Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wizard op 09 februari 2012 - 16:29:20
Ja, ik ga onder de kap duiken. Doe ik sowieso als ik zoiets zou kopen. Heb al eerder vernomen dat ik moest opletten op bepaalde motorcodes. KR schijnt inderdaad de betrouwbaardere variant betreffen. Dat wordt in verkooptopics vaak genoeg onderstreept door de promintente vermelding.

Tja, pure logica natuurlijk...maar wat ik bedoelde was dat je bij een 8v niet zo minutieus hoeft te zijn.
En ja, dan ben je correct geinformeerd. Ik zou zeggen veel succes, maar mijn ding is het niet hoor. Die Golf 2...

Wizard

Heb er wel eens aan gedacht hé. Ben, momenteel, niet actief aan het zoeken. Heb ik wel een tijd gedaan. Helaas ben ik een Golf 2 met TDI-motor misgelopen vrij recent. Was best een leuk ding. Mja, het kan niet alle dagen kerst zijn. En een Golf 1 GTI is ontzettend schaars en als je één vind betaal je de hoofdprijs. Maar wie weet in de toekomst. Voorlopig heb ik mijn handen vol aan mijn Alfa Romeo.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 09 februari 2012 - 18:04:51
Heb er wel eens aan gedacht hé. Ben, momenteel, niet actief aan het zoeken. Heb ik wel een tijd gedaan. Helaas ben ik een Golf 2 met TDI-motor misgelopen vrij recent. Was best een leuk ding. Mja, het kan niet alle dagen kerst zijn. En een Golf 1 GTI is ontzettend schaars en als je één vind betaal je de hoofdprijs. Maar wie weet in de toekomst. Voorlopig heb ik mijn handen vol aan mijn Alfa Romeo.

Ik weet het...zit het geld van de verkoop nu nog te tellen... ;D ;D ;D

;)

SDG

Volgende maand wissel ik mijn 13 jaar oude Punto om voor deze:


JimmySPA

Citaat van: SDG op 10 februari 2012 - 07:41:24
Volgende maand wissel ik mijn 13 jaar oude Punto om voor deze:



Ligt nog veel sneeuw bij jouw SDG!!  ::)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Wizard

Citaat van: Franky R. op 09 februari 2012 - 18:25:26
Citaat van: Wizard op 09 februari 2012 - 18:04:51
Heb er wel eens aan gedacht hé. Ben, momenteel, niet actief aan het zoeken. Heb ik wel een tijd gedaan. Helaas ben ik een Golf 2 met TDI-motor misgelopen vrij recent. Was best een leuk ding. Mja, het kan niet alle dagen kerst zijn. En een Golf 1 GTI is ontzettend schaars en als je één vind betaal je de hoofdprijs. Maar wie weet in de toekomst. Voorlopig heb ik mijn handen vol aan mijn Alfa Romeo.

Ik weet het...zit het geld van de verkoop nu nog te tellen... ;D ;D ;D

;)

Kijk aan! ;) Mocht je hulp nodig hebben bij het opmaken, stuur een PB. Komt goed!

SDG

Citaat van: JimmySPA op 10 februari 2012 - 09:40:04
Ligt nog veel sneeuw bij jouw SDG!!  ::)

Waarom ga ik hem pas volgende maand halen, denk je?  ;)

Wizard


SDG

Citaat van: Wizard op 10 februari 2012 - 10:28:46
Welke uitvoering?

Easy 1200 cc benzine, 3-deurs, zwarte lak + zwarte lederen zetels.

Wizard

Dat is ansich wel een leuke variant alleen zo'n 1.2 is tergend langzaam. De reden waarom ik destijds heb gezegd: Jammer en helaas. Maar goed, niet iedereen hecht daar waarde aan. Veel plezier ermee!

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 februari 2012 - 09:52:37
Citaat van: Franky R. op 09 februari 2012 - 18:25:26
Citaat van: Wizard op 09 februari 2012 - 18:04:51
Heb er wel eens aan gedacht hé. Ben, momenteel, niet actief aan het zoeken. Heb ik wel een tijd gedaan. Helaas ben ik een Golf 2 met TDI-motor misgelopen vrij recent. Was best een leuk ding. Mja, het kan niet alle dagen kerst zijn. En een Golf 1 GTI is ontzettend schaars en als je één vind betaal je de hoofdprijs. Maar wie weet in de toekomst. Voorlopig heb ik mijn handen vol aan mijn Alfa Romeo.

Ik weet het...zit het geld van de verkoop nu nog te tellen... ;D ;D ;D

;)

Kijk aan! ;) Mocht je hulp nodig hebben bij het opmaken, stuur een PB. Komt goed!

Hahahaha,

Is goed! Bestel ik alvast een glas water voor je... :P
;)

Nee, ik kijk nu naar een Amerikaan. Het liefst zou ik een Musclecar willen; Dodge Charger 1969, Mustang Boss/Mach I van 1968 tot 1970.

Maar helaas...Zodra er een V8-motor in zit, gaat de prijs voor de wagen dik over de kop. Zelfs voor een matige roestgebakje... :-X
Er zijn niet veel Amerikanen die ik zou willen kopen. Een (van de vele) droomauto voor mij is bijv. de Corvette C2 Convertible (1963-1967), maar zo'n kar kost nu dik 50.000 euro.

Zoveel geld heb ik nu ook weer niet gekregen voor mijn Golf 1 Gti, hoor! ::)

Maar goed, het geld zit rustig op de bank. En ik heb mij voorgenomen om niet te haastig te zijn. Deed een kennis van mij ook. Die zat zeker 3 jaar op zijn geld, toen hij via een veiling in Zwitserland een Ferrari Mondial uit 1982 kon kopen voor slechts 9700 euro! :o
Ok, die wagen moest op een autoambulance naar Nederland worden vervoerd...Maar een Mondial 8 QV (met ca. 90.000 originele kms!) voor minder dan 15000 euro (aanschaf, transport, keuren en NL-kenteken)...

Dan heb je je slag geslagen, mag ik wel zeggen. ;)


Enzo

Citaat van: Wizard op 09 februari 2012 - 16:31:29
Citaat van: Wizard op 04 februari 2012 - 10:10:48
P1 t/m P9. De Starlet werd in 1979 geïntroduceerd en was vanaf 1980 leverbaar. 5 Modellen welke tussentijds werden gefacelift zijn gebouwd tot eind 1999. Dus ja, er zijn meerdere modellen. ;) Van welk bouwjaar is de Starlet van je vriendin?

Heb er eindelijk aan gedacht. Men zegt wel eens: Beter laat dan nooit! Bandenmaat 'voor + achter' zijn gelijk. Zoals ik al voorspelde. Bandenmaat: 175-70-13.

Had er zelf ook nog niet naar gekeken, maar bedankt voor het opzoeken Wizard.  :)

Wizard

Ik heb niks opgezocht maar gechecked bij de auto. ;)

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 10 februari 2012 - 13:11:48
Citaat van: Wizard op 10 februari 2012 - 09:52:37
Citaat van: Franky R. op 09 februari 2012 - 18:25:26
Citaat van: Wizard op 09 februari 2012 - 18:04:51
Heb er wel eens aan gedacht hé. Ben, momenteel, niet actief aan het zoeken. Heb ik wel een tijd gedaan. Helaas ben ik een Golf 2 met TDI-motor misgelopen vrij recent. Was best een leuk ding. Mja, het kan niet alle dagen kerst zijn. En een Golf 1 GTI is ontzettend schaars en als je één vind betaal je de hoofdprijs. Maar wie weet in de toekomst. Voorlopig heb ik mijn handen vol aan mijn Alfa Romeo.

Ik weet het...zit het geld van de verkoop nu nog te tellen... ;D ;D ;D

;)

Kijk aan! ;) Mocht je hulp nodig hebben bij het opmaken, stuur een PB. Komt goed!

Hahahaha,

Is goed! Bestel ik alvast een glas water voor je... :P
;)

Nee, ik kijk nu naar een Amerikaan. Het liefst zou ik een Musclecar willen; Dodge Charger 1969, Mustang Boss/Mach I van 1968 tot 1970.

Maar helaas...Zodra er een V8-motor in zit, gaat de prijs voor de wagen dik over de kop. Zelfs voor een matige roestgebakje... :-X
Er zijn niet veel Amerikanen die ik zou willen kopen. Een (van de vele) droomauto voor mij is bijv. de Corvette C2 Convertible (1963-1967), maar zo'n kar kost nu dik 50.000 euro.

Zoveel geld heb ik nu ook weer niet gekregen voor mijn Golf 1 Gti, hoor! ::)

Maar goed, het geld zit rustig op de bank. En ik heb mij voorgenomen om niet te haastig te zijn. Deed een kennis van mij ook. Die zat zeker 3 jaar op zijn geld, toen hij via een veiling in Zwitserland een Ferrari Mondial uit 1982 kon kopen voor slechts 9700 euro! :o
Ok, die wagen moest op een autoambulance naar Nederland worden vervoerd...Maar een Mondial 8 QV (met ca. 90.000 originele kms!) voor minder dan 15000 euro (aanschaf, transport, keuren en NL-kenteken)...

Dan heb je je slag geslagen, mag ik wel zeggen. ;)

Das idd leuk zo'n Mondial. Enige wat ik niet zou aandurven is er mee rijden. Het is Italiaans en op onderdelen betaal je de hoofdprijs.

Als ik jou was zou ik een auto aan de andere kant van de plas halen. Daar reed veel moois rond en voor goede prijzen. Als ik op marktplaats kijk zie ik alleen maar afgedankte moeie V8's op gas... Of wachten.. Maar ik zeg je 1 ding, een Amerikaan wil je niet dwars gooien in een bocht behalve als je levensmoe bent. Waarom moet de GTI weg?

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 11 februari 2012 - 17:02:52

Das idd leuk zo'n Mondial. Enige wat ik niet zou aandurven is er mee rijden. Het is Italiaans en op onderdelen betaal je de hoofdprijs.

Als ik jou was zou ik een auto aan de andere kant van de plas halen. Daar reed veel moois rond en voor goede prijzen. Als ik op marktplaats kijk zie ik alleen maar afgedankte moeie V8's op gas... Of wachten.. Maar ik zeg je 1 ding, een Amerikaan wil je niet dwars gooien in een bocht behalve als je levensmoe bent. Waarom moet de GTI weg?

Hoefde niet weg, maar als iemand een zeer goede prijs biedt... ;)