Toch maar 1 Nederlander in 2005

Gestart door IVY440, 03 februari 2005 - 17:56:45

« vorige - volgende »

IVY440

Citaat van: www.formule1.info
Robert Doornbos is er niet in geslaagd een plek te veroveren in het team van Jordan-Midland. De Rotterdammer was lang in de slag voor een van de twee plaatsen, maar uiteindelijk heeft de formatie gekozen voor de Indiër Narain Karthikeyan en de Tagio Monteiro uit Portugal. Karthikeyan heeft naar verluidt hulp gekregen van Formule 1-opperhoofd Bernie Ecclestone die graag de sport in India populairder wil maken en Monteiro had eenvoudige weg meer geld dan Doornbos beschikbaar.

Doornbos en zijn manager Marco Zecchi proberen nu de plaats als derde coureur te veroveren. Voor dat stoeltje zijn naar het schijnt drie coureurs in de markt. Naast Doornbos zijn dat de Duitser Glock en de Mexicaan Dominguez.

Staat ook op de site van Jordan
Dus enkel CA in de F1 in 2005.
Spijtig voor Doornbos, was goed bezig eind 2004.

daan

Jammer Jammer Jammer, had veel liever Doornbos zien rijder dan Alberts...

Jasper

Citaat van: daanJammer Jammer Jammer, had veel liever Doornbos zien rijder dan Alberts...
Inderdaad. Maar nog liever Bas.

JVA

Ik gun het Albers toch. Beter dan Jos, die heeft zijn kansen gehad en niet genomen.
Doornbos krijgt misschien later een kans, want ik denk dat geen van beide Jordan rijders een lang leven beschoren zal zijn.

Bjorn

Citaat van: JVAIk gun het Albers toch. Beter dan Jos, die heeft zijn kansen gehad en niet genomen.
Doornbos krijgt misschien later een kans, want ik denk dat geen van beide Jordan rijders een lang leven beschoren zal zijn.

Ze zullen m.a.w. inderdaad veel geld binnengebracht hebben...  :wink:  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Misschien als Doornbos nu het hele jaar blijft doorzoeken naar sponsors, dat hij in 2006 wel een zitje te pakken kan krijgen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Citaat van: Schumi 2002Misschien als Doornbos nu het hele jaar blijft doorzoeken naar sponsors, dat hij in 2006 wel een zitje te pakken kan krijgen...
Of kan instappen met het nodige geld wanneer één van de huidige rijders het wat al te bont maakt bij Jordan. Las in de krant dat die Indische rijder nogal een wildebras moet zijn  :D

King Bemel

Dat is nog een Hollander te veel.

Waarom een topzitje in de DTM opgeven waarmee hij voor de titel rijdt ??
Nu wordt het de laaste startrij en minstens 2 ronden gedubbeld worden.

Ondanks dat Albers verkondigt dat hij HET talent heeft. Hij gaat snel spijt hebben dat hij nr minardi is gegaan.

Minardi wordt nooit wat ondanks alle grote beloftes in het begin van elk nieuw seizoen.

The Iceman

Citaat van: King BemelDat is nog een Hollander te veel.

Waarom een topzitje in de DTM opgeven waarmee hij voor de titel rijdt ??
Nu wordt het de laaste startrij en minstens 2 ronden gedubbeld worden.

Ondanks dat Albers verkondigt dat hij HET talent heeft. Hij gaat snel spijt hebben dat hij nr minardi is gegaan.

Minardi wordt nooit wat ondanks alle grote beloftes in het begin van elk nieuw seizoen.
DTM is geen F1 hé ! Denk dat elke coureur als doel F1 heeft, zelfs al is het maar een bescheiden wagen zoals Minardi. Als Albers met de Minardi leuke dingen kan laten zien, komt hij waarschijnlijk in de gading bij grotere teams en kan zijn carrière een serieuze boost krijgen. Zie maar naar Alonso, die is destijds ook bij Minardi begonnen.

King Bemel

Ik weet ook wel , dat als Albers goeie dingen kan laten zien bij minardi dat hij bij betere teams kan aan de bak komen.

Maar Albers is geen Alonso he. Alonso heeft overal in elke race klasse zijn talent getoont en is er geraakt zonder al te veel sponsering te moeten meenemen, dit is bij Albers toch wel anders. Ook hij hij in de F3000 naast Webber toen voor mij niet zo een goede indruk gelaten.

Ik weet ook wel dat het soms wel aan de omstandigheden ligt, maar toch, een echt talent zoals Alonso , Raikkonen of Montoya komen toch altijd bovendrijven en ik vrees dat Albers dat niet heeft. Ook al is het een degelijke piloot.