Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 00:46:43
En jij denkt dat ik nog nooit in een Audi A6 heb gezeten?
Zitten is niet hezelfde als ermee rijden,een saab rijd gewoon klote in vergelijking met een audi.
Voor je de vraag steld ,ja ik heb al met beide gereden en ik vind een saab een duur betaalde hoop plastiek.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Ik heb zelfs geen rijbewijs, dat rijden maakt voor mij niks uit. :)

Ik heb bij de Audi al wel klachten gehoord over die elektronische handrem die langs geen kanten zou werken als je bergop moet starten of zoiets.

Ramses

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 21:44:52
Ik heb zelfs geen rijbewijs, dat rijden maakt voor mij niks uit. :)

Ik heb bij de Audi al wel klachten gehoord over die elektronische handrem die langs geen kanten zou werken als je bergop moet starten of zoiets.

En een Saab blijft gewoon een Saab, en dat tipt niet aan de kwaliteit van een Audi.

Jasper

"Gewoon een Saab"... man man man.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 23 oktober 2007 - 11:25:30
"Gewoon een Saab"... man man man.

Een Saab is duur in aankoop, ziet er mooi uit en zal wel goed zijn ook, maar ergens zal wel de reden liggen dat een Saab na enkele jaren niks meer waard is hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

Ramses

Citaat van: Ferrari 2007 op 23 oktober 2007 - 13:52:18
Citaat van: Jasper op 23 oktober 2007 - 11:25:30
"Gewoon een Saab"... man man man.

Een Saab is duur in aankoop, ziet er mooi uit en zal wel goed zijn ook, maar ergens zal wel de reden liggen dat een Saab na enkele jaren niks meer waard is hé ;)

Vraag eens aan Eric hoeveel hij nog kreeg voor zijn Saab 9-3  ;)

Ferrari 2010

#97
Heb het even opgezocht:

Citaat van: Eric op 15 september 2006 - 21:15:53
Citaat van: McChouffe op 15 september 2006 - 09:15:11
Citaat van: Eric op 15 september 2006 - 08:31:23
Saab was best een goede wagen, maar de wagen is zo groooooot en omdat we maar met twee zijn hoefde de grote wagen niet...had ik eerder moeten aan denken  :)
Over de Saab kan ik zeker niets slecht zeggen, alleen dat hij niet zo zuinig is. ongeveer 9L

@McChoufe, als het niet te hard regent heb je er geen last van...als je snel genoeg bent tenminste  ;D

@Martin, de site is erop vooruit gegaan he...vandaar de hogere lonen.  ;D

@KVDracer, we treffen het nog een beetje met het weer...en inderdaad Cabrio rijden is zalig  ;D



Ik heb onlangs nog gehoord dat Saab een lage doorverkoopwaarde heeft. Klopt dat? Of valt het nog wel mee.

yup, was wel effe verschieten... een wagen (nieuw) van ongeveer 25.000 € is na 2.5 jaar amper 10.000€ waard


Moet zwaar slikken zijn! Ik wist dat er weinig van de waarde overbleef, maar dat is toch wel een érg zware daling.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Dat kan mij weinig schelen, ik heb nog nooit zo comfortabel in een wagen gezeten als in onze Saab 95.

meatball

Citaat van: Jasper op 23 oktober 2007 - 20:04:55
Dat kan mij weinig schelen, ik heb nog nooit zo comfortabel in een wagen gezeten als in onze Saab 95.
Comfortabel zitten doe ik in mijn salon,rijplezier hebben doe ik in mijn a6
Lederen zetels waar na 145000 km nog geen spatje sleet op zit
elektronica geen enkel probleem
Interieur zonder een krasje
topkwaliteit dus,dat plastiek dashboard van een saab is na twee jaar een grote kras(zelf gezien)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

bazza

Een grijze Citroën Xsara Picasso.

TheIceman


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2007 op 09 december 2007 - 22:08:33
Op je 11de? :D
Ja, hij is van mijn ouders. Ik zeg wel vaak waarheen ze moeten rijden, enzo. Bovendien zit ik er ongeveer zo vaak in, als hun 2 bij elkaar. Alleen het echte rijden, dat laat ik nog ff aan hun.

FerrariMan

Vandaag een nieuwe auto besteld, gezien ik met een Fiat Punto van '98 rondtoerde was mijn keuze al snel gemaakt, de nieuwe Punto!
Volgende week staat hij bij de dealer, nog een week later zal hij afgewerkt zijn. (velgen en dergelijke aanpassen)

Het zal een verademing zijn.  :)