Hij is er eindelijk!

Gestart door Tim C, 09 november 2004 - 19:11:53

« vorige - volgende »

Tim C

Dat klopt de enige, de echte, de geweldige Firefox is eindelijk gereleased!

Download dit wonder nu via http://www.getfirefox.com en surf sneller en veiliger op het internet!

via de vele plugins en themes kan je Firefox ook zo veelzijdig maken als je wil, en ook voor elke dag van het jaar een andere look aan de browser geven.

Stop met het gebruik van het IE monster en herondek het internet via Firefox!

Schumi nr1

Is al lang geinstalleerd :) Alez, toch al een paar uur...
Ik werk zelf liever met Firefox dan met Internet Explorer

Bjorn

En ik durf het eerlijk gezegd niet omdat ik niet goed weet of alles dan nog naar behoren zal functioneren. Ik ken namelijk niets van PC's...  :?
De Mens: In Het Gras![/color]

Tim C

Ik heb zo'n 5 browsers op mijn pc staan, zonder dat het problemen oplevert.

De enige verandering die je zal zien is als je Firefox als standaardbrowser instelt, alle links die je opent via bvb MSN in Firefox opengaan inplek van in Internet Explorer.

Probeer het eens, desnoods nog niet als default browser

Mikacouli

Citaat van: Tim CIk heb zo'n 5 browsers op mijn pc staan, zonder dat het problemen oplevert.

De enige verandering die je zal zien is als je Firefox als standaardbrowser instelt, alle links die je opent via bvb MSN in Firefox opengaan inplek van in Internet Explorer.

Probeer het eens, desnoods nog niet als default browser

Ik zal niks anders gebruiken dan opera. IE gebruik ik al jaren nietmeer.

Kimi

Ik gebruik zelf ook altijd Firefox.
Tabbed browsing rules :p  :lol:

IVY440

Ik gebruik vooral Opera, maar zal hem eens installeren om te zien welke het beste is. Opera crasht nog regelmatig bij mij op kot.  :?

Mikacouli

Citaat van: IVY440Ik gebruik vooral Opera, maar zal hem eens installeren om te zien welke het beste is. Opera crasht nog regelmatig bij mij op kot.  :?

heb ik nog nooit gehad. Zal aan jouw pc liggen dan op je kot. :wink:

Jasper

Ik gebruik meestal de 'preview release' van Firefox, soms gebruik ik Konqueror. Deze laatste vind ik beter dan Firefox (sneller opstarten). Maar omdat Flash niet vlot loopt in Firefox noch in Konqeuror, gebruik ik IE voor de Flash-animaties.

Eric

allez ik heb het ook eens uitgetest...nu maar hopen dat het vlot blijft lopen

Bjorn

Ik ga het mss ook proberen. Ten vroegste volgende week woensdag begin ik eraan!  :lol:  8)  (Eerst mentaal wat voorbereiden!)
De Mens: In Het Gras![/color]

Ramses

Ik heb de indruk dat FireFox alles veel trager inlaadt dan IE en zelfs Opera...

Tim C

Zelfs Opera?

Even een beetje informatie: Opera is door verschillende onafhankelijke bronnen uitgeroepen tot snelste browser...

Je kan Firefox versnellen door het aantal connecties dat de browser mag maken e verhogen...

lieven

ik vin hem heel goed!!
ik gebruikte ook normaal opera ma heb direct FF gedownd de 6den :)
en i must say it pownz

DerMika

Citaat van: JasperIk gebruik meestal de 'preview release' van Firefox, soms gebruik ik Konqueror. Deze laatste vind ik beter dan Firefox (sneller opstarten). Maar omdat Flash niet vlot loopt in Firefox noch in Konqeuror, gebruik ik IE voor de Flash-animaties.
Flash is geen probleem hoor bij mij in firefox...
The Dude abides