Raar sportnieuws

Gestart door Martin, 27 augustus 2004 - 11:19:34

« vorige - volgende »

Supermariobros

Doelman gaat helemaal door het lint 
   
Een wedstrijd in de eerste provinciale Oost-Vlaanderen is zaterdagmiddag stilgelegd. De wedstrijd tussen Jong Lede en Aalter werd in de 78ste minuut bij een 3-0 stand stilgelegd nadat de bezoekende doelman Davy Boudewijns door het lint ging.

De goalie had tijdens de wedstrijd zijn doel verlaten en ging in de tribune zijn frustratie botvieren op enkele toeschouwers. Scheidsrechter Lowie Van Der Linden legde de wedstrijd na het incident meteen stil. Ook bij het bestuur van Jong Lede begrijpt men er niets van.

"Het was tot op dat moment een sportieve wedstrijd en niets liet vermoeden dat het verdere verloop een dramatisch einde zou kennen met enkele gewonden. De federale politie is aan een onderzoek bezig", aldus Van Buggenhout.

Supermariobros

Streaker: 'Wilde vriendin ten huwelijk vragen'     

De Rode Duivels wonnen woensdagavond met 3-0 van Armenië, maar de meest opvallende figuur op het veld was ongetwijfeld de streaker. De krant Het Laatste Nieuws trok op onderzoek uit en strikte de man zelf voor een interview.

"Ik wilde met mijn naaktloperij de aandacht trekken en de media halen. Om vervolgens in de kranten te kunnen vertellen dat ik mijn vriendin ten huwelijk vraag. Het eerste is gelukt. Op het antwoord van mijn vriendin wacht ik nog. Ze kan er eigenlijk niet om lachen", vertelt Bernard Devresse.

"Ik zie mijn vriendin doodgraag en vond de tijd rijp om haar op een speciale manier ten huwelijk te vragen. Ik liep al 10 jaar met de gedachte om te streaken tijdens een voetbalmatch."

Devresses vriendin kon er echter niet mee lachen. "Ze vindt dat ik de gevolgen van mijn daden niet heb ingeschat. Ze vond de vertoning wansmakelijk. Ik besef dat ik haar liefde zwaar op de proef gesteld heb. Ook mijn ouders begrijpen niet wat me bezielde. Ik vrees ook voor negatieve commentaren bij de ouders die hun kinderen aan onze sportkampen toevertrouwen."

amp

Citaat van: Supermariobros op 15 oktober 2007 - 11:07:08
Doelman gaat helemaal door het lint 
   
Een wedstrijd in de eerste provinciale Oost-Vlaanderen is zaterdagmiddag stilgelegd. De wedstrijd tussen Jong Lede en Aalter werd in de 78ste minuut bij een 3-0 stand stilgelegd nadat de bezoekende doelman Davy Boudewijns door het lint ging.

De goalie had tijdens de wedstrijd zijn doel verlaten en ging in de tribune zijn frustratie botvieren op enkele toeschouwers. Scheidsrechter Lowie Van Der Linden legde de wedstrijd na het incident meteen stil. Ook bij het bestuur van Jong Lede begrijpt men er niets van.

"Het was tot op dat moment een sportieve wedstrijd en niets liet vermoeden dat het verdere verloop een dramatisch einde zou kennen met enkele gewonden. De federale politie is aan een onderzoek bezig", aldus Van Buggenhout.

Ik ben van aalter, en had horen zeggen, dat Davy Boudewijns z'n vader in de tribune zat, en die man een pak slaag had gekregen, waarop z'n zoon hem een handje ging helpen.

'k Heb het zelf niet gezien, maar dat zou de reden zijn.

Supermariobros

Oasis verpest verjaardag van Wayne Rooney

Het wordt wellicht niet de leukste verjaardag voor Wayne Rooney, de spits van Manchester Unied die vandaag 22 jaar wordt. Verloofde Coleen maakte een klein inschattingsfoutje bij haar zoektocht naar een origineel cadeau, zo onthulde de Britse krant The Sun gisteren.



Bedoeling was om een gitaar, gehandtekend door Noel Gallagher van rockband Oasis, aan Rooney te schenken. Oasis is namelijk de favoriete groep van Rooney. Wat Coleen niet wist, is dat Gallagher een die hard fan is van Manchester City, de grote rivaal van Manchester United. Gallagher liet de gitaar opsturen door Coleen, liet ze vervolgens lichtblauw verven - de kleuren van Manchester City - en stuurde ze terug met een originele verjaardagsboodschap erop: 'Happy Birthday, Fatboy', ofte Gelukkige Verjaardag, Dikzak.

Coleen kocht gelukkig ook nog een wollen trui en een manbag - een handtas voor mannen - van Louis Vuitton.

TimoGlockfan

Citaat van: Supermariobros op 24 oktober 2007 - 11:12:11
Oasis verpest verjaardag van Wayne Rooney

Het wordt wellicht niet de leukste verjaardag voor Wayne Rooney, de spits van Manchester Unied die vandaag 22 jaar wordt. Verloofde Coleen maakte een klein inschattingsfoutje bij haar zoektocht naar een origineel cadeau, zo onthulde de Britse krant The Sun gisteren.



Bedoeling was om een gitaar, gehandtekend door Noel Gallagher van rockband Oasis, aan Rooney te schenken. Oasis is namelijk de favoriete groep van Rooney. Wat Coleen niet wist, is dat Gallagher een die hard fan is van Manchester City, de grote rivaal van Manchester United. Gallagher liet de gitaar opsturen door Coleen, liet ze vervolgens lichtblauw verven - de kleuren van Manchester City - en stuurde ze terug met een originele verjaardagsboodschap erop: 'Happy Birthday, Fatboy', ofte Gelukkige Verjaardag, Dikzak.

Coleen kocht gelukkig ook nog een wollen trui en een manbag - een handtas voor mannen - van Louis Vuitton.
;D
Timo's nieuwe helm.

Supermariobros

Cheerleader omvergelopen door footballteam

Tijdens een American Football wedstrijd in Auburn in de staat Washington werd een lokale cheerleader het slachtoffer van een bizar ongeval.

In de Verenigde Staten is het de gewoonte dat cheerleaders bij de aanvang van elke footballmatch een groot papieren spandoek opspannen. Het lokale team stormt daar dan, bij wijze van spectaculaire entree, dwars doorheen.

Afgelopen vrijdag ging het goed mis bij het uitvoeren van die stunt. Terwijl het spandoek werd opgespannen begaf een van de cheerleaders zich achter het doek om nog een laatste detail in orde te brengen. Op dat moment stormde het footballteam echter door het doek, en botste zo op en over het meisje. De onfortuinlijke cheerleader hield er als bij wonder geen zware verwondingen aan over.

http://www.youtube.com/watch?v=ZvqIcURaXTw&eurl=http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF30102007_016

Jasper

Ze heeft heel veel geluk gehad dat er niet iemand tegen haar is gelopen, maar wel iemand links en iemand rechts waardoor ze werd meegenomen door het doek. Maar wel ongelooflijk dom om achter die doek te gaan staan. ;D

Ferrari 2010

Inderdaad ongelofelijk dom, ze heeft veel geluk gehad. Ik zou voor geen geld in haar plaats willen zijn :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Stuttgart-spits scoort met penis

Mario Gomez heeft in de Bundesliga voor een merkwaardige primeur gezorgd. De 22-jarige aanvaller van VfB Stuttgart werkte zaterdag in het met 3-1 gewonnen duel tegen Bayern München de bal met zijn penis in doel. Op tv-beelden is te zien dat Gomez twijfelt tussen schieten en koppen, en vervolgens de bal vol in zijn genitaliën krijgt.

"Het leder kwam ergens tussen mijn buik en dijbeen terecht", lachte Gomez na afloop. "Met welk lichaamsdeel ik precies scoorde? Het is groot en het deed pijn. Maar toen de bal in het net lag, was het grootste leed al geleden."

http://www.youtube.com/watch?v=ByIZk3fhmm8&eurl=http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_653234.html?wt.bron=kanaalArt4

Jasper


Supermariobros

Feyenoord erft 30.000 euro van fan

Een 97-jarige vrouw heeft Feyenoord al haar bezittingen nagelaten. De Rotterdamse club erfde 30.000 euro. De vrouw, een Amersfoortse die in juni overleed, stond bekend als fervent supporter. Feyenoord kreeg vorige week een brief van de notaris van de vrouw. De notaris omschreef de fan als een 'kranige, pittige vrouw'. De Nederlandse liet haar erfenis in het najaar van 1999 regelen. Een paar maanden eerder had de Rotterdamse trots voor het eerst in zes jaar het kampioenschap in de wacht gesleept.

Supermariobros

102-jarige poseert naakt voor voetbalploeg

Een vrouw van 102 ging onlangs nogal ver in haar liefde voor een voetbalclub. De kranige dame ging uit de kleren voor een kalender voor de club. Dat schrijft de Britse krant Telegraph.

De bejaarde Nora Hardwick poseerde naakt achter een bar van een café. Ze staat als 'Miss November' in de kalender die geld moet opleveren voor Ancaster Athletic, een voetbalploeg uit het Britse Lincolnshire.

'De fotograaf heeft mijn schouders wat bedekt met een roze stofje. Op mijn leeftijd heb je het lichaam niet meer om helemaal naakt te gaan. Het is heel smaakvol gedaan. Ik vermoed dat ze me gevraagd hebben omdat ik de oudste persoon in het dorp ben en omdat ik graag help voor het goede doel. Ach, het is gewoon grappig', lacht het model van 102.

Volgens Harwick waren haar kinderen heel begripvol. De vrouw woont al sinds 1933 in het dorpje.

Supermariobros

Ex-liefje Hamilton: "Lewis krijgt 11 op 10 in bed"

Lewis Hamilton is niet enkel een beest op de baan. De Brit kan er volgens ex-vriendin Cemre Mirel ook wat van in bed. De 20-jarige Turkse schone mocht zich tien maanden de vriendin van Formule 1-piloot Hamilton noemen. Mirel studeert in Londen en leerde Lewis daar een jaar geleden kennen. "In bed geef ik hem een elf op tien", schrijft Het Laatste Nieuws. "Hij kon zijn handen niet van mijn achterwerk houden", verklaarde de Turkse.



Achterwerk
Met bewaarde sms'jes staafde ze haar woorden: "Ik mis je lekkere kontje", schreef Hamilton. Dat Hamilton weet wat hij wil in bed, is duidelijk. Hij vroeg zijn toenmalig liefje zich te verkleden als sexy secretaresse. "Hij eiste dat ik telkens een douche nam voor we het deden en ik moest ook langs de pedicure. Voeten moeten tiptop in orde zijn voor Lewis."

Fruit
"Hij is een echte hygiënefreak en heeft iets met fruit", ging Mirel verder. "Lewis blinddoekte me vaak, legde stukjes banaan op mijn lichaam en at die dan op. Daar werd hij wild van." De Brit loog tegen de Turkse schone toen hij haar de eerste keer zag. "Lewis zei dat hij als koerier voor DHL werkte, maar ik herkende hem van televisie." Mirel werd ondertussen door Hamilton ingeruild voor Nicole Scherzinger, ex-fotomodel en zangeres van de Pussycat Dolls.

Supermariobros

Speler trekt scheidsrechter zijn broek af 'om te lachen'

Lode Kortleven (36) van vierdeprovincialer VC Uikhoven is door de voetbalbond met onmiddellijke ingang geschorst. De reden: na een meningsverschil met de scheidsrechter tijdens de reservematch VC Uikhoven-Sporting Genk-Zuid trok Kortleven de broek uit van de man in het zwart.

'Hij had net een doelpunt afgekeurd, maar het was al de hele wedstrijd dat hij ons belachelijk maakte', aldus Kortleven, die wel spijt heeft. 'Het was maar om te lachen. Misschien een misplaatste grap, maar beter dat dan die scheids een pak slaag te geven. Sommigen wilden zijn bromfiets over de haag kieperen, maar daar was ik tegen.'

Op 29 november wordt de zaak ten gronde behandeld. Maar voor Kortleven hoeft het niet meer; 'Ik ga toch stoppen met voetballen. Dan kan ik tijdens het weekend eens gaan wandelen met mijn gezin.'

Supermariobros

Tandpasta, orale seks en de CIA

Renner Bjorn Leukemans werd betrapt met te veel testosteron in zijn lijf. Nogal wiedes, zegt hijzelf, want hij had een potje vrijen moeten onderbreken om in het potje van de dopingcontroleurs te plassen. Maar het kan nog beter. De beste dopingexcuses aller tijden.

In dezelfde categorie van Leukemans zit alleszins sprinter Dennis Mitchell, die in 1999 blijk gaf van een te hoge hormonenspiegel. 'Ik heb zes glazen bier gedronken en vier keer de liefde bedreven met mijn vrouw. Wie zou dan geen verhoogde hormonenspiegel hebben?'

Zijn collega Linford Christie hield het beschaafder toen hij eind jaren tachtig positief testte op efidrine. 'Volgens mij zat het in de ginsengthee.'

Christie vond een opvolger in de Duitser renner Christian Henn, die zijn hoge testosteronspiegel weet aan een kruidendrankje gebrouwen door zijn schoonmoeder. Het drankje moest zijn vruchtbaarheid verhogen. Hoewel zijn vrouw kort daarna zwanger was, betekende de positieve test het einde van zijn carrière.

Voedsel is altijd een populair excuus. Bobsleeër Lenny Paul beweerde dat zijn teveel aan nandrolon te wijten was aan zijn spaghettisaus. De koeien, zo meende Paul, hadden te veel steroïden ingespoten gekregen.

In 2002 vond men bij wielrenner Stefano Garzelli te veel probenicide. Garzelli was er als de kippen bij om een verklaring te geven: 'Het moet aan die waterhoen liggen die ik gegeten heb.'

Dieren worden wel vaker als excuus ingeroepen. Toen bij Frank Vandenbroucke in 2002 een halve apotheek werd aangetroffen in de garage, hield VDB vol dat het spul bestemd was voor zijn zieke hond.

De Cubaanse hoogspringer en wereldkampioen Javier Sotomayor werd in 1999 betrapt op cocaïne. Volgens niemand minder dan Fidel Castro had de Amerikaanse inlichtingendienst CIA geknoeid met het voedsel van Sotomayor.

Ook zijn collega Dieter Baumann, olympisch kampioen op de 5 kilometer, was naar eigen zeggen het slachtoffer van geknoei. Hij werd in datzelfde jaar betrapt op nandrolon. 'Een onbekende heeft dat in mijn tandpasta geïnjecteerd.' Baumann loofde 100.000 Duitse mark uit voor een gouden tip over de dader. Het geld werd nooit uitbetaald.

De Nederlandse voetballers Edgar Davids en Frank de Boer werden in 2001 eveneens betrapt in nandrolon. Volgens Davids 'zat er iets in zijn oogdruppels'. Bij Frank de Boer schoot zijn echtgenote Hellen te hulp. 'Hij heeft de waterwratjes van onze dochter ingewreven met een zalfje van de dokter.'

Zelfs handschoenen hadden voetballer Marco Borriello van AC Milan eind vorig jaar niet kunnen redden toen hij op testosteron betrapt werd. Volgens Borriello lag het aan de vaginale crème van zijn vrouw, die hij de avond voor de match oraal had bevredigd.

Ook oraal was het excuus van wielrenner Gilberto Simoni toen hij in 2002 betrapt werd op cocaïne. 'Het lag aan de verdoving die ik kreeg bij de tandarts.'

In de medische sfeer bevindt zich ook de uitvlucht van Tyler Hamilton, in 2004 betrapt op bloeddoping. Hamilton hield vol dat hij een chimaera is, een kruising die ontstaat door samensmelting van twee embryo's. De vreemde bloedcellen in zijn lichaam waren dus niet van hem maar van zijn nooit geboren tweelingbroer.

Van je familie moet je het alleszins hebben. Toen Edita Rumsas, de vrouw van wielrenner Raimondas Rumsas, in 2002 door de Franse douane werd tegengehouden met een kofferbak vol geneesmiddelen, hield ze vol dat die bestemd waren voor haar doodzieke moeder in Litouwen.

En ten slotte een eervolle vermelding voor het paard Tello, dat betrapt werd op naproxen. Ruiter Alan Waldman snelde in galop te hulp door te zeggen dat hij aspirine had geslikt tegen een hernia en vervolgens in de box van het paard had geplast. Zijn trouwe viervoeter at van het stro en plaste vervolgens positief.

Er zitten enkele hele leuke bij