F1 modellen, wie heeft er....?

Gestart door QMaverick, 23 november 2004 - 17:33:12

« vorige - volgende »

Race

Vrijdag weer drie modelauto's gekocht om precies te zijn de volgende:
- 1956 Ferrari D50 (J.M. Fangio #1) (Ixo)
- 2000 Ferrari F1-2000 (M. Schumacher #3) (Ixo)
- 1963 Ferrari 156 F1 (#7) (Ixo)

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

hermanwiegerman

Citaat van: QMaverick op 05 juni 2006 - 12:16:51
Leuk dat er een artikel staat over een modelauto op de F1pits site:

Aanbieding: Mansell en Senna 1/18



Alleen jammer dat er Aanbieding bij staat met een prijs die waarschijnlijk het hoogst is in Nederland.

(aanpassing: De prijs op de F1pits site is zowiezo fout, model staat in Breda voor € 89,95)

Op een andere zeer goede modelauto site is deze auto te krijgen voor 81,50 Euro inclusief de verzendkosten (voor Nederland).

N. Mansell/ A. Senna 1991   76.50
Verzendkosten Nederland   5.00

Zou dus even rondkijken alvorens naar Breda toe te gaan.

Reclame is 1 ding, maar dit vind ik toch wat ver gaan, bijna 25 Euro verschil. (13,45 na de correctie dan toch nog...)

De prijs van euro 89,95 is de normale prijs die de winkels in Nederland hanteren.
Die hele goedkope prijs vertrouw ik zelf niet want hoe kan het dat hetzelfde artikel op de ene website van 4net duurder verkocht wordt als op de andere. Zie voorwaarden op en adressen op www.modelcarweb.nl en http://formule1shop.tgr-services.nl/

Als zo een website - boer al met zichzelf aan het concurreren is, hoe kan een winkel dan goedkoper zijn rekening houdende met ligging, huur, voorraad etc?

Ik heb hem zelf lekker in Breda gekocht. Eerst even kijken. Ik mocht ze allemaal bekijken want er zat zoveel verschil in per model. Ik heb de beste uitgekozen. Die man had ze binnen gekregen met scheve stickers, missende antenne's en zelfs afgebroken vingers van senna. Liever iets meer betalen en rustig onder genot van gratis drinken en gezellig praatje mijn model uitkiezen !

moet er niet aan denken om zo een model die niet correct is toegestuurd te krijgen.

King Bemel

Mijn nieuwste aanwinst, Arrows A22 gesigneerd door Jos Verstappen.



Andy

Ferrari 2010

#153
Heeft er iemand ervaring met het zelf bestickeren van een modelwagen? Ik ben van plan de F2005 1:18 te kopen, maar zou graag eens een wagen met de Marlboro reclame hebben (anders is de wagen naar mijn gevoel niet compleet). Maar ik zou graag weten of dit gemakkelijk is en ofdat die stickers altijd mooi uitkomen.

Is er iemand die zijn ervaring hiermee kan posten?

**edit**
Weet er trouwens iemand waarom de modelwagens altijd het witte vlak hebben en niet de race-uitvoering zonder reclame? (Dus met de strepen ipv de reclame)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Franky

Citaat van: Schumi 2006 op 13 augustus 2006 - 14:44:14
**edit**
Weet er trouwens iemand waarom de modelwagens altijd het witte vlak hebben en niet de race-uitvoering zonder reclame? (Dus met de strepen ipv de reclame)

De post boven de jouwe bewijst toch dat er uitzonderingen zijn. Volgens mij heeft het te maken met licenties of dergelijke

Franky
Franky Reymenants

The REAL BUTTON Freak

Het gaat duidelijk over tabac's reclame, dat op speelgoed, of verzamel objecten zoals minichamps geen plaats hebben.

Zelfs op men model van Benetton Renault B195/2 van Michael Schumacher staat er Drive alkoholfrei ipv BitBurger.

Ferrari 2010

Citaat van: Franky op 13 augustus 2006 - 21:28:01
Citaat van: Schumi 2006 op 13 augustus 2006 - 14:44:14
**edit**
Weet er trouwens iemand waarom de modelwagens altijd het witte vlak hebben en niet de race-uitvoering zonder reclame? (Dus met de strepen ipv de reclame)

De post boven de jouwe bewijst toch dat er uitzonderingen zijn. Volgens mij heeft het te maken met licenties of dergelijke

Franky
Dat bedoel ik niet. Ik vroeg me af waarom de Hotweels op de plaats van de Marlboro logo's steeds witte vlakken plaatst, terwijl Ferrari nu toh al een tijdje, in de landen waar de tabaksreclame verboden is, met strepen rijdt ipv met een wit vlak zoals vroeger. Ik vroeg me dus af waarom Hotweels het witte vlak gebruikt ipv de strepen.

Citaat van: The REAL Freak op 14 augustus 2006 - 10:01:32
Het gaat duidelijk over tabac's reclame, dat op speelgoed, of verzamel objecten zoals minichamps geen plaats hebben.

Zelfs op men model van Benetton Renault B195/2 van Michael Schumacher staat er Drive alkoholfrei ipv BitBurger.
UIteraard, maar zie men post hierboven, ik begrijp goed genoeg waarom de tabaksreclame niet geplaatst wordt ;)

Maareeuh, terug naar men vraag, heeft er iemand ervaring met het kleven van zulke reclamestickers, de zogenaamde decals?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

Kan je via internet niet gewoon de modellen mét tabaksreclame kopen ?

Ferrari 2010

#158
IK zoek de Ferrari F2005 1:18, ik heb hem tot op heden nog op geen enkele site met tabaksreclame tegengekomen :( Weet er iemand mss een site? Verder zijn ervaringen met decals nog steeds welkom :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Race

Citaat van: Schumi 2006 op 14 augustus 2006 - 11:54:56
IK zoek de Ferrari F2005 1:18, ik heb hem tot op heden nog op geen enkele site met tabaksreclame tegengekomen :( Weet er iemand mss een site? Verder zijn ervaringen met decals nog steeds welkom :P
http://www.armand-modelcars.nl heeft hem vast en zeker nog wel staan en anders moet je een mailtje sturen dan heb je kans dat er nog wat te regelen valt... :)

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Ferrari 2010

Citaat van: Race op 14 augustus 2006 - 19:34:44
Citaat van: Schumi 2006 op 14 augustus 2006 - 11:54:56
IK zoek de Ferrari F2005 1:18, ik heb hem tot op heden nog op geen enkele site met tabaksreclame tegengekomen :( Weet er iemand mss een site? Verder zijn ervaringen met decals nog steeds welkom :P
http://www.armand-modelcars.nl heeft hem vast en zeker nog wel staan en anders moet je een mailtje sturen dan heb je kans dat er nog wat te regelen valt... :)
bedankt voor de tip, ik ga hem zo een mailtje sturen. Ik was die site eerder al eens tegengekomen, maar in firefox kwam die site niet deftig open. Nogmaals bedankt!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Race

Citaat van: Schumi 2006 op 14 augustus 2006 - 19:56:22
Citaat van: Race op 14 augustus 2006 - 19:34:44
Citaat van: Schumi 2006 op 14 augustus 2006 - 11:54:56
IK zoek de Ferrari F2005 1:18, ik heb hem tot op heden nog op geen enkele site met tabaksreclame tegengekomen :( Weet er iemand mss een site? Verder zijn ervaringen met decals nog steeds welkom :P
http://www.armand-modelcars.nl heeft hem vast en zeker nog wel staan en anders moet je een mailtje sturen dan heb je kans dat er nog wat te regelen valt... :)
bedankt voor de tip, ik ga hem zo een mailtje sturen. Ik was die site eerder al eens tegengekomen, maar in firefox kwam die site niet deftig open. Nogmaals bedankt!
Heb hetzelfde probleem. Het is jammer genoeg een van de weinige sites die alleen in IE fatsoenlijk openen...

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

King Bemel

Niew in de collectie: 1/18 Mclaren Mercedes MP 4/19 B testcar Montoya 2005 met zwarte helm en lage neus.

Slechts 50 stuks van gemaakt , is nooit officieel te krijgen geweest in de winkel, alleen te zien geweest in Engeland in Tag Heuer winkels voor een promotie om uurwerken te verkopen. Na de promotie moesten alle modellen terug nr minichams. Heb er met veel geluk en veel betalen 1 van kunnen bemachtigen, extreem zeldzaam en mooi.

Zie hier de link met uitleg, ongeveer in het midden
http://www.angelfire.com/mac/minichamps/dec05feb06.html




Andy

The Iceman

Citaat van: King Bemel op 05 oktober 2006 - 16:48:51
Niew in de collectie: 1/18 Mclaren Mercedes MP 4/19 B testcar Montoya 2005 met zwarte helm en lage neus.

Slechts 50 stuks van gemaakt , is nooit officieel te krijgen geweest in de winkel, alleen te zien geweest in Engeland in Tag Heuer winkels voor een promotie om uurwerken te verkopen. Na de promotie moesten alle modellen terug nr minichams. Heb er met veel geluk en veel betalen 1 van kunnen bemachtigen, extreem zeldzaam en mooi.

Zie hier de link met uitleg, ongeveer in het midden
http://www.angelfire.com/mac/minichamps/dec05feb06.html




Andy
Montoya ?? Wie spreekt er nu nog over Montoya ??  ;) ;) ;) ;)
Mooi schaalmodel trouwens !

Kirabi

Citaat van: King Bemel op 05 oktober 2006 - 16:48:51
Niew in de collectie: 1/18 Mclaren Mercedes MP 4/19 B testcar Montoya 2005 met zwarte helm en lage neus.

Slechts 50 stuks van gemaakt , is nooit officieel te krijgen geweest in de winkel, alleen te zien geweest in Engeland in Tag Heuer winkels voor een promotie om uurwerken te verkopen. Na de promotie moesten alle modellen terug nr minichams. Heb er met veel geluk en veel betalen 1 van kunnen bemachtigen, extreem zeldzaam en mooi.

Zie hier de link met uitleg, ongeveer in het midden
http://www.angelfire.com/mac/minichamps/dec05feb06.html




Andy

gefeliciteerd kerel...

als dingen zoals dat zeldzaam zijn dan geeft het je denk ik wel een goed gevoel