F1 Pits

Gestart door Q-Racerke, 18 maart 2004 - 22:59:58

« vorige - volgende »

Tevreden over F1 Pits

Helemaal tevreden
26 (78.8%)
Gewoon tevreden
5 (15.2%)
Ontevreden
2 (6.1%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 18 maart 2004 - 22:59:58

Q-Racerke

:idea:
Hmmm blijkbaar iets gemist... . N.a.v. het onderwerp ivm de berichtgeving op de site stel ik voor dat we allemaal dan maar even één, of meerdere, voorstellen doen. Ofwel hoe het wel moet ofwel wat er bij moet komen.
:idea:

Dan kan de redactie hieruit misschien bepaalde dingen leren.

Wel wil ik jullie erop wijzen dat ik al jaren F1 volg, ook al x-aantal tijd op internet info volg maar dat F1 Pits wel dichtbij en allround is qua info.
Akkoord er kunnen artikels gekleurd zijn, maar is dit niet overal zo?? En trouwens aanhalen dat persmededelingen van teams "objectief" zijn ...  :roll:  ehm ik bedoel...  :arrow: kan niet subjectiever :!:  :!:  :!:

Gewoon geloof mij, geloof enkel wat je écht ziet of hoort. Want zo heb ik mij begin dit jaar een hoedje geschrokken. In zowel F1 Racing als in Formule 1 stond een artikel/interview met Christiano Da Matta. Nog nooit maar nog nooit heb ik zo grote ogen getrokken  :arrow:  wat in het ene boekje geschreven stond wat Da Matta zei werd in het andere boekje 180° gedraaid... .  :shock:

Daarom, laat de mensen gewoon rustig verder werken aan de site en dit via opbouwende kritiek. Niet door typfouten of zinsconstructiefouten, ik ben er trouwens ook zeker van dat de mensen (of bijna allemaal) dit in hun vrije tijd doen... en geef nu toe: ik zit 's avonds ook wel eens graag rustig dus moet het van mij niet dat ze alle berichten 100% spellingsfoutvrij te maken. Ik ben kritisch op alles wat ik lees/hoor maar de meeste dingen die hierop staan is informatie. Als dit op de site staat voordat het op andere plaatsten gezegd wordt dan mag dit, mijns inziens, nieuws genoemd worden.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Eric

Ik heb een voorgevoel dat deze topic een kort leven tegemoet gaat, zolang het deftig blijft...geen probleem.

Als redactielid is het niet altijd gemakkelijk om nieuws/berichten te plaatsen...je moet het doen in de vrije tijd die je hebt en dat vraagt best wat inzet.
De mensen die voor de site "werken" gaan naar school of gaan werken, ieder van ons doet wat hij kan, wanneer hij kan.

We moeten er eerlijk in zijn dat het een tijdje terug slecht ging met de berichtgeving op deze site, maar sinds de start van het nieuwe seizoen is er weer verbetering te merken.
Wij, de redactie, proberen om leuk en interessant nieuws te plaatsen, vele sites publiceren veel berichten, maar de helft daarvan zijn ofwel voorspelbare of oninteressante berichten die nauwelijks de moeite zijn om gelezen te worden.
Ik wil zeker geen afbreuk doen aan de andere sites hoor, ieder zijn ding hé.

Ik denk dat de leden hier vooral komen vanwege het forum, ik heb al heel wat fora afgeschuimd, zelfs voor ik hier redactielid werd, maar dit forum is het enige waar ik mij thuis voel.

Af en toe kan een Vlaamse site eens uitpakken met een echt nieuwsfeit, maar 99% van de berichten zijn afkomstig van andere sites.
Bij F1 Pits worden, meestal, niet klakkeloos vertaald...we geven het een eigen tintje mee.
Schrijffouten gebeuren nu eenmaal en ook de zinsconstructie is niet altijd goed te noemen, maar de berichten zijn duidelijk en met weinig tot geen fouten...we doen ons best om het beperkt te houden, maar nogmaals we doen dit allemaal omdat we F1 fans zijn.

EEN SITE VAN FANS VOOR FANS

Martin

Jammer maar waar.

De redactie doet zijn best, voor mij te goed.
Als ik om 18.00 uur thuis kom staat al het nieuws al op de site.
Dan eerst een douche pakken, eten koken, eten.
En ook nog snel even boodschappen doen voor de volgende dag.
Het leven van een 'single' redactielid gaat niet over rozen.

Maar mijn complimenten aan de 'jongens' die overdag kunnen posten.
Ik ben nu zelf heel druk met het PePtalk project.
Vandaag een dagje vrij. Maandag start PePtalk.

Ik denk niet dat er iemand op ontevreden zal klikken.
Want die mensen komen hier niet (meer).
Want fans voor fans kunnen daar niet op stemmen naar mijn mening.
Misschien de concurentie :!:  :!:  :!:
Zelf stem ik niet, kan wel 20 keer op helemaal tevreden klikken maar zo steek ik niet in elkaar.

Doefie

Als redactielid misschien bevooroordeelt, maar helemaal geen slecht woord over de site. Af en toe steekt het forum wel eens tegen, maar dat gebeurt niet dikwijls. Met andere woorden, van mij ben je nog niet snel af  8)

Amateur

Wat ik goed vind:
1. Berichtgeving is snel en gefundeerd.  Bronnen worden vermeld, betrouwbaarheid van het gepubliceerde nieuws ook.
2. Goede mix van echt nieuws, roddeltjes en eigen input (al dan niet met humor)
3. Geen oeverloos gezwam op het forum, maar wel veel variatie en goede discussies.  Dit, naar mijn mening, dankzij de goede "begeleiding".
4. Leuke, vrijblijvende links in plaats van storende pop-ups en banners.

Wat mij niet stoort:
Mengeling van Nederlandse en Vlaamse spreek- en schrijftaal.

Suggesties:
Laat je geen twijfels aanpraten.  Dit is een fantastische site.
:D  :D

Raikkie

Ik heb helemaal geen kritiek op deze site , ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die voor ons zo'n geweldige site maken met altijd zeer veel  recente nieuwtjes. Je hebt dan ook nog de Webstrijd en de Kerstkwis, twee dingen waar toch zeer veel mensen zich mee amuseren. Ik zou gewoon zeggen : doe zo voort  :!:

Alan Blues

Ik ben helemaal tevreden!!  8)  8)

Ik denk dat, mocht F1pits ooit verdwijnen, ik toch wel wezenloos achter mijn pc zou zitten...

Ik volg de F1 al sinds 1982 en ben nu toch al enkele jaren dagelijks op F1pits (sinds 1999?). Ik moet toegeven dat ik in de jaren dat ik hier kom zeer veel heb bijgeleerd. Zeer veel over F1, de technische kant van de F1 (thanks, Luc!), maar ook over het leven en overleven in een internetgemeenschap.

Je maakt hechte banden met mensen die je nog nooit gezien hebt (Ik dacht hier enkele namen te schrijven, maar dat zouden er te veel zijn.... ;) ) en je voelt dat het met sommige mensen echt goed klikt.

Cyberfriends, ik dacht niet dat ik ze ooit zou hebben....  8)  8)  8)

De Pits is waar mijn Stella staat!  :wink:

Keep up the good work!!!!!

The Iceman

Helemaal tevreden !!! Heel goede en overzichtelijke site, up to date news, plezant forum !!!  Petje af voor de mensen van de redactie die er hun vrije tijd insteken om ons al dat nieuws te brengen :D

Martin

Citaat van: Alan BluesIk ben helemaal tevreden!!  8)  8)

Ik denk dat, mocht F1pits ooit verdwijnen, ik toch wel wezenloos achter mijn pc zou zitten...

Ik volg de F1 al sinds 1982 en ben nu toch al enkele jaren dagelijks op F1pits (sinds 1999?). Ik moet toegeven dat ik in de jaren dat ik hier kom zeer veel heb bijgeleerd. Zeer veel over F1, de technische kant van de F1 (thanks, Luc!), maar ook over het leven en overleven in een internetgemeenschap.

Je maakt hechte banden met mensen die je nog nooit gezien hebt (Ik dacht hier enkele namen te schrijven, maar dat zouden er te veel zijn.... ;) ) en je voelt dat het met sommige mensen echt goed klikt.

Cyberfriends, ik dacht niet dat ik ze ooit zou hebben....  8)  8)  8)

De Pits is waar mijn Stella staat!  :wink:

Keep up the good work!!!!!

No way Alan, de F1Pits blijft nog zeker 100 jaar in de lucht.  :?:  :?:  :?:
Uhm 50, 25, 10 jaar.
1 jaar  :cry:

JVA

1 jaar Martin??? No way, al moet ik hem zelf overnemen.... 8)

Q-Racerke

CitaatSuggesties:
Laat je geen twijfels aanpraten. Dit is een fantastische site.

Ik had al een donkerrood vermoeden dat het hierop zou uitdraaien.
Proficiat mensen!!

Wel vindt ik het, eerlijk gezegd, raar dat niemand enige dingen weet wat hij/zij aangepast zou willen zien. Of één of ander voorstel. Kritiek kan ook opbouwend zijn hé!!
Zelf weet ik op het moment niet zo direct iets, ik ben een beetje uitgewaaid op het circuit van Zolder vandaag .... pffffffffffft  :?
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

The Iceman

Wie durft er hier op ontevreden te stemmen ???????? Waarschijnlijk degene die al die dreigbrieven naar Eddie Jordan heeft gestuurd !!!!    :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

The Iceman

Citaat van: Q-Racerkeik ben een beetje uitgewaaid op het circuit van Zolder vandaag .... pffffffffffft  :?
Gaan racen of testen misschien vandaag ?????

FerrariMan

We zijn nu bijna een uur na de kwalificaties en op F1Live.com maken ze nog steeds geen melding van Schumi's pole en de uitslag.

Voor een site met dergelijk budget en mogelijkheden  :roll:

Dus we zijn vandaag sneller dan de groten :)

Q-Racerke

Citaat van: Snekuem
Citaat van: Q-Racerkeik ben een beetje uitgewaaid op het circuit van Zolder vandaag .... pffffffffffft  :?
Gaan racen of testen misschien vandaag ?????

Nope... t is Motocross op t circuit van Zolder.
Veel wind, beetje regen, veel modder, veel kabaal, vrouwen met veel te veel aan, bier, ambiance. Zo was het vandaag.  8)
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.