Raar sportnieuws

Gestart door Martin, 27 augustus 2004 - 11:19:34

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

De rode duivels wonnen gisteren een voetbalmatch, tegen wereldploeg Azerbeidjan dan nog!! :D

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 oktober 2006 - 16:15:05
De rode duivels wonnen gisteren een voetbalmatch, tegen wereldploeg Azerbeidjan dan nog!! :D

Dit hoort thuis in het compleet onzinnige Topic!  ;D ;D ;D ;D ;D


Supermariobros

Filippo Inzaghi moet op twee fronten scoren

Arme Filippo Inzaghi. Hij moet zich al elke dag uitsloven bij zijn club Milan en ook thuis mag hij niet zomaar in zijn luie zetel gaan liggen.

Want Inzaghi heeft een behoorlijk actieve vriendin. "Ik wil elke dag seks", zegt de 25-jarige Jevgenia Doretskaja. "En als ik m'n zin niet krijg, doe ik er zelf wel wat aan."

Gelukkig hoeft Inzaghi het niet allemaal alleen te doen. "Mijn lesbische ervaring was razend interessant", zegt Doretskaja.

Maar haar vriend delen, wil ze niet. "Ik ben voor veel te vinden maar niet voor een trio. Daarvoor ben ik veel te jaloers."

Inzaghi moet dus wel de hele tijd op twee fronten kunnen scoren.



Supermariobros

Huiselijk geweld stijgt als Engels elftal speelt

Een stuk meer Engelsen en Welshmen hebben zich op de dagen dat het Engelse voetbalelftal aantrad tijdens het afgelopen wereldkampioenschap in Duitsland schuldig gemaakt aan huiselijk geweld.

Het huiselijk geweld steeg op wedstrijddagen met een kwart, blijkt uit gegevens van negentien politiekorpsen in Engeland en Wales.

Veertig procent van de verdachten was dronken.

Of Engeland won of verloor maakte niets uit. Op 10 juni, toen Engeland Paraguay versloeg met 1-0, nam het aantal meldingen van huiselijk geweld het sterkst toe, met 31,4 procent. Toen Engeland op 1 juli werd uitgeschakeld door Portugal, na penalty's, steeg het aantal meldingen met 30,4 procent.

Een politiewoordvoerder zei dat de stijging van het geweld het gevolg was van de excuses die mishandelaars op wedstrijddagen voorhanden hebben: de wedstrijd en de alcohol.

Supermariobros

Engelse spits bijt tegenstander

Een gestoorde aanval of een goede grap? Heel Engeland discussieerde gisteren over de merkwaardige reactie van Tottenham-aanvaller Jermain Defoe op een scherpe tackle van West Ham-middenvelder Javier Mascherano. Terwijl beide spelers op de grond lagen zette de Engelse international zijn tanden in de arm van de Argentijn.

,,Ik reageerde op een schalkse manier, maar zo is mijn karakter nu eenmaal'', reageerde Jermain Defoe, die het volgende week met zijn ploeg tegen Club Brugge opneemt in de UEFA Cup. ,,De scheidsrechter stond er met zijn neus op te kijken en had me wel weggestuurd als ik iets slechts had gedaan.'' De ref gaf Defoe geel, maar de Britse minister van Sport, Richard Caborn, heeft de Britse voetbalbond gevraagd of een strengere straf mogelijk is

Supermariobros

Vader schiet op voetbalcoach omdat zoon te weinig mag spelen

In Philadelphia heeft een misnoegde vader de coach van een jeugdvoetbalploeg beschoten omdat hij vond dat zijn zoon te weinig speelgelegenheid kreeg. De 40-jarige Wayne Derkotch begon de trainer van de Outlaws eerst uit te schelden, maar viel hem al snel fysiek aan. "Ze lagen op elkaar en bleven elkaar maar verwijten naar het hoofd slingeren. Toen hoorde ik een schot, waarna moeders het veld opstormden en hun kinderen probeerden te beschermen. Het was gewoon waanzin", doet scheidsrechter Shawn Henwood het verhaal.

De arbiter van dienst besloot op dat moment zich met de zaken te moeien. Hij riep de kinderen toe dat ze zich zo snel mogelijk uit de voeten moesten maken en schreef de nummerplaat van de agressieveling in zijn notitieboekje. Een actie die hem prompt een vuistslag van Derkotchs broer opleverde, maar volgens de politie was Henwood zelf de aanstoker van het gevecht. Zowel Wayne Derkotsch als de scheidsrechter moeten zich nu bij de rechter verantwoorden voor hun daden.

Supermariobros

Ontslagen bij Steaua door penisverlenging

Steaua Boekarest-voorzitter Gigi Becali is een diepgelovig en zeer conservatief mens. In zoverre zelfs dat hij een medewerker van de club liet ontslaan nadat die een penisverlenging had laten uitvoeren. "We moeten de mens zo laten zoals God hem heeft geschapen. Dit gedrag kan ik niet toleren", reageerde Becali laconiek.

Becali staat bekend als strenggelovig. Hij heeft in Roemenië al verschillende kerken laten bouwen. Steaua Boekarest speelt volgende week in Champions League tegen Real Madrid.

razzle_dazzle

Citaat van: Supermariobros op 26 oktober 2006 - 14:21:21
Ontslagen bij Steaua door penisverlenging

Steaua Boekarest-voorzitter Gigi Becali is een diepgelovig en zeer conservatief mens. In zoverre zelfs dat hij een medewerker van de club liet ontslaan nadat die een penisverlenging had laten uitvoeren. "We moeten de mens zo laten zoals God hem heeft geschapen. Dit gedrag kan ik niet toleren", reageerde Becali laconiek.

Becali staat bekend als strenggelovig. Hij heeft in Roemenië al verschillende kerken laten bouwen. Steaua Boekarest speelt volgende week in Champions League tegen Real Madrid.


Dan ben je pas echt de lul! ;D

Supermariobros

Trainer valt ballenjongen aan     

In één van de Europese competities zou men niet weten wat er gebeurt, maar in Zuid-Amerika kijken ze waarschijnlijk al lang niet meer vreemd op als er een incident als het volgende plaatsvindt.

In Peru stond de wedstrijd tussen Universitaro en Sport Ancash op het programma. Sport Ancash klom in die wedstrijd op voorsprong en alsof dat nog niet erg genoeg was voor Universitaro deden ook de ballenjongens wat lastig. Deze weigerden namelijk om de ballen te gaan halen voor de bezoekers. Dat vond de bezoekende coach van Universitaro natuurlijk niet om te lachen. Hij probeerde één van de jongens te raken met een bal.

Daardoor braken er ook relletjes uit in het stadion. Zowel op als naast het veld. De scheidsrechter van dienst staakte de wedstrijd een kwartier voor tijd bij een 3-0-voorsprong in het voordeel van Sport Ancash.

Supermariobros

Dief steelt doelpalen van slechtste voetbalclub

De 37-jarige Mark Rice uit het Schotse Falkirk is veroordeeld tot een boete van 150 Britse ponden omdat hij de doelpalen van de slechtste voetbalclub uit Groot-Brittannië stal.

Nochtans had zijn daad een heilzaam effect op de voetballers van FC East Stirlingshire: voor het eerst in vier seizoenen bengelt de club niet helemaal onderaan de rangschikking.

Een verplaatsing naar FC East Stirlingshire boezemt de clubs in de Schotse Third Division weinig angst in. Het verzamelde voetbaltalent van het plaatsje nabij Falkirke eindigde de voorbije vier seizoenen steevast als laatste en slikte in die periode 166 goals in zijn wedstrijden voor eigen publiek.

Reden genoeg, zo vond Rice, om de doelpalen helemaal weg te halen. Een getuige merkte hem in augustus op terwijl hij de palen op het dak van zijn auto legde.

Tegen de gealarmeerde politieagenten vertelde de werkloze Schot dat hij de palen op een schroothoop had gevonden. Hij wou het handeltje slijten bij een schroothandelaar.

Ter verdediging van Rice merkte zijn advocate voor de rechtbank op dat 'the Shire' sinds de diefstal aanmerkelijk betere resultaten laat noteren. Het team staat dit seizoen na elf speeldagen pas voorlaatste en heeft al tien punten verzameld.

Dat betekent evenwel niet dat Rice zich publiekelijk tot fan van de eeuwige staartploeg wil bekennen. "Schrijf niet dat ik een supporter van East Stirlingshire ben, want dat is niet zo", verklaarde hij bij het verlaten van de rechtbank.

Supermariobros

Bulgaar moét trouwen van zijn club

Ivelin Popov, de 19-jarige spits van het Bulgaarse Litex Lovech, heeft van zijn club de dwingende opdracht gekregen zo snel mogelijk te trouwen. De club hoopt daarmee het liederlijke leven van de aanvaller enigszins aan banden te kunnen leggen. Popov heeft beloofd gevolg te zullen geven aan de oproep en heeft zelfs al een echtgenote op het oog. ,,Ze is erg leuk en verstandig'', zegt hij. ,,Ik denk dat het de vrouw van mijn leven is.''


razzle_dazzle

Schitterende club Litex Lovech  :)!

Supermariobros

GB-supporter zoekt zelf nieuwe trainer 

Bij Germinal Beerschot hebben ze al leukere tijden gekend. De Antwerpse fusieclub zit in een crisis en voor vele supporters is trainer Marc Brys daar de oorzaak van. Heel wat van hen willen dan ook het ontslag van de coach en een ijverige supporter is zelfs al op zoek naar een nieuwe trainer voor zijn club.

We hadden al wel eens supporters die hun trainer te koop aanboden op een internetsite, maar een zoekertje in de krant plaatsen is nog net iets zeldzamer. In de Koopjeskrant stond namelijk het volgende te lezen: "Antwerpse voetbalclub zoekt goedkope hoofdcoach. Liefst met voetbalkennis, hoewel het niet moeilijk is beter te doen dan de vorige 'trainer'. Het betreft een elftal met veel potentieel."

Supermariobros

Voetbalfan geeft coach tips via de krant

De Braziliaanse Sheila Candiogo kan het niet hebben dat haar club Fluminense dreigt te degraderen. Daarom spendeerde ze 20.000 euro aan een advertentie in de Braziliaanse krant Rio de Janeira O Globo waarin ze de coach van de onfortuinlijke club, Cesar Gusmao, tips geeft over de selectie.

Gusmao is al de zesde coach die dit jaar wordt aangesteld bij Fluminense en heeft nog altijd geen wedstrijd gewonnen.

"Het is simpel"
"Mijn voorstel is simpel. Kies voor een aanvaller naast Tuta. Liefst Alex of Beto maar onder geen beding Lenny. Je zal hem een plezier doen. Tijdens de match tegen Botafogo viel Lenny namelijk nog maar eens over de bal."

"Help Fluminense alstublieft. Miljoenen fans zullen u eeuwig dankbaar zijn, waaronder vele kinderen die de pijn van zo'n degradatie niet verdienen."

Braziliaanse kampioenschap
In het Braziliaanse kampioenschap staat Fluminense 16de van de twintig ploegen, met 36 punten. Vandaag (donderdag) spelen ze tegen Ponte Preta die 17de staan en slechts twee punten minder hebben. De verliezer van die match mag echt vrezen voor degradatie, want dan zijn er nog slechts vijf matchen te gaan. De laatste vier zakken.

Gusmao reageerde al: "Ik heb veel sympathie voor de advertentie omdat het de emoties van de fans weergeeft. Ik respecteer ieders mening, maar mijn eigen mening blijft toch de belangrijkste."

Supermariobros

Zevende trainer voor Fortaleza in één seizoen 
 
De Braziliaanse eersteklasser Fortaleza is aan zijn zevende trainer van het seizoen toe. Daniel Frasson mag het als zevende in het rijtje gaan proberen bij Fortaleza, dat zich vorig weekend ontdeed van nummer zes: Roberval Davino. Eerder werden ook Jair Pereira, Jair Picerni, Marcio Bittencourt, Toninho Cecilio en Helio dos Anjos de deur gewezen. Frasson krijgt Fortaleza voor de laatste drie competitieduels onder zijn hoede. Veel eer valt daarin niet meer te rapen, want de degradatie is al een feit.

Fortaleza is met zeven verschillende coaches dit seizoen recordhouder in de Braziliaanse competitie. Fluminense en Sao Caetano doen niet veel slechter. Zij zijn aan hun zesde trainer toe.