Bavaria World Darts Trophy in Utrecht

Gestart door Martin, 03 september 2004 - 14:57:32

« vorige - volgende »

Martin

Morgen begint het weer.
Ik denk wel dat ik er iedere avond ben.
Geweldige spanning.
Leuke sfeer.
Het wordt gespeeld op de Vechtsebanen, net bij mij om de hoek.
10 min. lopen.
Dus lekker kijken.

De Bavaria World Darts Trophy kun je ook op SBS6 volgen.

Martin

Whow, wat een avond.
Raymond gewonnen.
Mieke de Boer stond in een strak jurkje te gooien.
Ook gewonnen.
Lekker mokkel met lang blond haar.

Scuderia Ferrari

Citaat van: MartinWhow, wat een avond.
Raymond gewonnen.
Mieke de Boer stond in een strak jurkje te gooien.
Ook gewonnen.
Lekker mokkel met lang blond haar.
Zozo Martin, op je oude dag ook nog meisjes aan het keuren? :lol:

Martin

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: MartinWhow, wat een avond.
Raymond gewonnen.
Mieke de Boer stond in een strak jurkje te gooien.
Ook gewonnen.
Lekker mokkel met lang blond haar.
Zozo Martin, op je oude dag ook nog meisjes aan het keuren? :lol:

Als ik ze zo zie voel ik me weer 25 Scud. :lol:

Alan Blues

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: MartinWhow, wat een avond.
Raymond gewonnen.
Mieke de Boer stond in een strak jurkje te gooien.
Ook gewonnen.
Lekker mokkel met lang blond haar.
Zozo Martin, op je oude dag ook nog meisjes aan het keuren? :lol:

Daar staat geen leeftijd op... ;) 8)

Martin

Fordham niet in actie

Andy 'the Viking' Fordham kondigde gisteravond op het laatste moment aan niet in actie te komen op de Bavaria World Darts Trophy. De pols van de publiekslieveling was onvoldoende genezen om in de eerste ronde tegen Tomas Seyler te spelen. De Schot Bob Taylor nam zijn plaats in.

Fordham liep de blessure afgelopen vrijdag op in een Fries hotel, toen hij uitgleed over een drempel. Met zijn volle gewicht landde hij boven op zijn pols. Na twee bezoeken aan een Rotterdamse fysiotherapeut leek zijn gezwollen gewricht net op tijd hersteld.

Gisterochtend was de winnaar van het Lakeside-toernooi er nog zeker van te kunnen spelen. Tijdens het ingooien, later op de dag, moest hij daarop terugkomen. Zijn hand voelde krachteloos aan.



Als je 160 kg. weegt en meer dan 60 glazen bier PER DAG drinkt kan je wel eens uitglijden. En 160 kg. op je pols kan pijnlijk zijn.

Eric

Citaat van: MartinFordham niet in actie

Andy 'the Viking' Fordham kondigde gisteravond op het laatste moment aan niet in actie te komen op de Bavaria World Darts Trophy. De pols van de publiekslieveling was onvoldoende genezen om in de eerste ronde tegen Tomas Seyler te spelen. De Schot Bob Taylor nam zijn plaats in.

Fordham liep de blessure afgelopen vrijdag op in een Fries hotel, toen hij uitgleed over een drempel. Met zijn volle gewicht landde hij boven op zijn pols. Na twee bezoeken aan een Rotterdamse fysiotherapeut leek zijn gezwollen gewricht net op tijd hersteld.

Gisterochtend was de winnaar van het Lakeside-toernooi er nog zeker van te kunnen spelen. Tijdens het ingooien, later op de dag, moest hij daarop terugkomen. Zijn hand voelde krachteloos aan.



Als je 160 kg. weegt en meer dan 60 glazen bier PER DAG drinkt kan je wel eens uitglijden. En 160 kg. op je pols kan pijnlijk zijn.

Ik denk dat die man beter eens naar de AA zou gaan...en daarna na weight watchers  :lol:  :wink:

pablo

zo een saaie café sport kan me echt niet boeien,
en dan nog eens die wandelende oversized biervaten die er aan mee doen,
dit noem ik geen sport, dan neem ik nog liever een paar priemen in de hand om mij een ferrari trui te brijen met krulspelden in m'n haar.

Martin

Citaat van: pablozo een saaie café sport kan me echt niet boeien,
en dan nog eens die wandelende oversized biervaten die er aan mee doen,
dit noem ik geen sport, dan neem ik nog liever een paar priemen in de hand om mij een ferrari trui te brijen met krulspelden in m'n haar.

Het is geen saaie cafe sport meer.
2500 - 3000 mensen in de zaal in Utrecht.
Een paar spelers zijn oversized, maar tijdens het spelen wordt er geen bier gedronken.
Voor dit top tournooi moet je 100% fit zijn.

Dat zelfde geld voor biljard, ook een cafe sport.
Daar hou ik dan zelf niet van.

Het darten, ik ben bij iedere wedstrijd geweest.
Nu op de tribune, zaterdag en zondag een zaalkaart.

Alle spelers zijn verplicht om tot zondag te blijven en in de zaal aanwezig moeten zijn.
Om promo te doen en handtekeningen uit te delen.

Eric

100% fit?
Niet overdrijven hé Martin...mijn broer heeft ook nog darts gespeeld, niet op dat niveau, maar hij kon ook een aardig potje darts spelen.
Als je ziet hoe die mannen zijn dan zie je zelf ook dat die mannen geen 100% fit te noemen zijn...integendeel, de helft is rijp voor de AA.

Wat mij eerder raar leek toen ik eens een tornooi heb meegemaakt (met de Belgische kampioen) was hoe zatter die mannen werden hoe beter ze speelden.

Geef mij dan maar snooker.

Martin

Citaat van: eric100% fit?
Niet overdrijven hé Martin...mijn broer heeft ook nog darts gespeeld, niet op dat niveau, maar hij kon ook een aardig potje darts spelen.
Als je ziet hoe die mannen zijn dan zie je zelf ook dat die mannen geen 100% fit te noemen zijn...integendeel, de helft is rijp voor de AA.

Wat mij eerder raar leek toen ik eens een tornooi heb meegemaakt (met de Belgische kampioen) was hoe zatter die mannen werden hoe beter ze speelden.

Geef mij dan maar snooker.

80% van de deelnemers zijn fit, zeker weten.
Er zijn er altijd die 's middags al beginnen te drinken.
Ik heb een docu gezien van Co Stompe en Raymond van Barneveld.
Die jongens trainen tot ze er bijna dood bij neervallen.

Alan Blues

Ik heb begin jaren '80 ook darts gespeeld.
Weliswaar op café, maar ze hebben me toen toch gevraagd om bij hun team te komen spelen voor het Belgisch kampioenschap voor amateurploegen.

Ik heb helaas moeten weigeren omdat ik het leger in moest. Daar heb ik niet meer kunnen trainen en ben ik maar gestopt.

Oké, ik dronk wel pinten als ik speelde, maar beter spelen doe je er niet van. Dat merk ik nu ook als ik ga snookeren of poolen.

Topstort is het niet omdat je je er niet dagelijks voor uit de adem moet lopen of fitnessen, maar neem van me aan dat je na een wedstrijd wel kapot bent. Qua concentratie is het wel topsport.

FerrariMan

Ik haat darts. Echt waar, ik haat darts. Waarom zou je dat graag doen? Ik haat darts, echt waar.

razzle_dazzle

Citaat van: FerrariManIk haat darts. Echt waar, ik haat darts. Waarom zou je dat graag doen? Ik haat darts, echt waar.

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  frustrerend als ze zoiets over je onderwerp posten he?

Alan Blues

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: FerrariManIk haat darts. Echt waar, ik haat darts. Waarom zou je dat graag doen? Ik haat darts, echt waar.

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  frustrerend als ze zoiets over je onderwerp posten he?

IK HAAT AUTOSPORT!!!!


;)