Man van de race !

Gestart door The Iceman, 11 juli 2004 - 16:22:35

« vorige - volgende »

Wie was voor jullie de man van de race ?

Michael Schumacher
10 (22.7%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Juan Pablo Montoya
0 (0%)
Kimi Raikkonen
14 (31.8%)
Jarno Trulli
2 (4.5%)
Jenson Button
1 (2.3%)
Giancarlo Fisichella
17 (38.6%)
MarkWebber
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Poll gesloten: 24 juli 2004 - 16:48:14

The Iceman

Misschien ook een leuke topic, na elke race iemand bombarderen tot "man van de race". Moet niet speciaal de winnaar zijn maar degene die volgens jullie de beste inhaalactie heeft gedaan, de meeste plaatsen heeft gewonnen, ......
Voor mij was het deze race ongetwijfeld Giancarlo Fisichella, gestart vanaf de laatste positie en nog kunnen eindigen op P6 met een Sauber, prachtig toch ! Deze man verdient een topwagen volgend seizoen !
Wie was voor jullie de "man van deze race" ?????
Heb op vraag van Mikacouli  de rijders in een poll gezet die het meeste kans maken aangezien er geen 20 keuzemogelijkheden geplaatst konden worden, dus stemmen maar !

Schumi nr1


Mikacouli

voor mij Kimi Raïkkönen maar een poll zou meer duidelijkheid geven. ik zou het even aanpassen.

Jasper


Doefie

Fisichella, ongetwijfeld. Schitterend wat hij vandaag gepresteerd heeft.

Alan Blues

Fisichella, zonder twijfel.

Kimi ook omdat hij bewezen heeft dat McLaren toch niet afgeschreven is.

The Iceman

Citaat van: Mikacoulivoor mij Kimi Raïkkönen maar een poll zou meer duidelijkheid geven. ik zou het even aanpassen.
Pfffffffffffff moet ik alle 20 namen in die poll zetten !  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Mikacouli

Citaat van: Snekuem
Citaat van: Mikacoulivoor mij Kimi Raïkkönen maar een poll zou meer duidelijkheid geven. ik zou het even aanpassen.
Pfffffffffffff moet ik alle 20 namen in die poll zetten !  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
De beste 10 en dan nog "iemand anders" lijkt me goed :lol:  :wink:

Tim C

Fisichella, zonder enige twijfel.

razzle_dazzle


Supermariobros

Zonder enige twijfel Fisichella, heel knap wat hij deze namiddag presteerde

dj Peter

1. Fisi
2.Schumi
3.Kimi
...
...

Amateur

Voor mij Jarno.  Vooral omdat hij helemaal OK is en ook omdat hij voor de crash goed bezig was.

IVY440

Stemde voor KR. Mooie pole, goede race die verknoeid werd door Minardi en Sato. Heropstanding van KR (over McLaren en DC zwijg ik)

FerrariMan

Citaat van: IVY440goede race die verknoeid werd door Minardi en Sato
Misschien wat ongeluk met Minardi en Sato maar daar tegenover weer geluk met de SC.

Ik ga voor Fisico, knap wat hij liet zien. Niet de eerste maal dit seizoen.
Als hij zo verder kan doen lukt het misschien nog!