Hoe beleef jij de F1 winterpauze?

Gestart door Supermariobros, 05 november 2004 - 11:57:07

« vorige - volgende »

Hoe beleef jij de F1 winterpauze?

Ik weet me gewoon geen raad met al de vrije tijd
3 (7.7%)
't is lastig maar Ik overleef het wel
23 (59%)
Eindelijk wat vrije tijd voor familiebezoeken
1 (2.6%)
Ik volg nu meer andere sporten op de voet
6 (15.4%)
Ik mis de F1 niet echt
6 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 33

Poll gesloten: 05 november 2004 - 11:57:07

Supermariobros

Nu het seizen voorbij is en we nog 4 maanden moeten wachten vooraleer ze terug aan het echte werk beginnen is er een kalme periode voor de F1 fan.

Hebben jullie alternatieven om de leegte op te vullen,
hoe beleven jullie de F1 winterpauze?

Bart VD

This space for rent

Bart VD

CitaatIk volg nu meer andere sporten op de voet

En ik op de TV.
This space for rent

Mikacouli

Op sommige momenten word ik gek van de vrije tijd. Tijdens het seizoen is er altijd wel iets dat je kan doen. Forums zijn veel drukker enzo.

Nu moet ik me bezighouden met het maken van Wallpapers, DVD GP covers, signatures, bewerken van m'n foto's van Francorchamps en wellicht zal ik wel weer aan een boek beginnen waar ik achter 50 pagina's mee zal stoppen. tevergeefse moeite dus.:roll:
De winterbrake is voor mij veel te groot.

Maar ik geraak er wel door, net zoals elk ander jaar. Heb nu al enigste winterbrakes achter de rug dus dat is iets positiefs.

Ps: Je moet niet alles letterlijk overnemen van een ander forum he mario. :wink:

Schumi nr1

Ik volg vooral het veldrijden tijdens de F1 winterstop. Daar valt ook wel iets in te beleven :).

bogie

1 man -> Montoya

IVY440

A1 begint pas eind 2005 dus dat zal niet voor deze winter zijn.

Voor de rest: was het al maar begin maart  :cry:

Supermariobros

Ik mis vooral de races, nieuws is er toch voortdurend en eind november beginnen ze alweer te testen.
Dus ik kan me zeker bezighouden tijdens de winterpauze maar zal blij zijn als het maart is om terug races te zien.

razzle_dazzle

Het is lastig maar we overleven het wel. Momenteel heb ik veel teveel werk voor school om F1 echt te missen, en dat zal niet veranderen tot na nieuwjaar. Tegen die tijd zullen er wel al weer wat testjes en perikelen begonnen zijn en dan kunnen we weer discussiëren op het forum! Voorts volg ik nu wat andere sporten: voetbal, veldrijden, wielrennen,...

Mikacouli

Citaat van: SupermariobrosIk mis vooral de races, nieuws is er toch voortdurend en eind november beginnen ze alweer te testen.
Dus ik kan me zeker bezighouden tijdens de winterpauze maar zal blij zijn als het maart is om terug races te zien.

Maj, de stille periode zal er snel zijn. Maar dan beginnen de presentaties enzo.

Als mijn broer congé kan krijgen de 22ste november dan zit ik op het vliegtuig naar Barcelona om er de testsessies bij te wonen. Ook voornamelijk om foto's te nemen. Ik verheug er me al op.
Weet er trouwens iemand welke teams er allemaal zullen zijn. Ik heb al eens rondgekeken maar ik vind er niet veel info over.

JVA

Er moet eens een pauze zijn.
Ik vul deze op met op up-to-date maken van mijn website voer F1.
Deze wil ik nog uitbouwen tot een grote bron van info, maar datzal nog wel wat duren...

daan


dj Peter

Ik blijf nog wel bijna dagelijks F1-nieuws lezen op het net en  als ik op een zondagmiddag écht zin heb om weer een race te zien, dan zet ik de video op, k'heb zo'n band of 10 waar ik uit kan kiezen. ( Ik weet zelf niet waarom ik ze destijds opgenomen heb,maar wissen doe ik ze ook niet .)

Juan Pablo

ik kom deze 4 maanden door door te Formule 1 bladen te lezen.

ik volg het voetbal nu wel beter

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

KVDracer

Tot en me nieuwjaar gaat het, maar vanaf dan komen er toch moeilijke periodes aan. Ook al is het natuurlijk te zien hoe de winterstop wordt. Als er regelmatig groot nieuws te repaen valt, zoals de overname van Jaguar mss, de opvolger van MS, en hier en daar nog wat ander nieuws, dan zal het wel vlug gepasseerd zijn. Het enige moeilijke is dat je tot en met maart moet wachten om te zien hoe de teams geevolueerd zijn.