Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: JimmySPA op 11 februari 2012 - 17:02:52
Het is Italiaans en op onderdelen betaal je de hoofdprijs.

Oh ja? Wat bedoel je precies met Italiaans (alleen Ferrari??) en wat is je bron? Niet geheel onbelangrijk, waarmee vergelijk je het?

JimmySPA

Citaat van: Wizard op 15 februari 2012 - 07:52:18
Citaat van: JimmySPA op 11 februari 2012 - 17:02:52
Het is Italiaans en op onderdelen betaal je de hoofdprijs.

Oh ja? Wat bedoel je precies met Italiaans (alleen Ferrari??) en wat is je bron? Niet geheel onbelangrijk, waarmee vergelijk je het?

Ik bedoel een oude moeie 2dehandse Italiaans auto en Ferrari, das erg dure combinatie. Onderdelen zijn niet het goedkoopst van een Ferrari... Voor het geld dat het je gaat kosten kan je beter zelf een bizar project beginnen.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 15 februari 2012 - 11:47:18
Citaat van: Wizard op 15 februari 2012 - 07:52:18
Citaat van: JimmySPA op 11 februari 2012 - 17:02:52
Het is Italiaans en op onderdelen betaal je de hoofdprijs.

Oh ja? Wat bedoel je precies met Italiaans (alleen Ferrari??) en wat is je bron? Niet geheel onbelangrijk, waarmee vergelijk je het?

Ik bedoel een oude moeie 2dehandse Italiaans auto en Ferrari, das erg dure combinatie. Onderdelen zijn niet het goedkoopst van een Ferrari... Voor het geld dat het je gaat kosten kan je beter zelf een bizar project beginnen.


Mogelijk, maar dat geldt ook voor een Porsche 911..

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 15 februari 2012 - 17:59:00
Citaat van: JimmySPA op 15 februari 2012 - 11:47:18
Citaat van: Wizard op 15 februari 2012 - 07:52:18
Citaat van: JimmySPA op 11 februari 2012 - 17:02:52
Het is Italiaans en op onderdelen betaal je de hoofdprijs.

Oh ja? Wat bedoel je precies met Italiaans (alleen Ferrari??) en wat is je bron? Niet geheel onbelangrijk, waarmee vergelijk je het?

Ik bedoel een oude moeie 2dehandse Italiaans auto en Ferrari, das erg dure combinatie. Onderdelen zijn niet het goedkoopst van een Ferrari... Voor het geld dat het je gaat kosten kan je beter zelf een bizar project beginnen.


Mogelijk, maar dat geldt ook voor een Porsche 911..

Hmm, 911 ja maar dan heb je wel wat... Sorry kom niet aan de luchtgekoelde 911 haha!

Nog beter vergelijkbaar materiaal: 928 echt als je die koopt op marktplaats komt er nog een auto bij als je gaat schrijven wat er moet gebeuren, dat is niet normaal bij zo'n apparaat. Rijdt wel weer als een koning op de weg... Maja, niks bijzonders aan of bizar snel...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Mwah ..... ondertussen is 'n 928 wel weer bijzonder.
Ik zie ze iig al jaren niet meer.  ::)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 15 februari 2012 - 20:44:16
Mwah ..... ondertussen is 'n 928 wel weer bijzonder.
Ik zie ze iig al jaren niet meer.  ::)


Opgekocht en afgeragd door 'petjes' met hun broek op de enkels of net onder hun billen...Nu staan de echte liefhebbers op en zal de prijs voor een 928 wellicht stijgen.

Kootje

en daarom dus weer bijzonder


JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Wizard

Citaat van: Franky R. op 15 februari 2012 - 21:04:22
Citaat van: Kootje op 15 februari 2012 - 20:44:16
Mwah ..... ondertussen is 'n 928 wel weer bijzonder.
Ik zie ze iig al jaren niet meer.  ::)


Opgekocht en afgeragd door 'petjes' met hun broek op de enkels of net onder hun billen...Nu staan de echte liefhebbers op en zal de prijs voor een 928 wellicht stijgen.

Ik denk dat je in de war bent met een 924 en 944. Een 928 kost een aardig centje. Zeker niet veelvuldig gereden door jeugdige bestuurders. De 924 en 944 kosten geen drol.

JimmySPA

Citaat van: Wizard op 17 februari 2012 - 11:07:00
Citaat van: Franky R. op 15 februari 2012 - 21:04:22
Citaat van: Kootje op 15 februari 2012 - 20:44:16
Mwah ..... ondertussen is 'n 928 wel weer bijzonder.
Ik zie ze iig al jaren niet meer.  ::)


Opgekocht en afgeragd door 'petjes' met hun broek op de enkels of net onder hun billen...Nu staan de echte liefhebbers op en zal de prijs voor een 928 wellicht stijgen.

Ik denk dat je in de war bent met een 924 en 944. Een 928 kost een aardig centje. Zeker niet veelvuldig gereden door jeugdige bestuurders. De 924 en 944 kosten geen drol.

924 kost niks, 944 kost nog wel geld... Maar ja als je zo'n auto heb kom je er snel achter dat het niet combineren valt met een 2wieler... Helemaal niet als ie er dan zo bij staat:



Auw, was zo'n mooi autotje...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.



Citaat van: Wizard op Gisteren om 16:20:25Alfa??  Dan hebben we in ieder geval de zelfde smaak. Ik ga de mijne eens afsoppen. Veel plezier!


Thanx! Is altijd leuk om even onbegrensd te scheuren... Heb jij nog steeds die blauwe 155?

Franky R.

Wizard:


Heb nog nooit een 155 gehad. Maar je zit warm. Oh, overigens heb ik Pirelli Pzero nero banden onder mijn 146.

Franky R.



Citaat van: Enzo op Vandaag om 01:57:58

Citaat van: Wizard op Gisteren om 16:20:25Alfa??  Dan hebben we in ieder geval de zelfde smaak. Ik ga de mijne eens afsoppen. Veel plezier!


Thanx! Is altijd leuk om even onbegrensd te scheuren... 
Heb jij nog steeds die blauwe 155?
</blockquote>

Lekker gescheurd Enzo? Vergeet je niet je olie te peilen?  Je Alfaatje zal wel het e.e.a. verstookt hebben.

Franky R.

Enzo:




Citaat van: Franky R. op Vandaag om 11:24:03

Citaat van: Enzo op Vandaag om 01:57:58

Citaat van: Wizard op Gisteren om 16:20:25Alfa??  Dan hebben we in ieder geval de zelfde smaak. Ik ga de mijne eens afsoppen. Veel plezier!


Thanx! Is altijd leuk om even onbegrensd te scheuren... 
Heb jij nog steeds die blauwe 155?
</blockquote>



Lekker gescheurd Enzo? Vergeet je niet je olie te peilen? 
Je Alfaatje zal wel het e.e.a. verstookt hebben.
</blockquote>

Geen druppel hoeven bijvullen, nooit eigenlijk. Wel een irritante vibratie boven de 200, versleten ophangrubber oid.