Bekerwinaar 2004

Gestart door Racegirl, 24 mei 2004 - 18:07:39

« vorige - volgende »

Racegirl

Toch even melden dat Brugge dit weekend de beker gewonnen heeft, ze maakten maar liefst 6 doelpunten en wonnen zo met 4-2 tegen de Ivorianen van Beveren.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Was terug een zalige sfeer in Brussel. Begon al voor de wedstrijd.
Eerst naar de damesfinale gekeken. Het publiek stond volledig achter wezemaal. Je zou voor minder als rivaal anderlecht de tegenstrever was. De druk op hun schouders gelegd en wezemaal mag alle club supporters bedanken. Zo'n publiek hebben ze waarschijnlijk nog nooit gehad.

Over Brugge: Ja, we wilden het een beetje spannend houden he. Anders werd het ook maar een spannende bedoening eh. :wink:
Terechte winnaar dus die met ruime cijfers won.

BRUGES TILL I DIE!!

eppie

Citaat van: mikacouliOver Brugge: Ja, we wilden het een beetje spannend houden he. Anders werd het ook maar een spannende bedoening

Zoek de fout?? :wink:

Mikacouli

Citaat van: eppie
Citaat van: mikacouliOver Brugge: Ja, we wilden het een beetje spannend houden he. Anders werd het ook maar een spannende bedoening

Zoek de fout?? :wink:

saaie bedoening. Iets te vlug geweest. :oops:  :oops:  :wink:

Raikkonen MASTER

Dany Verlinden heeft op z'n Butina's afscheid genomen  :lol:
Copa had rood verdiend, Mendoza zijn goal was uit buitenspel...

Geen al te hoogstaande voetbalnamiddag, Beveren was de beste ploeg nadat het het evenwicht kon herstellen met Brugge dat de eerste 10 minuten had gedomineerd had.
Na de rust kwam Brugge snel op voorsprong en doofde de match uit...
Na een schitterende own-goal van Maertens kwam er terug spanning, maar Beveren was achterin enorm onzeker en het positiespel van de verdedigers trok echt op niets.

Brugge buitte dit optimaal uit en scoorde echt tegen 100%.
Brugge verdient Bekerwinnaar, al had er meer moeten en kunnen komen van Beveren.

bradge

De kop van de standaardzei alles: Beveren steelt de show, Brugge de beker.

Al bij al een onverdiende zege voor een zeer zwak acterend Brugge(Wanneer gaan ze lange en saeterness eindelijk verkopen). Okon verwoorde het juist, dit Brugge is veel zwakker dan het Bruge waarbij ik speelde.

Voetballend stelde Brugge zeer weinig voor (wie zet er ook blondel en victor en vad de ven op de bank :roll: ) telkens weer de hoge bal naar die twee torens die dubbel zo groot waren dan hun belagers :roll: .

Ik ben echt gestopt met kijken toen brugge een derde maal scoorde in het juiste doel schoot voelde al weer dat de zelfverklaarde topploeg (aan de prestaties op het veld gezien kan je als neutraal kijker die naam moeilijk geven) en de successupporters weeral eens met de beker gingen lopen :roll:

ps: sfeer was er enkel voor de match en toen brugge scoorde en zekerheid  had over de beker, over sing when you winning/scoring gesproken :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Doefie

Verdedigers waren jaloers op de aanvallers  :lol: "zij een goal, ik ook !"  8)

Mja, is eigelijk wel niet leuk. 6 goals scoren en 4-2 winnen... wij hebben het ooit ook gedaan, maar dan wel vijf goals i.p.v. 6

Jasper

Tsja zielige match van Brugge eigenlijk. 2 owngoals, is dit een eersteklasseploeg of zat ik gewoon naar de verkeerde zender te kijken?

Als je niet kan winnen van Beveren, dan is het een grote grote afgang. Dat het 1-1 was bij de rust vond ik zelfs al maar zwakjes van FCB...

razzle_dazzle

Citaat van: JasperTsja zielige match van Brugge eigenlijk. 2 owngoals, is dit een eersteklasseploeg of zat ik gewoon naar de verkeerde zender te kijken?

Als je niet kan winnen van Beveren, dan is het een grote grote afgang. Dat het 1-1 was bij de rust vond ik zelfs al maar zwakjes van FCB...

Hmm hier doe je Beveren toch oneer aan hoor. Akkoord Brugge is een topploeg uit Belgie en zou normaal gezien altijd moeten winnen tegen den SK maar als je het seizoen gevolgd hebt mag je toch stellen dat Beveren een sterke ploeg heeft hoor. Laat die Ivoriaantjes voetballen en je komt gegarandeerd in de problemen. Ze speelden de laatste weken wel wat zwakker maar dat kwam volgens mij door hun Afrikaanse mentaliteit m.a.w. alles op de beker zetten aangezien er niets meer te rapen viel in de competitie. Nu goed Brugge speelde gisteren ronduit zwak maar was beter in de afwerking en dus is deze zege niet gestolen.

Mikacouli

Citaat van: bradgeDe kop van de standaardzei alles: Beveren steelt de show, Brugge de beker.

Al bij al een onverdiende zege voor een zeer zwak acterend Brugge(Wanneer gaan ze lange en saeterness eindelijk verkopen). Okon verwoorde het juist, dit Brugge is veel zwakker dan het Bruge waarbij ik speelde.

Voetballend stelde Brugge zeer weinig voor (wie zet er ook blondel en victor en vad de ven op de bank :roll: ) telkens weer de hoge bal naar die twee torens die dubbel zo groot waren dan hun belagers :roll: .

Ik ben echt gestopt met kijken toen brugge een derde maal scoorde in het juiste doel schoot voelde al weer dat de zelfverklaarde topploeg (aan de prestaties op het veld gezien kan je als neutraal kijker die naam moeilijk geven) en de successupporters weeral eens met de beker gingen lopen :roll:

ps: sfeer was er enkel voor de match en toen brugge scoorde en zekerheid  had over de beker, over sing when you winning/scoring gesproken :roll:

Ik vraag me toch af of je iets kent van voetbal. ik twijfel er echt over.
Als neutraal kijker zeg ja. Laat me niet lachen. Je had liever club zien verliezen en durf het niet te ontkennen!

Wat de sfeer betreft kan je juist niks van weten. Geen BAL!! begrijp je, geen BAL. Je was er niet dus kom niet zeggen dat er geen sfeer was. Je moest er maar geweest zijn.

Beveren heeft nooit tegstand geboden. Wij moesten zorgen voor de spanning. Anders werd het 4-0.
Dan hebben we nog eens de scheids tegen. Het is toch iets met die Vereecke. Die ziet club liever verliezen. En zo is het al het hele jaar. Enkel als clubsupporter kan je hierop antwoorden. anders zwijg je beter.

Club zwak gespeeld? de eerste helft wel ja. Was te verwachten. Beveren stoorde vroeg en nam het heft in handen. ze scoorden niet. eigen schuld zeg maar. Leer scoren!
De tweede helft was dat duizendmaal beter. We scoorden aan 100 %.
Als ooit eens gehoord van efficiëntie Bradge? ik dacht het niet.
:roll:

Al bij al dus een geslaagde namiddag gehad. Verdiend gewonnen, al was daar geen mooi voetbal voor nodig. voor de kijkers thuis was het mss minder aangenaam maar als je terplaatse was zou je pas anders spreken. Voor degenen die zeggen dat Brugge onverdient gewonnen heeft verdient niet een voetbalfan te zijn want dan kent hij er niks van.
Als je er iets van wist dan weet je dat de beker zelden of nooit mooi voetbal brengt.

En bradge, nog steeds gefrustreerd?

Jasper

LOOOOOOOL, Brugge maakt owngoals om de spanning erin te houden, yeah right. :lol: :lol: :lol: :lol:

Verder heb je gelijk. ;)

Mikacouli

Citaat van: JasperLOOOOOOOL, Brugge maakt owngoals om de spanning erin te houden, yeah right. :lol: :lol: :lol: :lol:

Verder heb je gelijk. ;)

Niet express natuurlijk, maar zo was het natuurlijk wel. Spannend. Zeker op de tribunes. Voor de mensen thuis kan ik niet oordelen.

bradge

Ik zie graag de ploeg die het mooiste voetbal brengt winnen, en dat was brugge niet...

Over sfeer kan ik wel meesprken, ik heb op de radio Brugge-kvm gevolgd en ik hoorde alleen die van ons zingen, achteraf genoeg verhalen gehoord. Thuis was ik er wel bij en buiten al wie niet springt is weet ik veel wat kennen jullie geen liedjes :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Raikkonen MASTER

Beveren heeft de gevaarlijkste dingen laten zien over de hele eerste helft.
Brugge kwam er niet aan te pas.
Elke terugvallende bal was voor Beveren. Brugge won weinig duels, als ze dit wel deden kwam de bal terug in het bezit van Beveren.
Brugge kwam onverdiend voor en Beveren zag zichzelf met een gelukje gelijk komen maar het was wél verdiend.

Junior en Neé verdeelden het spel goed, maar Romaric kende een mindere dag. Hij was er niet wanneer het echt van vitaal belang was.

Brugge kon dit dan wel. Door een paar sullige goals en door slecht verdedigen kon het toch 2-1 voorkomen. Dus niet ten verdienste van hun eigen spel.
De ren van Van Der Heyden was niet schitterend, de aanname en de assist van Lange waren wel beter.

Sollied zei na afloop: "We hebben geen nieuwe spelers nodig en Mendoza vertrekt niet, hij zegt het al 4 jaar."

Toch zegt Mendoza het tegenovergestelde: "Ik ben de matchwinnaar maar ik begin op de bank. Ik hielp Brugge aan heel belangrijke punten en goals maar niemand vind het goed. Ik wil hier weg."

Ik weet niet wat ze gaan proberen, maar Balaban die de ene blessure na de andere heeft, en Victor lijken niet de aankopen die ze zouden moeten zijn...
Blondel maakt het wel waar.
Met deze selectie wordt Brugge volgend jaar geen kampioen, zelfs niet eens 2de...
Brugge gaat dan de richting uit van Genk denk ik...

Raikkonen MASTER

Citaat van: bradgeIk zie graag de ploeg die het mooiste voetbal brengt winnen, en dat was brugge niet...

Over sfeer kan ik wel meesprken, ik heb op de radio Brugge-kvm gevolgd en ik hoorde alleen die van ons zingen, achteraf genoeg verhalen gehoord. Thuis was ik er wel bij en buiten al wie niet springt is weet ik veel wat kennen jullie geen liedjes :roll:

Sinds wanneer worden clubs beoordeeld op liederen die ze zingen?
Mss ligt het niveau van liederen in de 1ste klasse totaal anders als die in 3de he Bradge, want hoe zou jij kunnen weten wat in de 1ste klasse gebeurd?
Ennuh het is al eeuwen geleden dat een voetbalmatch integraal uitgezonden werd op de radio!
Hoe kan je dan weten dat die van Brugge absoluut niets hebben gezongen daar?
Ik heb de tv opgezet tijdens de bekermatch en heb de Beverse supporters horen roepen: 'komaan beveren'. Als ik de tv op dat moment uitgezet zou hebben, zou dat hebben willen zeggen dat alleen die van Beveren hebben gezongen?
Komop man, je verdoet onze tijd hier en je verpest niet alleen mijn humeur. Rot gewoon op hier, je bent hier voor mij niet gewenst!  :evil: