Kimi toch niet zo koel als gedacht?

Gestart door Bruno, 24 januari 2005 - 12:43:00

« vorige - volgende »

Bruno

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P5836_0_1_0

Eenders of het nu wel of niet waar is, de rekening is betaald dus wat is het probleem? Ik denk dat er wekelijks wel zo'n dingen gebeuren in een stripclub en als je dan van 1 enkele klant 5000 Pond gevangen hebt moet je nadien niet gaan klagen. Of denkt de eigenaar zo nog wat extra (gratis) reclame voor zijn club te krijgen?

Als het niet waar is vind ik het een zielige zet. Is het wel waar dan bewijst dit dat Kimi al serieus aan het "ontdooien" is.  :wink:

Whatever, zo lang hij nadien niet ladderzat achter het stuur van een wagen gestapt is heb ik er geen probleem mee.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Mikacouli

Citaat van: Brunohttp://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P5836_0_1_0

Eenders of het nu wel of niet waar is, de rekening is betaald dus wat is het probleem? Ik denk dat er wekelijks wel zo'n dingen gebeuren in een stripclub en als je dan van 1 enkele klant 5000 Pond gevangen hebt moet je nadien niet gaan klagen. Of denkt de eigenaar zo nog wat extra (gratis) reclame voor zijn club te krijgen?

Als het niet waar is vind ik het een zielige zet. Is het wel waar dan bewijst dit dat Kimi al serieus aan het "ontdooien" is.  :wink:

Whatever, zo lang hij nadien niet ladderzat achter het stuur van een wagen gestapt is heb ik er geen probleem mee.

Kimi is idd niet goed bezig tijdens de winterstop. Zijn priveleven lijkt een puinhoop geworden als we de media mogen geloven.
Maar dat is de tol van beroemd te zijn denk ik.

Zolang hij dit niet doet tijdens het seizoen kan het geen kwaad voor de resultaten maar wel voor zijn reputatie.

En zoals je zegt Bruno, zolang hij niet dronken achter het stuur kruipt valt het wel mee. Als hij 5000 pond kan betalen kan hij wel ook een chauffeur betalen zeker? :wink:

gertruud

de baas van de stripclub vind het te ver gaan als iemand in zijn club met zijn broek op zijn kniën zit terwijl hij een lapdance krijgt  :? .
Wat is dan het nu van zo'n club?
Waar of niet, elke piloot (elk mens) mag van mij in zijn vrije tijd doen en laten wat hij wil. Dit heeft totaal geen invloed op zijn resultaten denk ik.
Het maakt hem alleen nog wat menselijker.

Roel

Wat zou mevrouw Raikkonen hiervan denken?   :mrgreen:
God save Mclaren

Bjorn

Citaat van: RoelWat zou mevrouw Raikkonen hiervan denken?   :mrgreen:

Het gaat hier helemaal in de stijl à la Beckham en Victoria... Benieuwd of dit nog lang zal duren...  :)  :?
De Mens: In Het Gras![/color]

dj Peter

Is het waar of is het verzonnen?
Waar rook is, is meestal vuur....

Alan Blues

Ik zie Kimi dat wel doen.

Zolang hij maar terug in topconditie is tegen het begin van het seizoen is alles oké.

The Iceman

Blijkbaar heeft iedere F1 piloot zijn eigen manier om zich op te laden voor het nieuwe seizoen !  :D

Alan Blues

Citaat van: SnekuemBlijkbaar heeft iedere F1 piloot zijn eigen manier om zich op te laden voor het nieuwe seizoen !  :D

Ik zou ook wel elke morgen een lapdance willen krijgen om me op te laden... ;)

Juan Pablo

en hij heeft nog wel de mooiste chick van scandivanie die naast hem wakker word s'ochtends  :?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Waar zeiken ze toch maar over. Als ik het geld had dan was ik elke dag op die manier bezig.

Doefie

Citaat van: FerrarimanWaar zeiken ze toch maar over. Als ik het geld had dan was ik elke dag op die manier bezig.

Ik ook, maar geloof er niet veel van. Vraag mij niet waarom, maar om de een of andere manier geloof ik er niet veel van.

Alan Blues

Mocht ik zijn leeftijd en zijn geld hebben, zou ik het ook doen, zenne.  8)  8)

Helaas heb ik geen van beide...  :?

dj Peter

Citaat van: trullidudeen hij heeft nog wel de mooiste chick van scandivanie die naast hem wakker word s'ochtends  :?
Dat wel, maar als hij zich wat vaak op die manier laat gaan (als het waar is), dan zou die mooie chick wel eens niet meer naast hem willen gaan liggen  :P

Doefie

Citaat van: Alan BluesMocht ik zijn leeftijd en zijn geld hebben, zou ik het ook doen, zenne.  8)  8)

Helaas heb ik geen van beide...  :?

Identiteitsvervalsingen (hint)  :lol: