Albers naar Minardi ?

Gestart door The Iceman, 22 december 2004 - 19:09:25

« vorige - volgende »

The Iceman

Toch een Nederlander in de F1 volgend seizoen ??? Het begint er precies sterk naar uit te zien ! Las vorige week een interview met Doornbos en Albers in het blad Formule 1.  Die Albers heeft wel een hoge dunk van zichzelf en vindt zich blijkbaar een "natuurtalent". Eerst zien Christian en dan geloven. Een geslaagd seizoen DTM ( 2003 ) is nog geen geslaagde F1 carrière. Al wens ik hem natuurlijk veel geluk in het harde F1 wereldje.

Tim C

Hoezeer ik ook sympathiseer met het team, beter in een jordan dan in een Minardi

Doefie

Toevallig kom je dat nergens anders tegen op het internet...?

Tim C


daan

tja... het is weer een Nederlander, maar ik had toch liever Doornbos dan deze arrogante kwal: ik ben goed, ik deed het goed, blah doe ff normaal.

DerMika

The Dude abides

Ramses

Jamaar,

Zou het niet Jos Verstappen kunnen zijn? :)

DerMika

... Of tom dinges... coronel?
The Dude abides

Draco

Op de Nederlandse teletekst beweerde men toch dat hij zal gepresenteerd worden als rijder voor Minardi.

Het is inderdaad wel een kwal, die kerel, maar dat zijn we ondertussen al gewoon van de Nederlandse rijders.

RadioActiveMan

Dit is toch een stap achteruit. Van de top van het DTM-circus naar de bodem van de Formule 1. Ik hoop voor hem dat hij zijn eigen carrière niet kraakt zoals wel vaker vaker gebeurt maar dat hij net als Webber en Alonso daarna het iets hogerop kan gaan zoeken.

jw83

Citaat van: DracoOp de Nederlandse teletekst beweerde men toch dat hij zal gepresenteerd worden als rijder voor Minardi.

Het is inderdaad wel een kwal, die kerel, maar dat zijn we ondertussen al gewoon van de Nederlandse rijders.

euh albers is een kwal, de rest niet  :?

Mikacouli

Ik zie er tegenop. Ik kijk altijd naar SBS6 naar F1 omdat VRT zo zwak is. Maar het enige wat we dit jaar zullen horen is Albers dit en albers dat. Alle aandacht naar Albers. pfffffffffff :?

Doefie

Miljaar...Verstappen 2  :?

Draco

Citaat van: jw83
Citaat van: DracoOp de Nederlandse teletekst beweerde men toch dat hij zal gepresenteerd worden als rijder voor Minardi.

Het is inderdaad wel een kwal, die kerel, maar dat zijn we ondertussen al gewoon van de Nederlandse rijders.

euh albers is een kwal, de rest niet  :?

Ach ja, ik was vergeten wat een aimabele persoon Jos Verstappen wel niet is. :)

Jasper

Citaat van: jw83
Citaat van: DracoOp de Nederlandse teletekst beweerde men toch dat hij zal gepresenteerd worden als rijder voor Minardi.

Het is inderdaad wel een kwal, die kerel, maar dat zijn we ondertussen al gewoon van de Nederlandse rijders.

euh albers is een kwal, de rest niet  :?
Euhm Doornbos kan er anders ook wat van hoor...