Amerikaanse televisielegende Johnny Carson dood

Gestart door Martin, 23 januari 2005 - 21:31:23

« vorige - volgende »

Martin

De Amerikaanse televisiepresentator Johnny Carson is op 79-jarige leeftijd overleden aan longemfyseem. Dat hebben Amerikaanse media zondag gemeld. Carson presenteerde bijna dertig jaar lang het zeer populaire avondprogramma The Tonight Show op de zender NBC.



Naar zijn laatste show op 22 mei 1992 keken ongeveer 55 miljoen Amerikanen. Hij werd opgevolgd door Jay Leno.


JVA


Eric


Bjorn

Citaat van: ericsame here...

Vul ik dan maar aan...

Ik ook niet!  :D  8)  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: Bjorn
Citaat van: ericsame here...

Vul ik dan maar aan...

Ik ook niet!  :D  8)  :lol:  :lol:
Ook ik mag me in dit rijtje voegen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Zal ik het rijtje doorbreken :)

Ik ken hem wel, maar ben dan ook al jaren fan van The Tonight Show, al was hij nog wel "voor mijne tijd"

Misschien dat je hem kent van The Simpsons in de aflevering "Krusty gets Kancelled". Hij is de man die de wagen boven zijn hoofd tilt en allerlei kunstje s doet :)


Ferrari 2010

Citaat van: Tim CZal ik het rijtje doorbreken :)

Ik ken hem wel, maar ben dan ook al jaren fan van The Tonight Show, al was hij nog wel "voor mijne tijd"

Misschien dat je hem kent van The Simpsons in de aflevering "Krusty gets Kancelled". Hij is de man die de wagen boven zijn hoofd tilt en allerlei kunstje s doet :)


Heb je geen foto van hemzelf? Met dat prentje weet je eigenlijk nog niets hé. Misschien heb ik hem wel eens op tv gezien ofzo, maar namen van personen, acteurs, zangers, liedjes,... onthouden is nu niet men sterkste kant.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racegirl

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: Bjorn
Citaat van: ericsame here...

Vul ik dan maar aan...

Ik ook niet!  :D  8)  :lol:  :lol:
Ook ik mag me in dit rijtje voegen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Nog nooit van gehoord, van Jay Leno wel  :wink:
Maar toch het is altijd spijtig als er iemand sterft...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

daan

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: Bjorn
Citaat van: ericsame here...

Vul ik dan maar aan...

Ik ook niet!  :D  8)  :lol:  :lol:
Ook ik mag me in dit rijtje voegen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Nog nooit van gehoord, van Jay Leno wel  :wink:
Maar toch het is altijd spijtig als er iemand sterft...

Ken hem ook niet...
maar toch rest in peace voor hem

Bruno

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: Tim CZal ik het rijtje doorbreken :)

Ik ken hem wel, maar ben dan ook al jaren fan van The Tonight Show, al was hij nog wel "voor mijne tijd"

Misschien dat je hem kent van The Simpsons in de aflevering "Krusty gets Kancelled". Hij is de man die de wagen boven zijn hoofd tilt en allerlei kunstje s doet :)


Heb je geen foto van hemzelf? Met dat prentje weet je eigenlijk nog niets hé. Misschien heb ik hem wel eens op tv gezien ofzo, maar namen van personen, acteurs, zangers, liedjes,... onthouden is nu niet men sterkste kant.

Kijk anders hier eens: http://www.eonline.com/Facts/People/Bio/0,128,2789,00.html

Of open Google in je browser en typ zijn naam eens in, je zal verschieten van het aantal foto's dat je gaat tegenkomen.  :wink:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Luca

Als ik in de USA op vakantie was keek altijd naar hem.
Een echt leuke man is heengegaan.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Supermariobros


Alan Blues

Ik ken hem van zien, maar nooit echt zijn programma's gevolgd.

Jammer voor zijn fans. :?