Pizzonia of Heidfeld?

Gestart door bogie, 10 december 2004 - 13:33:26

« vorige - volgende »

Heidfeld of Pizzonia

Heidfeld
27 (84.4%)
Pizzonia
5 (15.6%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 10 december 2004 - 13:33:26

bogie

Wie verkiezen jullie?

Ik heb gekozen voor Quick Nick, die man verdient al veel langer een plaats bij de top.
Hij heeft over een jaar gezien al z'n teamgenoten geklopt, zelfs Kimi.
Enkel de beteren kunnen dit volgens mij.
Pizzonia gun ik het wel, maar hij heeft nog tijd, laat hem maar groeien en laat Nick z'n snelheid tonen en maak er geen 2e Giancarlo van.
1 man -> Montoya

Raikkie

Ik heb ook voor Heidfeld gestemd, gewoon omdat ik er niet echt van overtuigd ben dat Pizzonia veel zo'n groot talent is :).

Dat Heidfeld zo super is denk ik nu eigenlijk ook niet , vergeet niet dat Kimi in zijn eerste jaar ook vaak pech heeft gehad, anders had die zeker al eens op het podium gestaan...

Eric

Ik hb ook Heidfeld gekozen, hij mag van mij gerust zijn kunnen eens tonen bij een topteam.

Pizzonia is een uitstekende testpiloot en verdient ook een goed team, hij moet zich nog bewijzen.

Ruud

Heidfeld is een heel gedegen coureur. Hij heeft bewezen 'formule 1-waardig' te zijn, ook al lijkt hij op het oog geen hoogvlieger. Verder is hij  ontzettend saai. Weinig opportunistisch, neemt nooit risico's. Geen echte persoonlijkheid. Van dit type coureur moet je er zeker geen twintig in het veld hebben, dan zou Formule 1 ten dode opgeschreven zijn.

Daarom hoop ik als toeschouwer dat Pizzonia het wordt, ook al heeft hij tot nog toe weinig (kunnen) laten zien. Maar het is wel iemand die gekke dingen kan doen, plus dat hij gebrand zal zijn op revanche op Mark Webber.

Doefie

Ik heb op Heidfeld gestemd. Pizzonia zie ik niet graag rijden, ik weet niet waarom. Heidfeld is een talent, maar zo zijn er meerdere die niet eens in de Formule 1 geraken, dus ja. Hij verdient beter dan de rode lantaarns, maar ik zou hem nooit in mijn team zetten. Net als Pizzonia.

The Iceman

Geen Heidfeld of Pizzonia, maar DC natuurlijk !  :D
Gok op Pizzaboy !

razzle_dazzle

Heidfeld: zeer degelijk coureur die al veel langer een kans verdient bij een topteam.

Supermariobros

Ik heb voor Heidfeld gestemd, hij is zeker zijn plaats waard  bij een topteam en ik ben er zeker van dat hij goede prestaties zal neerzetten.

Sinister -D-

Ik zelf schat beiden op een gelijkwaardig niveau kwa rijden.

Zou zelf ook niet weten wie er gaat rijden ze hebben allebei kans:

Pizzonia liet toch goeie dingen zien als reserve en testcoureur, kent het team, maar heeft daarentegen een schermutseling met meneer Webber in de andere Williams.

Heidfeld heeft goeie tijden neergezet bij de wintertests die volop bezig zijn, en is duitser en dat vind BMW wel weer zo fijn. Maar om te zeggen dat 't een coureur met pit is :roll:

Beide hebben plus- en minpuntjes. Denk dat de laatste plaats echt bepaald gaat worden hoe beide heren het in de tests doen. Beetje Button/Junquira anno 2000. Button werd daarbij ook op 't laatste moment bekent gemaakt als rijder.

KVDracer

Ik heb gekozen voor Nick omdat ik hem al volg van in de F3000 periode en omdat hij al veel anger voor een topteam zou moeten rijden. Hij is ook iemand die berekent rijdt en die er altijd 100% voor staat en ik denk dat hij samen met Webber het beste team zal vormen, vermits Webber al gezegd heeft dat hij in Pizzonia geen vertrouwen heeft. En bij Pizzonia heb ik toch nog mijn twijfels, hij heeft voor Williams enkele goede invalbeurten gemaakt, maar ik weet niet of hij constant genoeg is over een heel seizoen.

Mikacouli

Volgens mij is ook Heidfeld de juiste keuze. Heeft nu ook getoont snel te kunnen rijden in de regenachtige omstandigheden en heeft ook meer ervaring. Dus als ze een beetje logisch nadenken bij Williams dan nemen ze Heidfeld.

Jasper

Yip ik hoop ook op Heidfeld.

daan

Heidfeld, want hij heeft al het een en ander bewezen, zowel in F1 en zeker in de F3000.
Waarom geen Pizzi? Tja... bij Jaguar deed ie het gewoon heel slecht. Bij Williams heeft ie et wel een paar races goed gedaan, maar hij is gewoon niet beter dan Nick ;)

Ruud

Opvallend dat de overgrote meerderheid Heidfeld verkiest boven Pizzonia. Vinden jullie hem echt zo geweldig dan?

M.a.w. heeft er iemand ook maar één briljant moment van Heidfeld gezien de afgelopen vijf jaar wat je bij is gebleven??

In mijn ogen blijft hij namelijk de coureur die het bij de start liever rustig aan doet dan dat hij ook maar een enkel risico durft te nemen. Dat zijn niet alleen mijn woorden, maar ook van Heidfeld zelf...

Shoot!

Of blijft het nu wederom stil...

eppie

Welk recht het jij om zo arrogant te doen?

Anyway,Australie van dit jaar,Heidfeld houdt met zijn inferieure auto toch een hele tijd fisichella af.En laat niet vergeten dat Heidfeld elke teammaat die hij had heeft verslagen (waaronder Raikonnen) en hij heeft eigelijk nooit de kans gehad iets te laten zien in de F1.Dus als je is een klein beetje verder kijkt kun je zien dat hij nog niet eens zo'n slechte dingen heeft laten zien voor hij in F1 kwam.

Btw, als het alternatief Pizzonia is is Heidfeld veruit de beste keuze.Of heeft die wel heel mooie dingen laten zien die mij ontgaan zijn.