de grote "OF" thread

Gestart door Ramses, 09 oktober 2004 - 17:23:07

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

toch liever niet

Kinderen in een holebi-huwelijk, vind je dat goed of niet goed?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

niet goed, een kind hoort een vader en moeder te hebben

Stel: één van je kinderen heeft is verliefd op iemand van een andere cultuur: verzet je je of laat je haar/hem zijn gang gaan?

Ferrari 2010

#2297
Citaat van: Supermariobros op 11 augustus 2005 - 11:11:15
niet goed, een kind hoort een vader en moeder te hebben

Stel: één van je kinderen heeft is verliefd op iemand van een andere cultuur: verzet je je of laat je haar/hem zijn gang gaan?
Zal er net van afhangen hoe die cultuur is en hoe ver die persoon zich aan die cuktuur bind. Ik denk dat dat bij mij echt zou afhangen aan hoe die persoon bij mij overkomt.

Zou je zelf met iemand van een andere cultuur willen trouwen of niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

nee, en nee ik ben geen racist

je kind helpen met het huiswerk of moet hij/zij het alleen doen?

Mikacouli

Helpen met huiswerk

Bedriegen of bedrogen worden

Juan Pablo

bedriegen  :)

vreemdgaan met de buurvrouw of die van de overburen :P

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 11 augustus 2005 - 12:45:36
bedriegen  :)

vreemdgaan met de buurvrouw of die van de overburen :P
:-\ :-\ :-\ :-\ Misschien de buurvrouw van de overburen?  :D :D :D Is maar een moeilijke vraag, neem maar de buurvrouw, die kan niet voor de raam staan waaien terwijl je vrouw thuis is  ;D ;D

Citaat van: Supermariobros op 11 augustus 2005 - 11:50:09
nee, en nee ik ben geen racist

je kind helpen met het huiswerk of moet hij/zij het alleen doen?
Moet je geen racist voor zijn hoor. Ik zou het persoonlijk ook niet doen, en ben ook niet echt een racist (zolang ze tenminste niet iedereen lastigvallen).


Blijven met uw eerste vrouw of dumpen voor het minste akkefietje?
Lees wel VROUW, je bent er dus meegetrouwd. (voor de vrouwelijke forumgebruikers, lees ipv vrouw man  ;))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

blijven

meerdere akkefietjes toelaten of scheiden na 1 a 2 keer

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 11 augustus 2005 - 12:56:22
blijven

meerdere akkefietjes toelaten of scheiden na 1 a 2 keer
Ik zou er meer toelaten, maar daarmee bedoel ek niet goedkeuren. Het is gewoon niet mijn bedoeling om voor de minste breuk in een relatie deze te beëindigen.

Kinderen: wel of niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Wel

Maar niet te vroeg, ik wil eerst nog wat kunnen leven. :)? Ik zou best wel eentje willen adopteren en ik zou best met iemand van een andere cultuur kunnen trouwen. Kinderen in een homohuwelijk vind ik dan weer niet kunnen. (stof voor een topic Mario  ;)).



Geloof jullie echt nog in eeuwige trouw of niet?

Juan Pablo

nope

als je weet dat jouw vriendin het wil uitmaken, zal jij het dan expres eerder uitmaken, om de eer te houden.
En jij wordt danniet gedumpt, of zou je haar het gewoon laten uitmaken ( of een scheiding aanvragen)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 11 augustus 2005 - 17:14:02
nope

als je weet dat jouw vriendin het wil uitmaken, zal jij het dan expres eerder uitmaken, om de eer te houden.
En jij wordt danniet gedumpt, of zou je haar het gewoon laten uitmaken ( of een scheiding aanvragen)
Ik zou alles doen om een schediing te voorkomen, en ik zou nooit men vrouw dumpen. Ik ben van plan om te trouwen voor de kerk, en het is een ding dat daar in die kerk gezegd word waar ik me aan zou houden. "Elkaar blijven steunen in goed én in kwade tijden." Een huwelijk is voor het leven. Als mijn vriendin zou willen scheiden ga ik haar dus heus niet voor willen zijn.

@ razzle, ik geloof dus nog in eeuwige trouw, zoals ik hierboven al vermelde, dat is één van de voorwaarden van het kerkelijk huwelijk. Je moet gewoon niet zoals vele van de huidige getrouwde mensen de instantie hebben om te trouwen vanaf je elkaar een jaar kent en te scheiden als het even wat minder gaat. Dan gaat het even wat minder, daar kom je wel weer bovenop.



eeuuhm, een vraag.
Om een of andere reden kan je vrouw enkel 5-lingen krijgen, en je weet dat opvoorhand  :-\
Ga je dan kinderen verwekken met je vrouw of heb je liever geen dan 5?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Als iemand bevalt van een vijfling gaat er meestal toch de helft (2.5 :P) van dood. Zijn we daar al vanaf, ja dus. :P

Je vrouw kan geen kinderen krijgen. Zoek je een draagmoeder of wil je geen kinderen?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 11 augustus 2005 - 17:49:08
Als iemand bevalt van een vijfling gaat er meestal toch de helft (2.5 :P) van dood. Zijn we daar al vanaf, ja dus. :P

Je vrouw kan geen kinderen krijgen. Zoek je een draagmoeder of wil je geen kinderen?
Liever geen kinderen, ok, je kan het misschien dan eens met een ander doen (als het al niet via het buisje gedaan word) maar ik denk niet dat het leuk is voor je vrouw.
Trouwens, over dat de helft dood gaat, doe zo voort Jasper, positief blijven denken  ;) Trouwens, vroeger was dat zo. Nu sworden 9-lingen zelf succesvol geboren en vaak nog zonder echt veel aandoeningen  ;) De kans dat er 1 dood gaat bestaat, maar de helft is echt wel veel voor de huidige technologische toestand  ;)


Jij kan geen kinderen krijgen. Stem je er mee in dat je vrouw naar een spermabank gaat om toch een kind te krijgen, zonder de vader te weten?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Nee

dan maar geen kind, ik heb liever een kind waarvan ik weet dat t mijnes is.

jullie willen een kind.

Liever en dochter of een zoon?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.