Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: meatball op 12 september 2011 - 21:02:32
OK dan hier het pijnlijke verhaal.
Ik heb een eigen zaak met bbqparty service aan huis en daar moet flink wat voor vervoerd worden.Toen ik 9 jaar geleden pas gestart was met de zaak had ik een zeer mooie 146,waar je natuurlijk niets mee kan vervoeren,maar niet getreurd ik had ook nog een Subaru met trekhaak en aanhangwagen en 1 personeelslid met een nissan lichte vracht die voor mij het vervoer deed. 7 Dagen voordat het nieuwe volgeboekte bbq seizoen begon ging zijn dochter echter een taverne openen en dus kon hij mij niet meer helpen.
Toen heb ik in pure paniek mijn Alfa ingeruild voor een sharan,het enige voertuig dat groot genoeg was en ik op 1 week kon hebben.
4 dagen later zegt de dochter echter dat ze niet tegen dronken mensen kan en stopt al na 1 week met de taverne  >:(

Best lullig toch .

Apart verhaal maar het kan. ;) En inderdaad zonde maar een 147 rijden is ook geen straf.

Franky R.

Citaat van: meatball op 12 september 2011 - 21:02:32
Citaat van: Franky R. op 10 september 2011 - 18:26:29
Citaat van: meatball op 07 augustus 2011 - 07:24:21

Als ik jouw prachtige 146 zie dan begint mijn bloed weer te koken als ik eraan denk op hoe een domme manier ik mijn top  146 14ts  ben kwijtgespeeld  >:(


Laat je ons nog langer nieuwsgierig wachten... :P
;)

OK dan hier het pijnlijke verhaal.
Ik heb een eigen zaak met bbqparty service aan huis en daar moet flink wat voor vervoerd worden.Toen ik 9 jaar geleden pas gestart was met de zaak had ik een zeer mooie 146,waar je natuurlijk niets mee kan vervoeren,maar niet getreurd ik had ook nog een Subaru met trekhaak en aanhangwagen en 1 personeelslid met een nissan lichte vracht die voor mij het vervoer deed. 7 Dagen voordat het nieuwe volgeboekte bbq seizoen begon ging zijn dochter echter een taverne openen en dus kon hij mij niet meer helpen.
Toen heb ik in pure paniek mijn Alfa ingeruild voor een sharan,het enige voertuig dat groot genoeg was en ik op 1 week kon hebben.
4 dagen later zegt de dochter echter dat ze niet tegen dronken mensen kan en stopt al na 1 week met de taverne  >:(

Best lullig toch .


Idd. behoorlijk lullig...sommige mensen weten niet wat ze willen. Je zou denken dat dat wicht nog ervaring heeft opgedaan in een cafe...Was ze blond of zo?


Maar i.i.g. was je wel minder afhankelijk van een ander dankzij je Sharan, maar inderdaad niet echt tof!

JimmySPA



Nou afgelopen jaar geen auto en helemaal top op de brommer. Blijft geweldig. Geen gezeik met betrouwbaarheid, en als je de straat uitrijdt is het gewoon fijn om te rijden wat ik met een auto nou niet echt heb. Gisteren alleen even op t grotere broertje Dyna gezeten.. Toekomst muziek voor 2012.....  :-[ 8)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

@Jimmy,

Rij je nog steeds op je HD met dit weer? Of heb je al een pekelbak gevonden?

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 30 januari 2012 - 20:36:01
@Jimmy,

Rij je nog steeds op je HD met dit weer? Of heb je al een pekelbak gevonden?

Hehe nee, staat al vanaf december in de schuur. 3 weken geleden heel kort gereden, had er een fotoshoot ermee :P
Voorlopig red ik het goed zonder, als ik een auto nodig heb staat er meestal wel wat klaar.

Is het al bijna zomer??
En jij dan met het kever en golf museum? :P


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Senergy

Nieuw gezinswagentje gekocht, ter vervanging van de volledig naar de kl*ten gereden Citroën Saxo.
Wat groter, zuiniger (jonger), met zicht op eventuele gezinsuitbreiding (eerst nog wat oefenen  ;))



GM Daewoo Lacetti
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Enzo

Gefeliciteerd Senergy! Wat moest het kosten? Km stand?

Enzo

Trouwens, mijn Bella liet me in de kou zitten eergisteren.
Na het starten bleef het acculampje branden, bij de oprit van de snelweg kreeg ik een ABS storing met de opmerking "Ga naar de Dealer"... :(
De auto uit gezet maar wilde niet meer aan, alles ging knipperen en elke sensor gaf een foutmelding. (WTF)

Uiteindelijk laten wegslepen want ik blokkeerde de boel, daarna een uur gewacht op de ANWB.
Dit geintje koste me €900,-, moest een nieuwe accu en dynamo in.

Senergy

Citaat van: Enzo op 01 februari 2012 - 15:48:54
Gefeliciteerd Senergy! Wat moest het kosten? Km stand?

ik heb hem 3700 betaald en staan een 90 000 km op, een koopje denk ik toch ;)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Enzo

Citaat van: Senergy op 02 februari 2012 - 12:28:13
Citaat van: Enzo op 01 februari 2012 - 15:48:54
Gefeliciteerd Senergy! Wat moest het kosten? Km stand?

ik heb hem 3700 betaald en staan een 90 000 km op, een koopje denk ik toch ;)

Klinkt als een goede koop, nice!  8)

Wizard

Starlet gekocht. Voor erbij. Dus nu 3 auto's voor de deur. Moet niet gekker worden!!

Enzo

Citaat van: Wizard op 03 februari 2012 - 00:41:33
Starlet gekocht. Voor erbij. Dus nu 3 auto's voor de deur. Moet niet gekker worden!!

Ha daar rijdt mijn vriendin ook in, kan er niet echt enthousiast van worden.
Maar het ding laat je nooit staan, doet het altijd.

Was deze week toevallig bezig met nieuwe banden voor die auto. Wat me opviel was dat voor en achter verschillende maten zijn?
Bij jou ook wizard? ???

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 30 januari 2012 - 22:21:50
Citaat van: Franky R. op 30 januari 2012 - 20:36:01
@Jimmy,

Rij je nog steeds op je HD met dit weer? Of heb je al een pekelbak gevonden?

Hehe nee, staat al vanaf december in de schuur. 3 weken geleden heel kort gereden, had er een fotoshoot ermee :P
Voorlopig red ik het goed zonder, als ik een auto nodig heb staat er meestal wel wat klaar.

Is het al bijna zomer??
En jij dan met het kever en golf museum? :P


Heb een gratis Polootje uit 1993 als pekelwagentje... :)

Wizard

Citaat van: Enzo op 03 februari 2012 - 13:02:53
Citaat van: Wizard op 03 februari 2012 - 00:41:33
Starlet gekocht. Voor erbij. Dus nu 3 auto's voor de deur. Moet niet gekker worden!!

Ha daar rijdt mijn vriendin ook in, kan er niet echt enthousiast van worden.
Maar het ding laat je nooit staan, doet het altijd.

Was deze week toevallig bezig met nieuwe banden voor die auto. Wat me opviel was dat voor en achter verschillende maten zijn?
Bij jou ook wizard? ???

Ja, het kan natuurlijk niet tippen aan mijn Alfa Romeo maar los daarvan een fijn karretje welke louter dient als woon-werk vervoer. Kortom, mijn Alfa Romeo wordt weer waarvoor ik hem kocht: Hobby. Ik zal morgen even kijken of de bandenmaat afwijkt. Zover ik heb gezien, niet. Maar ik kan me vergissen. Welk model heeft je vriendin?

Enzo