ik denk dat Sauber een moeilijk en teleurstellend seizoen tegemoet gaat en dat Toyota wel eens aan zijn laatste seizoen zou kunne bezig zijn, want ze hebben gezegd, wanneer ze nu geen podiumplaatsen halen, ze er zullen over nadenken om te stoppen met de F1.

Ximi

Het verwondert mij dat er hier nog niemand iets vermeld heeft over "Stewards duwen Schumi uit grindbak" of "Bewegende achteruitkijkspiegels van Mclaren".

3,2,1 Start  :D
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

mike

Citaat van: FerrariMan op 07 maart 2005 - 19:45:54
Bij deze stap ik dan van mijn paard  ;)

Wat ik wil nog kwijt wil, wie deelt mijn mening wanneer ik zeg dat het gezever van Stoddart één grote media-stunt was?

Ik alleszins zeker wel.

Man, man, man, wat heeft Paulleke mij op mijn zenuwen gewerkt met zijn egoistische en egocentrische bochtenwringerij...

mike

Citaat van: Ximi op 07 maart 2005 - 23:48:12
Het verwondert mij dat er hier nog niemand iets vermeld heeft over "Stewards duwen Schumi uit grindbak" of "Bewegende achteruitkijkspiegels van Mclaren".

3,2,1 Start  :D

Wel, die spiegels waren me ook opgevallen. Ik heb toen nog gedacht "Zou ik iets posten over illegale bewegende aerodynamische elementen?". Maar dit forum kennende is er gegarandeerd een of andere pipo die daar de humor niet van inziet en zich persoonlijk aangevallen voelt.  ;) En vermits er al genoeg na te praten zou zijn over de vele spanning die we zogezegd zouden gaan gezien hebben...  :o ;D



Vulture

Schumi reed naar mijn mening ongeïnspireerd rond, net alsof het tegen zijn zin was dat hij mee moest rijden. Geen grote inhaalacties/inhaalrace zoals zijn teamgenoot Barrichello, het duel met Heidfeld spreekt boekdelen vind ik. Ook toen hij in de grindbak stond was er precies niet teveel haast bij om terug op de baan te komen. Hij deed wel teken naar de marshals om geduwd te worden, maar dan op een manier dat hij tijd genoeg had. Zo is het toch bij mij overgekomen.
Close The World, Open The Next..

Alan Blues

Het is allemaal Schumacher zijn schuld!!!   ;)

Ach, een mooie race was het niet, maar ik heb er al erger gezien.
Ik ben al gewoon blij dat het seizoen terug begonnen is...

Vulture

Lol nee, kbedoelde alleen maar dat het me opviel hoe hij overkwam. Heeft niks te maken met het incident met Heidfeld ofzo  :)
Close The World, Open The Next..

Roel

Citaat van: mike op 08 maart 2005 - 00:08:58
Citaat van: Ximi op 07 maart 2005 - 23:48:12
Het verwondert mij dat er hier nog niemand iets vermeld heeft over "Stewards duwen Schumi uit grindbak" of "Bewegende achteruitkijkspiegels van Mclaren".

3,2,1 Start  :D

Wel, die spiegels waren me ook opgevallen. Ik heb toen nog gedacht "Zou ik iets posten over illegale bewegende aerodynamische elementen?". Maar dit forum kennende is er gegarandeerd een of andere pipo die daar de humor niet van inziet en zich persoonlijk aangevallen voelt.  ;) En vermits er al genoeg na te praten zou zijn over de vele spanning die we zogezegd zouden gaan gezien hebben...  :o ;D




volgens mij geven deze gewoon mee door de druk, is dat dan strafbaar? want daarover heb ik echt geen idee.
God save Mclaren

Sept

Citaat van: Vulture op 08 maart 2005 - 10:23:49
Schumi reed naar mijn mening ongeïnspireerd rond, net alsof het tegen zijn zin was dat hij mee moest rijden. Geen grote inhaalacties/inhaalrace zoals zijn teamgenoot Barrichello, het duel met Heidfeld spreekt boekdelen vind ik. Ook toen hij in de grindbak stond was er precies niet teveel haast bij om terug op de baan te komen. Hij deed wel teken naar de marshals om geduwd te worden, maar dan op een manier dat hij tijd genoeg had. Zo is het toch bij mij overgekomen.

Ongeïnspireerd verdedig je je positie niet met hand en tand.. Dan geef je gewoon je plaats af zonder gevecht.. Dat is voor mij althans ongeïnspireerd..
En geen haast bij het terug op de baan komen.. Ik denk dat hij ondertussen wel al op de hoogte was gebracht dat hij stukken was verloren bij de aanraking met Heidfeld.. Dus weinig reden om snel terug de baan op te komen om twee minuten later toch te moeten opgeven..
1991 - 2004 = 7

Jasper

Citaat van: DerMika op 06 maart 2005 - 23:09:18
Vonden jullie die pitstops ook zo ridicuul?

2 mannekes voor de brandstof en de rest zat erbij alsof ze in een gat in de grond aan het schijten waren. Zeer spannend voor het publiek om te volgen moet ik zeggen.
Ja enorm hé, die pitstops waren gewoon belachelijk...

Vulture

Ongeïnspireerd en misschien ook wel wat gefrustreerd omdat hij een rotweekend had?
Hij verdedigde zijn positie, alhoewel...De bocht gaat naar rechts, Heidfeld zit langs de rechterkant, Schumi duwt hem nog verder naar rechts (=op het gras). Daar is geen grip te vinden dus hij doet zichzelf de das om door Heidfeld de pas af te snijden. Ook na het stranden in de zandbak zat hij doelloos rond te kijken, geen handgebaren naar Heidfeld, niks. Hij leek me vrij futloos de voorbije race.
Close The World, Open The Next..