de grote "OF" thread

Gestart door Ramses, 09 oktober 2004 - 17:23:07

« vorige - volgende »

daan

Urbanus

Een goede daad doen zonder veel ophef of een goede daad doen zonder dat veel mensen het merken?

dj Peter

een goede daad doen zonder dat veel mensen het merken.


haantje-de-voorste of underdog ?

Martin

Haantje-de-voorste

Zonnebril of zonneklep?

McChouffe

Zonnebril

Paprika chips of pickels chips?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

Paprika chips

vliegen of varen ?

Jasper

varen (met de luchtballon)

paprika chips of peper&zout?

dj Peter

Paprika chips!   :)


frituur of pittabar ?

daan

Pittabar

Italiaans of Chinees eten?

Martin

Chinees

Sate of loempia?

McChouffe

Saté

Foie gras: ja of nee?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Nee

Ronaldinho of Zidane?

Martin

Citaat van: McChouffe op 05 april 2006 - 22:10:37
Saté

Foie gras: ja of nee?

Wat is dat???
Een koe vreet gras. ;D ;D

McChouffe

Citaat van: Martin op 05 april 2006 - 22:39:13
Citaat van: McChouffe op 05 april 2006 - 22:10:37
Saté

Foie gras: ja of nee?

Wat is dat???
Een koe vreet gras. ;D ;D

Foie gras = ganzenleverpaté

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Citaat van: McChouffe op 05 april 2006 - 22:56:25
Citaat van: Martin op 05 april 2006 - 22:39:13
Citaat van: McChouffe op 05 april 2006 - 22:10:37
Saté

Foie gras: ja of nee?

Wat is dat???
Een koe vreet gras. ;D ;D

Foie gras = ganzenleverpaté

Weet je wel hoe die dieren mishandeld worden? Trechter in de bek en voer naar binnen spuiten. Zoveel mogelijk. Die beesten kunnen niet meer lopen. Alleen maar om die lever zo snel mogelijk te laten groeien. Het zou echt door de EG verboden moeten worden.
En wel zo snel mogelijk. Ik ben hier echt razend over. Maar ook over kistkalveren in Nederland.
Legbatterijkippen en mestvarkens. Ik eet normaal mijn stukje vlees wat van een goede boer komt. Dan maar wat meer betalen. Die beesten hebben een 'normaal' leven gehad.

McChouffe

Citaat van: Martin op 05 april 2006 - 23:13:13
Weet je wel hoe die dieren mishandeld worden? Trechter in de bek en voer naar binnen spuiten. Zoveel mogelijk. Die beesten kunnen niet meer lopen. Alleen maar om die lever zo snel mogelijk te laten groeien. Het zou echt door de EG verboden moeten worden.
En wel zo snel mogelijk. Ik ben hier echt razend over. Maar ook over kistkalveren in Nederland.
Legbatterijkippen en mestvarkens. Ik eet normaal mijn stukje vlees wat van een goede boer komt. Dan maar wat meer betalen. Die beesten hebben een 'normaal' leven gehad.


Het is inderdaad dierenmishandeling en mag van mij zeker verboden worden. Maar het is wel lekker  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.