Frentzen's ontslag

Gestart door KVDracer, 22 februari 2005 - 16:24:53

« vorige - volgende »

KVDracer

Jordan heeft eindelijk uitgelegd waarom hij Frentzen in 2001 zomaar op straat heeft gezet. Maar voor mij is dit toch een uitleg dat op nikske trekt zelle. Dat ik de keus moest gehad hebben tussen Frentzen ontslagen of Trulli, dan zou ik wel voor Trulli gekozen hebben. Frentzen heeft veel te veel gedaan voor Jordan om zomaar koud op straat gezet te worden. Volgens mij wil Jordan gewoon de sculd op Honda schuiven.

Doefie

Trulli had drie punten meer dan Frentzen, wat waarschijnlijk de doorslag gaf. Net zoals vorig jaar bij Toyota da Matta voor niets werd ontslagen, zogezegd omdat Panis meer punten zou gehaald hebben (da Matta 6, Panis 4 ofzo).

Frentzen's resultaten in 2001 bij Jordan waren (in rangschikking) 4de, 5de, 6de, 8ste, 11de op 11 races. Trulli's resultaten in 2001 bij Jordan waren (in rangschikking) 4de, 5de, 5de, 5de, 8ste, 11de op 11 races. Jordan had waarschijnlijk gehoopt om Trulli bij zich te houden in 2002, maar die trok dan naar Renault en daarom heeft hij dan Fisichella aangetrokken.

Ruud

Citaat van: KVDracerJordan heeft eindelijk uitgelegd waarom hij Frentzen in 2001 zomaar op straat heeft gezet. Maar voor mij is dit toch een uitleg dat op nikske trekt zelle. Dat ik de keus moest gehad hebben tussen Frentzen ontslagen of Trulli, dan zou ik wel voor Trulli gekozen hebben. Frentzen heeft veel te veel gedaan voor Jordan om zomaar koud op straat gezet te worden. Volgens mij wil Jordan gewoon de sculd op Honda schuiven.

Dat Jordan het contract van Frentzen niet kon verlengen, dat is duidelijk. Maar dan nog vraag ik me af waarom Frentzen op staande voet ontslagen werd, hij had immers het seizoen nog uit kunnen rijden. Bovendien was het niet Sato die zijn zitje kreeg.

Maar wat betreft het de schuld op Honda schuiven: Jordans loopbaan in Formule 1 is min of meer voorbij, dus nu kan hij uit de school klappen wat hij wil... misschien krijgen we in de toekomst nog meer van dergelijke geheimen te horen. Of ze ook waar zijn is een tweede natuurlijk.

Juan Pablo

Citaat van: DoefieF1 op 22 februari 2005 - 17:05:37
Trulli had drie punten meer dan Frentzen, wat waarschijnlijk de doorslag gaf. Net zoals vorig jaar bij Toyota da Matta voor niets werd ontslagen, zogezegd omdat Panis meer punten zou gehaald hebben (da Matta 6, Panis 4 ofzo).

Frentzen's resultaten in 2001 bij Jordan waren (in rangschikking) 4de, 5de, 6de, 8ste, 11de op 11 races. Trulli's resultaten in 2001 bij Jordan waren (in rangschikking) 4de, 5de, 5de, 5de, 8ste, 11de op 11 races. Jordan had waarschijnlijk gehoopt om Trulli bij zich te houden in 2002, maar die trok dan naar Renault en daarom heeft hij dan Fisichella aangetrokken.

ik zou ook voor Trulli kiezen :D

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.