Dutroux dood?

Gestart door Martin, 26 februari 2004 - 22:12:01

« vorige - volgende »

Meerderheid Belgen willen Dutroux dood.

Eens
21 (60%)
Oneens
14 (40%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 26 februari 2004 - 22:12:01

Raikkie

Afmaken zou ik zeggen , wat die man gedaan heeft valt nooit goed te praten. Hem nog jaren in de cel steken is pure geldverspilling, er zijn in BelgiĆ« mensen die niets misdaan hebben en bijlange niet zo luxueus leven als Dutroux , dan zijn we toch verkeerd bezig hoor  :?

McChouffe

Citaat van: RaikkieAfmaken zou ik zeggen , wat die man gedaan heeft valt nooit goed te praten. Hem nog jaren in de cel steken is pure geldverspilling, er zijn in BelgiĆ« mensen die niets misdaan hebben en bijlange niet zo luxueus leven als Dutroux , dan zijn we toch verkeerd bezig hoor  :?

Waarom eigenlijk nog geld steken in het proberen genezen van geesteszieken als de kans op genezing toch heel klein is? Waarom een pyromaan interneren bv? Burn him alive ... snel, goedkoop en velen zullen het nog een leuk schouwspel vinden ook. Evengoed pure geldverspilling...

Sorry FF, maar ik vrees dat economisch principes wel eens zouden gaan kunnen primeren op ethische.  :(

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FF

het is toch grappig....

in de bijbel staat : "wie vrij is van zonde werpt de eerste steen"
dit gaat duidelijk over de doodstraf

kijk eens op dit forum naar al die zondevrije mensen  :roll:  ; kijk eens naar de vs en hun zondevrije machtshebbers  :roll:

klare taal van de bijbel toch?
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA