Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Franky R. op 17 juli 2012 - 13:23:55
Niet moeilijk? Je wilt toch een sinaasappelhuid voorkomen of druipers...Of onvoldoende dekking. En geen hoekjes e.d. vergeten.

Ja? Is het nog niet moeilijk. Sterker nog, eitje. Makkie. Een kind doet de was.

Kootje

Als je iets kan is het idd niet moeilijk nee, maar ik laat de kidz echt de was niet doen hoor. ::)  ;D

Wizard

Ik wel. Kinderarbeid. Wapperen met die handjes, kom kom! ;)

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 juli 2012 - 18:59:02
Ik wel. Kinderarbeid. Wapperen met die handjes, kom kom! ;)

;D

Franky R.

Citaat van: Wizard op 17 juli 2012 - 18:59:02
Ik wel. Kinderarbeid. Wapperen met die handjes, kom kom! ;)
:P :P :P

SDG

Citaat van: Enzo op 13 juli 2012 - 15:06:58
Doe je ook schadeherstel? Heb onlangs een te krap bochtje gemaakt in de P-garage... :(

Vandaag ook een klein ongelukje gehad. Op een gammel kasseiweggetje genre Parijs-Roubaix met de onderkant van mijn auto de weg geraakt. Op het eerste zicht valt er niet echt schade waar te nemen, maar het gerammel aan mijn uitlaat doet het tegengestelde vermoeden. Zo snel mogelijk de garage eens opzoeken...  :(

Enzo

Citaat van: SDG op 05 september 2012 - 20:27:26
Citaat van: Enzo op 13 juli 2012 - 15:06:58
Doe je ook schadeherstel? Heb onlangs een te krap bochtje gemaakt in de P-garage... :(

Vandaag ook een klein ongelukje gehad. Op een gammel kasseiweggetje genre Parijs-Roubaix met de onderkant van mijn auto de weg geraakt. Op het eerste zicht valt er niet echt schade waar te nemen, maar het gerammel aan mijn uitlaat doet het tegengestelde vermoeden. Zo snel mogelijk de garage eens opzoeken...  :(

Ow, das minder SDG. Hopelijk valt de schade mee, uitlaten zijn meestal wel goed(koop) te maken.
Tenzij het je kat is oid.

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 05 september 2012 - 20:27:26
Citaat van: Enzo op 13 juli 2012 - 15:06:58
Doe je ook schadeherstel? Heb onlangs een te krap bochtje gemaakt in de P-garage... :(

Vandaag ook een klein ongelukje gehad. Op een gammel kasseiweggetje genre Parijs-Roubaix met de onderkant van mijn auto de weg geraakt. Op het eerste zicht valt er niet echt schade waar te nemen, maar het gerammel aan mijn uitlaat doet het tegengestelde vermoeden. Zo snel mogelijk de garage eens opzoeken...  :(

Damn had ik vorig jaar ook! Katalysator kapot, kostte me 500 euro om te laten repareren...  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Vandaag met een bang hartje naar de garage geweest. Er bleek tot mijn grote opluchting én verbazing... NIETS beschadigd. En dat gerammel onderaan verdween als bij toverslag door eens een flinke tik op de uitlaat te geven...  :o

gloudiesaurus

Dan heb je wel geluk gehad!  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: SDG op 07 september 2012 - 23:05:18
Vandaag met een bang hartje naar de garage geweest. Er bleek tot mijn grote opluchting én verbazing... NIETS beschadigd. En dat gerammel onderaan verdween als bij toverslag door eens een flinke tik op de uitlaat te geven...  :o


Nauwkeurige monteur heb jij daar...*kuch*kuch*... ;)



Maar idd. flink gemazzeld.


Wizard

Hmmm. Raar. Ik ben benieuwd voor hoelang. ;)

T.Nuvolari

Citaat van: SDG op 07 september 2012 - 23:05:18
Vandaag met een bang hartje naar de garage geweest. Er bleek tot mijn grote opluchting én verbazing... NIETS beschadigd. En dat gerammel onderaan verdween als bij toverslag door eens een flinke tik op de uitlaat te geven...  :o

Helpt altijd.   :D

Sphinx

#388
Ook hier een Alfa-rijder: een Mito Multiair uit 2010. Staat inmiddels >112.000 km op de klok.

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

0634

Opvallend veel Alfa liefhebbers altijd onder de racefans.