de grote "OF" thread

Gestart door Ramses, 09 oktober 2004 - 17:23:07

« vorige - volgende »

Supermariobros

thuis (ik kan in geen cinema stoel zitten)

Studio 1 of Goal?

razzle_dazzle

Studio 1

zaterdag of zondag?

Ferrari 2010

zaterdag, de dag na zondag is het meestal school, de dag na zatedag nog niet  :D


de eerste of de laatste van de maand?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

pffff is mij om het even, als ik echt moet iezen: de eerste

gietende of motregen?

Ferrari 2010

ineens alles tegelijk, motregen duurt meestal uuuren, is veel te lang.


Onweer of 40°C?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Onweer. Leuk om dan in je onderbroek in de tuin rond te lopen. :)

0°C of 40°C?

Ferrari 2010

wat ben jij voor een raar persoon  :o :o :o Als het oweert trek ik nar binnen. Ok, mijn preventie bij onweer is wel iets te groot, vlak bij ons huis hangen hoogspanningskabel en we zitten centraal tussen 2 van dei hoge palen. Ons treffen is dus kwasi onmogelijk. Maar toch, het is geen plezante belevenis om van een wandeling met de hond terug te komen en een bliksem recht op zo een paal die 50m van je staat te zien vliegen. Dan knalt het in je oren hoor ;)


Geef me maar 40°C, kzalwel een ventilator opzetten.



Noordpool of zuidpool?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Wij hebben ook twee hoogspanningsmasten bij ons waarvan één in onze tuin en één hogere in de tuin van de buren.

40°C liever dan 0°C? Amai amai. Bij 0 graden trek je gewoon dikkere kleren aan, 40 graden is gewoon ondraaglijk. :-\

Zuidpool, kwestie van vaste grond onder mijn voeten te hebben. :)

Ik geef de twee vakantiebestemmingen waar ik in mijn leven absoluut nog moet komen, de twee belangrijkste dan. Zelf vind ik het moeilijk kiezen, dus laat ik het maar doen door iemand anders :P: IJsland of Australië?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 20 augustus 2005 - 16:44:34
Wij hebben ook twee hoogspanningsmasten bij ons waarvan één in onze tuin en één hogere in de tuin van de buren.

40°C liever dan 0°C? Amai amai. Bij 0 graden trek je gewoon dikkere kleren aan, 40 graden is gewoon ondraaglijk. :-\

Zuidpool, kwestie van vaste grond onder mijn voeten te hebben. :)

Ik geef de twee vakantiebestemmingen waar ik in mijn leven absoluut nog moet komen, de twee belangrijkste dan. Zelf vind ik het moeilijk kiezen, dus laat ik het maar doen door iemand anders :P: IJsland of Australië?

Die 2 vind ik zelf ook moeilijk kiezen, maar liefst eerst Australië, Ijsland is toch al direct zo koud, ik zou trouwens ook wel es graag naar de polen reizen enzo.


Op reis: naar Nederland of naar Frankrijk?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Pff, twee over het algemeen onvriendelijke volken, maar dan toch Frankrijk ook al is het zo'n duur land voor toeristen. Frankrijk is mooier.

Spanje of Italië?

Supermariobros

Spanje

Engeland of Schotland?

razzle_dazzle

Schotland

Zwitserland of Oostenrijk

Supermariobros

Oostenrijk

Holland of Nederland?  :D

Ferrari 2010

Holland!!!!

Vlaanderen of België?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Belgie

Columns of recensies?