Stadionverbod van twee jaar voor eieren gooien

Gestart door Luca, 11 maart 2004 - 19:47:12

« vorige - volgende »

Luca

Zes supporters van Go Ahead Eagles hebben een stadionverbod van twee jaar gekregen, omdat ze vrijdagavond de spelersbus van hun eigen club met eieren bekogelden. Ook lieten ze banden leeglopen van auto's van de spelers. Dat heeft directeur Jacco Swart van Go Ahead donderdag gezegd.

In een open brief lieten de supporters weten dat ze alleen hun onvrede wilden uiten over de slechte prestaties van de Deventer voetbalclub. Daarom namen ze de spelersbus onder vuur. De Eagles verloren vrijdagavond met 2-1 bij Sparta in Rotterdam. Directeur Swart wilde niet zeggen waarom voor zo'n lange straf is gekozen. "De commissie stadionverboden vindt twee jaar een passende sanctie."
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Tim C


Ruud

Citaat van: LucaZes supporters van Go Ahead Eagles hebben een stadionverbod van twee jaar gekregen, omdat ze vrijdagavond de spelersbus van hun eigen club met eieren bekogelden. Ook lieten ze banden leeglopen van auto's van de spelers. Dat heeft directeur Jacco Swart van Go Ahead donderdag gezegd.

In een open brief lieten de supporters weten dat ze alleen hun onvrede wilden uiten over de slechte prestaties van de Deventer voetbalclub. Daarom namen ze de spelersbus onder vuur. De Eagles verloren vrijdagavond met 2-1 bij Sparta in Rotterdam. Directeur Swart wilde niet zeggen waarom voor zo'n lange straf is gekozen. "De commissie stadionverboden vindt twee jaar een passende sanctie."

Ben je het hier niet mee eens dan?  :? Of heb je dit bericht letterlijk uit de krant overgenomen?

Luca

Komt uit de krant.
Zelf hou ik niet van voetbal.
Van mij mogen ze een levenslang verbod krijgen.
Fans zijn er om hun club/team aan te moedigen.
Dit zijn geen fans maar relschoppers.
Die horen daar niet thuis in dat stadion.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Ruud

Citaat van: LucaKomt uit de krant.

Welke krant is dat dan? Ik vind het vreemd dat ze die laatste zin tussen aanhalingstekens zetten, wat een klein beetje suggestief overkomt.

Luca

Citaat van: Ruud
Citaat van: LucaKomt uit de krant.

Welke krant is dat dan? Ik vind het vreemd dat ze die laatste zin tussen aanhalingstekens zetten, wat een klein beetje suggestief overkomt.

Nou ja Ruud.

Het is gewoon wat de directeur van de club heeft gezecht.
Dat plaats je tussen aanhalingstekens.
Niet zo naief zijn.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Ruud

Citaat van: Luca
Citaat van: Ruud
Citaat van: LucaKomt uit de krant.

Welke krant is dat dan? Ik vind het vreemd dat ze die laatste zin tussen aanhalingstekens zetten, wat een klein beetje suggestief overkomt.

Nou ja Ruud.

Het is gewoon wat de directeur van de club heeft gezecht.
Dat plaats je tussen aanhalingstekens.
Niet zo naief zijn.

Vooruit, het is dan hoogstens wat onhandig geformuleerd door die krant. Maar goed.