veldrijden

Gestart door viperke82, 31 januari 2005 - 12:52:10

« vorige - volgende »

viperke82

een nederlander heeft zondag het WK veldrijden gewonnen.
sven nys was als eerste aan de streep.
hij was favoriet bij iedereen van de tv maar zeker niet van de mensen thuis.

persoonlijk had ik het liever anders gezien.

Alan Blues

Nederlander?  :?

cookie

Citaat van: viperke82een nederlander heeft zondag het WK veldrijden gewonnen.
sven nys was als eerste aan de streep.
hij was favoriet bij iedereen van de tv maar zeker niet van de mensen thuis.

persoonlijk had ik het liever anders gezien.

what the fuck are you talking about??

Racegirl

En ik maar denken dat Baal in België ligt  :lol:

Hiep hiep hoera voor Sven Nijs, de BELG die nu wereldkampioen is, het enige wat nog ontbrak op zijn palmares :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

viperke82

het is en blijft een nederlander na dat voorval met de clerck en groenendaal

razzle_dazzle

Mja wat hij in het verleden heeft uitgestoken keur ik ook niet goed, maar nu heeft hij het echt wel verdiend. Hij domineerde het hele seizoen al. Wel spijtig dat Wellens pech kende, volgens mij was hij gisteren in bloedvorm...

Schumi nr1

Dat voorval met Groenendael mocht idd nooit gebeurd zijn, maar laten we geen oude koeien uit de gracht halen. Wat hij gisteren deed was prachtig en hij heeft die trui dan ook oververdiend, hij is immers ook al gans het seizoen de te kloppen man.

Supermariobros

Nys verdiende die zege. Hij rijdt al het ganse seizoen sterk en de wereldtitel is een mooie bekroning voor hem.

KVDracer

Kan er eens iemand het voorval me Groenendaal beschrijve. Want mijne pa had het er hier gistere ook over, ma ik kon toen ook al nie volge  :?  Ik vind het in ieder geval een puike prestatie, zowel van hem als van de rest van de Belgen.

Jasper

Enkele jaren geleden was het WK ergens in Nederland. Er was een kopgroep van 3: Nys, Declerck en Groenendaal. Nys en Declerck uiteraard twee Belgen, maar Groenendaal en Nys teamgenoten. Deze twee spraken tijdens de wedstrijd af dat Nys Declerck zou afstoppen zodat Groenendaal gemakkelijk zou kunnen winnen. En zo gebeurde dus, Nys hield een landgenoot tegen ten voordele van een buitenlandse teamgenoot. Schande alom natuurlijk.

En toch heeft Nys dit verdiend.

KVDracer

Oké, dat is schandelijk hetgeen hij gedaan heeft. Maar dit doet niets af aan zijn prestaties van dit seizoen.

Racegirl

Schande..  :roll:
Mja je kan er natuurlijk weer lang over discussiëren, en nee ik ben absoluut geen fan van Groenendaal in tegendeel, als er iemand is die ik graag de grond op zie gaan of lek zie rijden, zal hij het wel zijn...

Maar hij was een ploegmaat, dus waarom niet iemand van je ploeg helpen winnen...
Als de Declerq echt de beste was geweest, dan had hij Groenendaal toen wel verslaan, ongeacht of Nijs hem afstopte...
Trouwens wat plots met dat landgenoot-gedoe, alsof wij 'Belgen' zo sterk aanéénhangen :roll:

Nijs verdient die trui, daar bestaat geen discussie over!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

viperke82

het gaat om een LANDENkampioenschap en géén PLOEGENkampioenschap

Schumi nr1

Inderdaad, op een wereldkampioenschap tellen de ploegen voor niets, daar rijd je met je landgenoten.

Racegirl

Citaat van: Schumi nr1Inderdaad, op een wereldkampioenschap tellen de ploegen voor niets, daar rijd je met je landgenoten.

Zo wordt algemeen gedacht, maar waarom zou Nijs die 'regel' moeten volgen?
Ok dat had vriendelijker overgekomen en nee ik keur niet goed wat hij gedaan heeft, maar zo zijn er veel dingen die ik niet goedkeur, Verveken heeft ook al dienen gedaan in een cross die ik onaanvaardbaar vind en zo is Van Thourenhout ook bezig...

Ondanks dat alles is Nijs nu de sterkste en verdient hij die titel van Wereldkampioen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.