Top of flop?

Gestart door bogie, 27 april 2004 - 17:20:00

« vorige - volgende »

Bij welk team hoort hij nu thuis?

Ferrari
1 (3.7%)
Williams
3 (11.1%)
McLaren
0 (0%)
Renault
0 (0%)
BAR
0 (0%)
Sauber
4 (14.8%)
Jaguar
1 (3.7%)
Toyota
11 (40.7%)
Jordan
2 (7.4%)
Minardi
5 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 27 april 2004 - 17:20:00

bogie

Wat denken jullie van Ralf Schumacher?
Nu er zoveel te doen is over Ralf en z'n zitje voor volgend jaar, vroeg ik me af wat jullie denken van de ralf?
Nu er sprake is van een monsterbedrag van Toyota, zou hij volgens de €'kes de 2e beste  rijder zijn na z'n grote broer.

Maar bij welk team hoort hij nu thuis volgens jullie?
1 man -> Montoya

Bjorn

Ik ga voor Toyota. Hij verdient niet beter gezien zijn prestaties bij Williams. Hij is veel te wisselvallig en een tweede Coulthard, Rubens noem maar op... Toyota zal hem met open armen ontvangen...
De Mens: In Het Gras![/color]

bogie

Citaat van: BjornIk ga voor Toyota. Hij verdient niet beter gezien zijn prestaties bij Williams. Hij is veel te wisselvallig en een tweede Coulthard, Rubens noem maar op... Toyota zal hem met open armen ontvangen...

Is teveel eer denk ik. Zo goed als David en Rubens is hij nu ook niet :-).
Die verdien(d)en nog een plaats in een topteam, Ralf niet volgens mij.
1 man -> Montoya

Schumi nr1

Ik denk dat Sauber een gepast team is voor hem :)

razzle_dazzle

wie heeft daar op Ferrari gestemd  :x  :P ?

Bart VD

Er is volgens mij maar één team waar Ralf met zijn uitzonderlijke kwaliteiten terecht kan:

This space for rent

Q-Racerke

Ralf is dan toch die die op de grond blijft staan langs de coach hé...  :lol:  :lol:  :P  :lol:  :lol:
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Mikacouli

De mensen die stemmen op Minardi weten niet waarover ze praten. Komaan , Ralf is heus beter dan bij Minardi te rijden. Je mag drijven maar niet overdrijven. Ik zie hem liever bij Toyota volgend jaar aan de zijde van Coulthard. Twee ervaren rotten die het team zeker de hoogte kunnen injagen.

Raikkie

Citaat van: bogie
Citaat van: BjornIk ga voor Toyota. Hij verdient niet beter gezien zijn prestaties bij Williams. Hij is veel te wisselvallig en een tweede Coulthard, Rubens noem maar op... Toyota zal hem met open armen ontvangen...

Is teveel eer denk ik. Zo goed als David en Rubens is hij nu ook niet :-).
Die verdien(d)en nog een plaats in een topteam, Ralf niet volgens mij.
David die een topteam verdient  :? Ik vind Ralf toch nog wel een klasse hoger...

Supermariobros

Ik heb gestemd op Toyota, de onderhandelingen zijn toch volop bezig en hij is zijn plaats in een topteam niet waardig.
Opslag vragen terwijl je niet goed presteert, hij heeft nogal een hoge dunk van zijn eigen.
Toyota lijkt me een geschikt team voor hem

Mikacouli

Citaat van: Raikkie
Citaat van: bogie
Citaat van: BjornIk ga voor Toyota. Hij verdient niet beter gezien zijn prestaties bij Williams. Hij is veel te wisselvallig en een tweede Coulthard, Rubens noem maar op... Toyota zal hem met open armen ontvangen...

Is teveel eer denk ik. Zo goed als David en Rubens is hij nu ook niet :-).
Die verdien(d)en nog een plaats in een topteam, Ralf niet volgens mij.
David die een topteam verdient  :? Ik vind Ralf toch nog wel een klasse hoger...

komaan, niet overdrijven he. David is zeker een meerwaarde voor ralf. OK? david is niet fantastisch maar hij is toch maar runnerup geworden. Ralf niet!

Ruud

Citaat van: MikacouliDavid is zeker een meerwaarde voor ralf. OK? david is niet fantastisch maar hij is toch maar runnerup geworden. Ralf niet!

Ze zijn beiden erg wisselvallig. Daarbij lukt het Ralf soms om sneller te kwalificeren dan Montoya en heeft hij vorig jaar een aantal erg sterke races gereden.

Helaas maakt hij in dit seizoen een aantal stomme fouten. Dit bijvoorbeeld in het geval met Sato en met Alonso, waar hij meer instuurde dan kon.

razzle_dazzle

CitaatPizzonia wants Ralf's drive


Pizzonia is Williams' second test driver behind Marc Gene
Williams test driver Antonio Pizzonia expects Ralf Schumacher to follow Juan Pablo Montoya out of the team at the end of the season.

And Pizzonia is hoping he and his former Jaguar team-mate, Australian Mark Webber will fill the vacancies.

"It looks like there are going to be two seats available," he said.

"It would be great for me if we could race together again. That's what I'm hoping for at the moment - myself and Mark Webber on the team."

Montoya is moving to struggling McLaren at the end of the year while Schumacher, whose contract expires at the end of 2004, has been linked with Toyota.

Pizzonia could be in the frame to replace Schumacher, though there are other candidates such as his fellow test driver Marc Gene, Italian Giancarlo Fisichella, Briton David Coulthard, New Zealander Scott Dixon.

BBC news

sledge

Ik zie hem liever verdwijnen. Ralf boeit me gewoon niet, hij is mischien een goed rijder, maar ik erger me er mateloos aan. Ik weet niet wat het juist is. Mischien omdat hij zo saai is? Zijn rijstijl vind ik even opwindend als kijken hoe gras groeit. Zijn uitspraken vind ik steeds overdreven, volgens mij heeft hij zelfs eens gezegd dat hij niet graag op Spa reed, omdat het te gevaarlijk was ofzo...
Nee, ik zal er geen traan om laten als hij geen plaatje meer heeft.

Ik heb express bijna steeds ik vind gebruikt, om alle veralgemeningen uit de weg te helpen  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Kimi

Ik stem voor Toyota. Ralf zijn huidige prestaties zijn veel te onregelmatig.
Ralf rijdt trouwens helemaal niet spectaculair en is zelfs saai om naar te kijken. Bij Toyota kunnen ze hem misschien nog gebruiken om het team een beetje naar omhoog te helpen maar het zal dan ook alleen dat zijn.