De GP van Australië!

Gestart door Tim C, 25 februari 2005 - 11:59:13

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: Ruud op 06 maart 2005 - 17:56:16
Citaat van: Jasper op 06 maart 2005 - 14:04:53
Die nieuwe kwalificatie zou ook meevallen als er gelijke omstandigheden waren voor iedereen. Dat was nu niet het geval, oké, dat was niet eerlijk. Maar ik denk dat iedereen in de loop der seizoenen wel eens de dupe zal zijn, als men ten minste de format niet elk seizoen verandert.

En deze format is wel een vooruitgang op die van vorig jaar, want die prekwalificatie van Silverstone '04, die wil ik toch ook niet opnieuw zien. Jij wel?

Daar moeten we dan maar van uit gaan. Maar ik denk dat jouw zin het hele kwalificatieformat omvat: it's just the luck of the draw.


Allemaal waar maar dat was vorig jaar uiteindelijk ook zo, als je pech had dat jij in de regen moest opdraven...het oude systeem blijft het beste maar geef dit systeem nog ff de kans, mss valt het toch nog mee.

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 25 februari 2005 - 14:32:49
Citaat van: RadioActiveMan op 25 februari 2005 - 12:05:31
Dat er nog niet veel te zeggen is over die GP maakt niet uit  ;)

Het is de fout van Ferrari  ;D :D
Denk niet dat je dat bij de GP van Maleisië nog gaat zeggen  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

lieven

Citaat van: FerrariMan op 06 maart 2005 - 11:13:13
Citaat van: lieven op 06 maart 2005 - 11:01:54!
Memmen memmen?

Ten eerste, al stond MS alleen op pole en al de andere toppers achterin, dan was mijn reactie identiek. Misschien volg je dit forum nog niet lang, of misschien ben je gewoon te jong, maar het moge duidelijk zijn dat ik hier altijd al tegen de nieuwe kwali's ben geweest.

Ten tweede, een paar toppers hadden pech? MS, JPM, KR, RB, FA, RS...allemaal 'pech' tijdens de kwali.
En nog niet eens echte pech, gedwongen pech. Gestructureerde pech.

Mij stoort het enorm dat er 'fans' zijn als jij, met dezelfde standpunten en mening.
'Fans' die vinden dat alles sensatie en actie moet zijn en daar zelfs de grondwaarden van de sport voor zou over hebben.
Buiten Alonso heb ik nochtans vandaag niet teveel actie gezien. Raar toch? Want de kleppers stonden (door de 'pech') toch enorm verspreid op de grid. Geloof me, met de nieuwe banden/motor-regel ga je niet teveel actie zien wanneer een klepper achter een hoop tragere piloten zit. Ik weet niet of je dat kan snappen, desnoods vraag je maar om uitleg. Eerst vinger opsteken uiteraard.

Dinsdag zullen we Juve-Real op voorhand op 2-0 zetten, Del Piero mag iedereen 2 maal voorbij dribbelen en de Real verdedigers moeten terwijl met hun handen op de rug gebonden luid zingen. Op die manier hebben we ook actie, mooie actie zelfs. En ik zou het niet erg vinden als Juve fan maar het gaat in tegen elke morele regel van de sport. Ik denk dat jij het wel leuk zou vinden.

De sport is momenteel verkocht aan mediahoeren, sensatiezoekers en supporters die enkel kijken voor leuke beelden maar geen idee hebben over wat de sport nu echt is. En jij bent er zo eentje.

Tot de volgende mem.
a: te jong denk het niet met mn 20 lentes
b: ik ben deze topic al van in het begin aan het volgen
c: ik vind ook da we beter zoas vroeger hadden ma daarom mem ik ook ni omda het nu veranderd is, ge kunt er toch niks aan doen!

DerMika

Vonden jullie die pitstops ook zo ridicuul?

2 mannekes voor de brandstof en de rest zat erbij alsof ze in een gat in de grond aan het schijten waren. Zeer spannend voor het publiek om te volgen moet ik zeggen.
The Dude abides

tazpas

Citaat van: DerMika op 06 maart 2005 - 23:09:18
Vonden jullie die pitstops ook zo ridicuul?

2 mannekes voor de brandstof en de rest zat erbij alsof ze in een gat in de grond aan het schijten waren. Zeer spannend voor het publiek om te volgen moet ik zeggen.

Ja, idd. Het zou leuk zijn moest er zo'n oud ventje met een hand in zijn zak, een sigaret in zijn mond en een versleten pet op de auto van Shumi voltanken. Ik heb me ook afgevraagd wat die gasten daar deden met hun bouloneuses en zo. En maar hun handje opsteken dat zeklaar zijn...

Roel

op o.a. f1racing.net  laat Ron Dennis zich kritisch uitover Montoya.(op Mclaren.com: hij finishte niet tweede zoals we verwachtten)

Hij had tweede moeten eindigen maar maakte een fout volgens hem. Heeft hij groot gelijk, maar dan moet hij zo eerlijk zijn omdat ook te doen met Kimi na diens blunder in de 2e kwali's ! eerlijk is eerlijk.
Verder lijkt me dat dit de volgorde is: Renault - Ferrari - Mclaren
God save Mclaren

Mikacouli

Citaat van: Roel op 07 maart 2005 - 18:21:59
op o.a. f1racing.net  laat Ron Dennis zich kritisch uitover Montoya.(op Mclaren.com: hij finishte niet tweede zoals we verwachtten)

Hij had tweede moeten eindigen maar maakte een fout volgens hem. Heeft hij groot gelijk, maar dan moet hij zo eerlijk zijn omdat ook te doen met Kimi na diens blunder in de 2e kwali's ! eerlijk is eerlijk.
Verder lijkt me dat dit de volgorde is: Renault - Ferrari - Mclaren


kimi zijn fout had bijna geen gevolgen. Enkel een plaats kwijt aan een teamgenoot. Jij noemt al rap ietseen blunder :-\

FerrariMan

Citaat van: DoefieF1 op 06 maart 2005 - 14:37:21
Citaat van: FerrariMan op 06 maart 2005 - 13:51:18
En aub, laten we nu maar gewoon stoppen. Ik heb geen zin in dit kinderachtig gezeik.
Als je de moeite niet wil doen om te lezen zwijgen we beter.

En als 't dat niet is, is 't iets anders...

was het laatste dat ik gezegd heb.
Net alsof ik een discussie voer met mijn 17-jarige zus  ::)

Leer lezen.

FerrariMan

Citaat van: lieven op 06 maart 2005 - 21:28:56
a: te jong denk het niet met mn 20 lentes
Dan zou je beter moeten weten dan mij te veroordelen op enkele posts in één topic.
Citaat
b: ik ben deze topic al van in het begin aan het volgen
En zoals ik schreef (weeral zo één), je volgt misschien nog niet lang dit forum? Ik heb niks gezegd over hoe lang je DIT topic volgt. Soms lijkt het alsof sommigen hier gewoon maar wat posten om te posten. Lees nu toch eens wat er staat.
Citaatc: ik vind ook da we beter zoas vroeger hadden ma daarom mem ik ook ni omda het nu veranderd is, ge kunt er toch niks aan doen!
Uiteraard, we kunnen er niks aan veranderen. Maar als je dan de lijn trekt dan kan je evengoed zwijgen over alles.
Aan uitslagen of prestaties kunnen wij ook niets veranderen en toch gaan we er pagina's en pagina's over verder.

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 07 maart 2005 - 19:26:32
Citaat van: DoefieF1 op 06 maart 2005 - 14:37:21
Citaat van: FerrariMan op 06 maart 2005 - 13:51:18
En aub, laten we nu maar gewoon stoppen. Ik heb geen zin in dit kinderachtig gezeik.
Als je de moeite niet wil doen om te lezen zwijgen we beter.

En als 't dat niet is, is 't iets anders...

was het laatste dat ik gezegd heb.
Net alsof ik een discussie voer met mijn 17-jarige zus  ::)

Leer lezen.

Ik citeer je eigen woorden:

Citaat van: FerrariManEn aub, laten we nu maar gewoon stoppen. Ik heb geen zin in dit kinderachtig gezeik.

FerrariMan

Citaat van: DoefieF1 op 07 maart 2005 - 19:34:58
Citaat van: FerrariMan op 07 maart 2005 - 19:26:32
Citaat van: DoefieF1 op 06 maart 2005 - 14:37:21
Citaat van: FerrariMan op 06 maart 2005 - 13:51:18
En aub, laten we nu maar gewoon stoppen. Ik heb geen zin in dit kinderachtig gezeik.
Als je de moeite niet wil doen om te lezen zwijgen we beter.

En als 't dat niet is, is 't iets anders...

was het laatste dat ik gezegd heb.
Net alsof ik een discussie voer met mijn 17-jarige zus  ::)

Leer lezen.

Ik citeer je eigen woorden:

Citaat van: FerrariManEn aub, laten we nu maar gewoon stoppen. Ik heb geen zin in dit kinderachtig gezeik.
Ik dacht nochtans dat jij je laatste woord hier ook had gezegd?

(zie je nu hoe snel een topic bergaf kan gaan wanneer men als kinderen begint te reageren?)

The end.

DerMika

Een hele winter zonder ruzie, de eerste race is nog maar net achter de rug en het is terug "boel"!
The Dude abides

Ramses


FerrariMan

Bij deze stap ik dan van mijn paard  ;)

Wat ik wil nog kwijt wil, wie deelt mijn mening wanneer ik zeg dat het gezever van Stoddart één grote media-stunt was?