Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Rippie

Ik tuf tegenwoordig rond in een Renault Megane uit 2001.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Enzo

Alfa Romeo is mijn merk, wil niks anders meer. Heerlijke wagen!!  8)


janke

Maar ik heb het over de tweedeurs. Die komt in april of mei op de markt.
Die lijkt echt niet op een Corsa. Hij ziet er, in mijn ogen, gewoon beter uit.
En als ik door mijn proeftijd kom staat hij over twee maanden voor mijn deur.
Maar dan wel in het zwart of antraciet.

@
Martin

Op een ander forum zeg je dat je geen nieuwe auto dit jaar gaat kopen. En in 2010 misschien een Chevrolet wilt aanschaffen. Met bekerhouder, je neemt immers een blikje cola of 7up mee na je werk.
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Het ligt helemaal aan de inruilprijs van mijn Getz wat ik ga besluiten en of ik voor vast word aangenomen bij van der Wal.
Van de Chevy zou ik worden gebeld voor een proefrit, dat is inmiddels al weken geleden, ik moet nog telefoon van ze krijgen.
Als het zo moet hoeft het voor mij niet meer. Die hebben afgedaan. Ze willen waarschijnlijk geen auto's verkopen.
Ik heb twee vrijkaarten voor de auto-RAI. Daar ga ik eens rondneuzen.


ivan_

nieuwe Ford Fiesta  Trend;

meatball

Citaat van: ivan_ op 15 juli 2009 - 20:06:46
nieuwe Ford Fiesta  Trend;
Dat is een mooie wagen,ik ben weg van het model en rijdt hij net zo lekker als dat hij eruitziet ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Over een dikke 2 maanden met een Alfa 159 Sportwagon Corporate  8)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Ik ga mijn Getz denk ik verkopen en een fiets kopen.
Dan weet je wel hoe mijn toestand is.

janke

Jesus Martin, wat is er aan de hand? Nog niet zo lang geleden had je het over een nieuwe auto, en nu dit? Geen werk meer, ontslagen? Ik hoop van niet.
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Citaat van: janke op 28 augustus 2009 - 22:34:25
Jesus Martin, wat is er aan de hand? Nog niet zo lang geleden had je het over een nieuwe auto, en nu dit? Geen werk meer, ontslagen? Ik hoop van niet.

Mijn halfjaar contract is niet verlengd. Dus inderdaad werkloos sinds 17 augustus. Ik ben uiteraard druk aan het soliciteren maar wie zit er in deze recesie te wachten op iemand van 54 jaar. Het zal niet meevallen.

Steeds meer zaken gaan via internet bestellen, dus voor mij was er geen werk meer.

Eric

Citaat van: Martin op 29 augustus 2009 - 15:27:38
Citaat van: janke op 28 augustus 2009 - 22:34:25
Jesus Martin, wat is er aan de hand? Nog niet zo lang geleden had je het over een nieuwe auto, en nu dit? Geen werk meer, ontslagen? Ik hoop van niet.

Mijn halfjaar contract is niet verlengd. Dus inderdaad werkloos sinds 17 augustus. Ik ben uiteraard druk aan het soliciteren maar wie zit er in deze recesie te wachten op iemand van 54 jaar. Het zal niet meevallen.

Steeds meer zaken gaan via internet bestellen, dus voor mij was er geen werk meer.
:( :(
spijtig voor je Martin, niet het nieuws waar een mens zit op te wachten natuurlijk...
sterkte

Supermariobros

Citaat van: Martin op 29 augustus 2009 - 15:27:38
Citaat van: janke op 28 augustus 2009 - 22:34:25
Jesus Martin, wat is er aan de hand? Nog niet zo lang geleden had je het over een nieuwe auto, en nu dit? Geen werk meer, ontslagen? Ik hoop van niet.

Mijn halfjaar contract is niet verlengd. Dus inderdaad werkloos sinds 17 augustus. Ik ben uiteraard druk aan het soliciteren maar wie zit er in deze recesie te wachten op iemand van 54 jaar. Het zal niet meevallen.

Steeds meer zaken gaan via internet bestellen, dus voor mij was er geen werk meer.

Slecht nieuws Martin, hopelijk kan je vlug elders aan de slag. Veel sterkte!

meatball

Hopelijk valt er nog iets uit de bus,sterkte in elk geval
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin


meatball

vandaag een Dacia logan van besteld i.p.v. mijn oude courier  :'(  hopenlijk valt het mee
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat