Dringend gezocht... PUBLIEK

Gestart door Racegirl, 17 januari 2005 - 14:38:20

« vorige - volgende »

Racegirl

Vanaf maandag 17 januari beginnen wij met de opnames van Vijf Laat. Dit is een programma dat afwisselend zal gepresenteerd worden door Marlène de Wouters en Anne-Marie Gillis.
Elke aflevering ontvangen zij een aantal bekende Vlamingen die komen praten over de meest recente gebeurtenissen uit de actualiteit.

Voor dit programma zijn wij op zoek naar mensen die gepassioneerd zijn door media en die eens een opname van dichtbij willen meemaken. De opname duurt helemaal niet lang en je komt eens met je hele vriendenkring op het scherm!

Als extraatje bieden wij aan onze bezoekers een rondleiding aan in ons
gloednieuw VT4 gebouw in Zaventem (heel makkelijk bereikbaar met de trein).
We nemen een kijkje op de verschillende redacties, montagekamers, regiekamers, salesafdeling, planning enz... .


De opnames gaan door vanaf 17 januari elke maandag om 15u, dinsdag om 18u en 20u en woensdag om 16u.
En dit gedurende enkele weken/maanden.
Voor de opnames bieden wij nog een drankje aan en nadien krijgt
iedereen nog een leuk aandenken.
Dit alles is uiteraard volledig GRATIS!

Heb jij dus zin in deze unieke ervaring? Laat dan snel iets weten!

Mail naar publiek@vijftv.be of sms PUBLIEK naar 3255.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!

Tot later!

Corneel Haine

VT4
Fabrieksstraat 55
1930 Zaventem
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Bjorn

Spijtig dat dit allemaal zo ver van m'n deur is. Ik ga wel soms eens naar opnames. Op 2 februari bijvoorbeeld naar 'De Laatste Show'.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Alan Blues

Citaat van: BjornSpijtig dat dit allemaal zo ver van m'n deur is. Ik ga wel soms eens naar opnames. Op 2 februari bijvoorbeeld naar 'De Laatste Show'.  :)

Dan moet je zeker eens wuiven als je in beeld komt. ;)

Doefie

Whieee, is op 200m van mijn huisje  8) ...

Niet dat ik ga, maar toch  :lol:

Bjorn

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: BjornSpijtig dat dit allemaal zo ver van m'n deur is. Ik ga wel soms eens naar opnames. Op 2 februari bijvoorbeeld naar 'De Laatste Show'.  :)

Dan moet je zeker eens wuiven als je in beeld komt. ;)

Kga proberen  :wink: Of doe ik een McLaren-pet aan.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Racegirl

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: BjornSpijtig dat dit allemaal zo ver van m'n deur is. Ik ga wel soms eens naar opnames. Op 2 februari bijvoorbeeld naar 'De Laatste Show'.  :)

Dan moet je zeker eens wuiven als je in beeld komt. ;)

Kga proberen  :wink: Of doe ik een McLaren-pet aan.  :)

DOEN!  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Doefie

Zou ook graag eens naar de Laatste Show gaan... Ga ofwel achter Mark Uytterhoeve zitten, ofwel achter die andere zetel met de gasten. Die komen veel in beeld  :wink:

Jasper

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: BjornSpijtig dat dit allemaal zo ver van m'n deur is. Ik ga wel soms eens naar opnames. Op 2 februari bijvoorbeeld naar 'De Laatste Show'.  :)

Dan moet je zeker eens wuiven als je in beeld komt. ;)

Kga proberen  :wink: Of doe ik een McLaren-pet aan.  :)
Lach daar nu mee, maar een week of twee geleden zat er iemand met een McLaren-T-shirt achter Mark Uytterhoeven! Iemand?

JVA

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: BjornSpijtig dat dit allemaal zo ver van m'n deur is. Ik ga wel soms eens naar opnames. Op 2 februari bijvoorbeeld naar 'De Laatste Show'.  :)

Dan moet je zeker eens wuiven als je in beeld komt. ;)

Kga proberen  :wink: Of doe ik een McLaren-pet aan.  :)

Een groen-wit truitje van Racing Mechelen. Kom je zeker in beeld!!  :lol:  :mrgreen:

Martin

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: BjornSpijtig dat dit allemaal zo ver van m'n deur is. Ik ga wel soms eens naar opnames. Op 2 februari bijvoorbeeld naar 'De Laatste Show'.  :)

Dan moet je zeker eens wuiven als je in beeld komt. ;)

NEEEEEEEEE, niet zwaaien, ik haat dat van mensen op TV.

Kedu

Citaat van: Martin
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: BjornSpijtig dat dit allemaal zo ver van m'n deur is. Ik ga wel soms eens naar opnames. Op 2 februari bijvoorbeeld naar 'De Laatste Show'.  :)

Dan moet je zeker eens wuiven als je in beeld komt. ;)

NEEEEEEEEE, niet zwaaien, ik haat dat van mensen op TV.

ALLEMAAL ZWAAIEN DUS!!!!!!!!! :twisted:  :twisted:

Bart VD

Citaat van: DoefieF1Zou ook graag eens naar de Laatste Show gaan... Ga ofwel achter Mark Uytterhoeve zitten, ofwel achter die andere zetel met de gasten. Die komen veel in beeld  :wink:

Ik denk dat je meer kans maakt schuin achter hen.  De camera's staan zelden of nooit recht voor hun neus. ;)
This space for rent

Racegirl

Ik zou dat ook wle graag eens willen doen, maar zou zeker een plaatsje kiezen waarbij je niet veel in beeld komt!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Bjorn

Citaat van: RacegirlIk zou dat ook wle graag eens willen doen, maar zou zeker een plaatsje kiezen waarbij je niet veel in beeld komt!

Dat ga ik ook doen...  :wink:  :)  8)
De Mens: In Het Gras![/color]

Doefie

Toevallig geen extra ticket? (hint hint)

:lol: