Vraagje ivm Messenger-Outlook

Gestart door IVY440, 25 januari 2005 - 14:32:27

« vorige - volgende »

IVY440

Ik heb een vraagje over messenger. Ik zou graag volledig overschakelen op gmail, maar dan zit ik met het probleem dat in mijn msn messenger het aantal nieuwe emails niet meer zal verschijnen. Weet iemand hiervoor een oplossing?

Ten 2e. Op d'unief gebruikt iedereen Outlook Express. Ik zou dit ook wel willen gebruiken maar ik ken er niks van. Weet er iemand hoe ik mijn hotmail of gmail mails kan importeren naar Outlook en hoe ik een account moet aanmaken in Outlook?


Thanx iig

Tim C

Gmail kan je, of toch binnenkort openen in Outlook, al raad ik Thunderbird aan. Hotmail kan ook, maar da's bij betalen, dacht ik :)

Gmail heeft de Notifier, da's een programma dat om de zoveel minuten checkt of je een mail hebt. Verder is er ook nog een plugin voor Firefox, de Firefox Gmail Notifier, ik zou niet meer zonder kunnen leven :)

Ramses

Citaat van: Tim CGmail kan je, of toch binnenkort openen in Outlook, al raad ik Thunderbird aan. Hotmail kan ook, maar da's bij betalen, dacht ik :)

Gmail heeft de Notifier, da's een programma dat om de zoveel minuten checkt of je een mail hebt. Verder is er ook nog een plugin voor Firefox, de Firefox Gmail Notifier, ik zou niet meer zonder kunnen leven :)

Gmail werkt perfect in Outlook :wink:

IVY440

Graag wat uitleg over hoe ik da allemaal moet installeren-instellen? Ik ken er echt niks van: de gmail notifier heb ik al ontdekt intussen  :wink:

Tim C

voila :)

Dan werkt het ook in Thunderbird, de veiligere, betere email client :p

IVY440

oke, na 5 pogingen heb ik het eindelijk klaar gekregen.
Maar er zit blijkbaar een serieus tijdsverschil. Eerst komt Outlook, 2 min later de notifier  :roll:

Tim C

De notifier verbind ook maar om de X minuten...

IVY440

En da kunt ge nergens instellen?  :? Mss toch maar die notifier eraf gooien en alleen Outlook gebruiken. Nadeel daarmee is dat die heel de dag open moet blijven staan. Of is er een methode om die in de taakbalk te zetten maar niet bij de actieve programma's?