Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Gaan de zaken plots zo slecht meatball? Of heb je vertrouwen in Dacia?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Schumi 2009 op 23 november 2009 - 21:09:53
Gaan de zaken plots zo slecht meatball? Of heb je vertrouwen in Dacia?
Ik heb er wel vertrouwen in ja. Die Dacia komt ook niet ipv de audi he,maar het is een lichte vrachtuitvoering van de Dacia MCV waar we op de zaak ongeveer 10.000 km per jaar mee rijden en dit was gewoon de goedkoopste oplossing om mijn afgekeurde courier te vervangen.Wat roesten die fordjes trouwens zeg,82.000 km gereden op 9 jaar en volledig rot.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

Citaat van: meatball op 23 november 2009 - 20:37:59
vandaag een Dacia logan van besteld i.p.v. mijn oude courier  :'(  hopenlijk valt het mee

Wat is er mis met een Dacia Logan? Je ziet er steeds meer in Nederland rijden.
20 jaar geleden wou je niet dood worden gevonden in een Skoda. En nu!!!!
Volgend jaar is Dacia ook een merk wat meeteld in het wereldje.
Schaam je nergens voor.

Ferrari 2010

De Dacia is een goedkoop wagentje, en als je iets goedkoop wil maken moet je altijd wel ergens voor inboeten. Bovendien zijn ze lelijk, omdat ze zo simpel zijn tov de moderne wagens. Hoewel het uiterlijk wel begint te beteren de laatste tijd. Ik Vind zeker niets mis met een Dacia, ik vind het zelf zeer goed voor mensen die met een laag budget zitten en toch een iets ruimere wagen moeten hebben. Als ik bedrijven ermee zie rondrijden denk ik steeds dat die bedrijven hun budget goed beheren. Terwijl ik als ze rondrijden met oude roestbakjes eerder denk dat het zo maar zieligaardjes zijn :)
Maar zelf zie ik me er niet snel in rijden :) Ik wil trouwens nog steeds niet dood worden gevonden in een Skoda hoor ;) Zit allemaal in het koppeke, uiteraard, maar voor mijn part zit het daar goed.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Morgen mag ik mijn nieuwe Dacia afhalen,ik ben eens benieuwd ik heb namelijk nog geen meter met een Dacia gereden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

Citaat van: meatball op 01 december 2009 - 19:38:36
Morgen mag ik mijn nieuwe Dacia afhalen,ik ben eens benieuwd ik heb namelijk nog geen meter met een Dacia gereden.

Bevalt de Dacia meatball?

meatball

Citaat van: Martin op 06 december 2009 - 18:03:53
Citaat van: meatball op 01 december 2009 - 19:38:36
Morgen mag ik mijn nieuwe Dacia afhalen,ik ben eens benieuwd ik heb namelijk nog geen meter met een Dacia gereden.

Bevalt de Dacia meatball?

Ja die verdomde Dacia bevalt goed,een mens zou nog gaan twijfelen waarom we zoveel geld uitgeven aan auto's zoals een bmw of audi.Vandaag heb ik 220 km gereden met de Dacia  15dci 70pk  en ik heb eigenlijk in het drukke verkeer nooit de extra 70 pk die mijn audi heeft gemist,erg he  :-[
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Misschien zegt dat meer over je rijgedrag dan over het vermogen van de Dacia :) Als je de pedaal plat drukt moet je het verschil toch echt wel voelen, niet? Dan gaat het uiteraard om het verschil in vermogen en niet zozeer om het verschil van merk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Schumi 2009 op 06 december 2009 - 20:21:44
Misschien zegt dat meer over je rijgedrag dan over het vermogen van de Dacia :) Als je de pedaal plat drukt moet je het verschil toch echt wel voelen, niet? Dan gaat het uiteraard om het verschil in vermogen en niet zozeer om het verschil van merk.
Nee het is vooral de drukte van het huidige verkeer,wat ben je met een snelle auto als alles voor en achter je dicht zit? En wat het verschil in merk betreft,natuurlijk is de audi beter maar hij kost ook 4 maal meer dan een Dacia mcv en wat is er uiteindelijk het moeilijkste een full option audi of mercedes bouwen voor een prijs waar je van neergaat of een auto die je perfect van a naar b vervoerd voor € 10.000. Begrijp me niet verkeerd ik blijf een audi a6 nog steeds een topauto vinden maar Dacia doet je toch even nadenken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

zal ik mijn nieuwste aanwinst maar eens tonen dan...
Scirocco 1.4L 160pk




Ferrari 2010

Mooi mooi! Ik heb hem al enkele keren tegen gekomen, en deze VW kan mij echt wel verleiden! Normaal heb ik het absoluut niet voor VW, maar deze mag er echt zijn. Persoonlijk vind ik hem in het wit wel mooier :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Zeker niet slecht voor een VW, mooi strak en sportief design het lijkt wel een Alfa... ;)
160PK op een 1.4 motor is niet verkeerd, zal wel een turbo en intercooler op zitten?

Eric

Citaat van: Enzo op 18 april 2010 - 18:06:17
Zeker niet slecht voor een VW, mooi strak en sportief design het lijkt wel een Alfa... ;)
160PK op een 1.4 motor is niet verkeerd, zal wel een turbo en intercooler op zitten?

yup, wat meteen een stuk aangenamer is voor de taksen  ;D

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Zo ziet men waar het geld zit   ;)