Waaraan ergeren jullie je ?

Gestart door Ramses, 07 december 2004 - 11:36:03

« vorige - volgende »

Ramses

Je hebt soms van die dagen en momenten waarop je je mateloos kan ergeren aan iets of iemand. Dat hoeft daarom niets groots te zijn, kleine ergernissen zijn vaak even vervelend. Dus: waaraan ergeren jullie je.

Topicstarter begint:

Aan mensen die de WC niet doorspoelen  :roll:

razzle_dazzle

Mensen die traag van begrip zijn.

Schumi nr1

Werkloos zijn, maar nu gelukkig niet meer.

Alan Blues

Mensen die valsspelen of liegen.

De mensen die F1REM spelen zullen wel weten over wie ik het heb...


Bjorn

Mensen die je valselijk beschuldigen van iets OF het eigenlijk hun eigen fout is. Die 'slacht' ik genadeloos af, zelfs mijn klanten.  :roll:  :oops:  :evil:
De Mens: In Het Gras![/color]

Bruno

Schrijffouten: -> Waaraan ergeeren jullie je ?  :lol:  :wink:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Alan Blues

Citaat van: BrunoSchrijffouten: -> Waaraan ergeeren jullie je ?  :lol:  :wink:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Daar eerger ik me ook aan.... ;)

MS Fan

Mensen die niet weten dat er ook een rechter rijvak is waar het vaak ook leuk is om te rijden (vooral als ik links harder wil dan de mensen in kwestie) :evil:
A sick mind is a true delight ...

Raikkonen MASTER

Mensen die zeggen dat Anderlecht de schande van Europa is ;)

Ruud

Naïviteit/politieke correctheid, met alle gevolgen van dien...

Mensen die overdreven begripvol zijn, zijn ook irritant.

Supermariobros

Ik zit voor het leven in een rolstoel, er is al gebeurd dat mensen tegen mij komen klagen van hoofpijn of een onnozele verkoudheid, dat is om je dood te ergeren :!:

bluelite

- Mensen die op een smal voetpad in het midden blijven lopen, of zigzaggend lopen, zodat je er niet voorbijkan, hoewel je herhaaldelijk vraagt of je voorbij kan gaan.

- Mensen die niet opletten waar ze lopen, of plots blijven staan, terwijl je net achter hen loopt.

- Buschauffeurs (in Brussel) die je vragen om je busabonnement of -kaartje te tonen en je dan toch weer terugroepen omdat ze jouw kaartje niet zagen, terwijl de chauffeur de verkeerde persoon aanspreekt.

- Nog eens de bus, maar dit keer; mensen die niet naar achteren doorschuiven, hoewel er voldoende plaats is. Ze laten je amper door, waardoor het wringen is om achteraan in de bus te geraken (waar plaats is om te staan, bussen mivb red.).

- Als er een zwangere vrouw, oude mensen op de bus zitten en de jongere mensen hen geen plaats aanbieden om te zitten.

- Lawaaimakers.

- Dat je in Brussel altijd in het Frans aagesproken wordt, terwijl je Vlaming bent. Natuurlijk kan je dat niet op het eerste zicht merken, maar de Franstaligen doen nooit moeite om Nederlandse te praten. De Vlaming moet zich weer eens aanpassen.

Schumi nr1

Citaat van: SupermariobrosIk zit voor het leven in een rolstoel, er is al gebeurd dat mensen tegen mij komen klagen van hoofpijn of een onnozele verkoudheid, dat is om je dood te ergeren :!:

Ik weet waar over je het hebt, ik zit zelf met een handicap die mij beperkingen oplegt, al bijna gans mijn leven en 't ziet er niet daar uit dat het zal beteren ook. En dan heb je inderdaad van die mensen die zitten te janken voor een snotvalling, 't is om grijze haren van te krijgen.

Racegirl

Mannen die de wc-bril omhoog laten staan;
Mensen die hun stoel niet terugzetten, (onder de tafel);
Mensen die eerst de hele file voorbijsteken en dan willen invoegen;
BMW's, vooral smorgens dan  :wink: ;
Het dopje van de tandpasta niet terug op de tube draaien;
De hele tijd van TV-kanaal veranderen;
Op restaurant scampi's eten en dan plots een stukje pel tussen je tanden proeven;
Mensen die kritiek geven, terwijl de kritiek op henzelf toepasbaar is;
Auto's met felle lichten die achter mij rijden;
Mensen die hun mistlampje nog laten opstaan;
Mensen die het altijd beter weten (terwijl dat niet zo is);
Mensen die, nadat duidelijk bewezen werd dat ze fout waren, dit nog steeds niet willen toegeven;
Mensen die NOG trager rijden dan de toegelaten snelheid;
Mensen die zeggen dat ze precies weten hoe het voelt;
Mensen die het heel goed hebben en zich toch blijven beklagen;
Mensen die hun dieren/kinderen mishandelen;
Mannen die de vrouw nog steeds als iets minderwaardigs aanschouwen;
Mensen die bedriegen;
Mensen die zichzelf beter voelen en dat vooral ook laten merken;
Mensen die hun afval (papiertjes, blikjes, ...) op straat gooien;
Mensen die in openbare plaatsen urineren (dat stinkt verschrikkelijk!);
Mensen die 'zat zijn' als excuus voor iets gebruiken;
Mensen die vooroordelen hebben;


En zo kan ik blijven doorgaan...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Racegirl

Citaat van: bluelite
- Dat je in Brussel altijd in het Frans aagesproken wordt, terwijl je Vlaming bent. Natuurlijk kan je dat niet op het eerste zicht merken, maar de Franstaligen doen nooit moeite om Nederlandse te praten. De Vlaming moet zich weer eens aanpassen.

Hier moet ik je even tegenspreken, ok, in Wallonië is het nog vaak het geval, maar Brussel is echt wel een inhaalbeweging aan het maken!
Als ik in Schaarbeek naar de GB ga, weigert die mevrouw me altijd in het frans aan te spreken en vraagt ze me steeds nieuwe woordjes zodat ze kan bijleren!
En bij de Turk waar ik mijn brood ga halen hoor ik ook geen woord frans, die meneer is echt perfect 2-talig, moest hij blank zijn zou je niet weten dat hij geen Belg is!

Laat die ALTIJD dus maar vallen :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.