wereldbeker veldrijden

Gestart door viperke82, 15 februari 2004 - 17:44:48

« vorige - volgende »

viperke82

sven nijs is kwaad omdat zijn teamgenoten hem niet voorlieten zodat hij de wereldbeker kon winnen in plaats van groenendaal. hij zei dat ze nietreden volgens de landenteams.

mijn commentaar daarop: wie ging elke keer op kop rijden om zo de belgen op te houden zodat de nederlander kon uitlopen?

wie wou er niet overnemen op het WK een paar jaar geleden doe ene groenendaal op kop reed en wk werd?

ik denk dat het hier duidelijk is wie de rotte appel is die niet volgens het landenteam systeem rijd hé.

samengevat: een nederlander op de eerste EN op de tweede plaats (nl sven nijs) in het eindklassement van de wereldbeker.

unknown

Nijs weet en beseft goed genoeg dat zn houding enkele jaren geleden op het WK fout was. Wat er vandaag gebeurd is, dunno want k hebt nie gezien.

viperke82

eigenlijk net hetzelfde, maar nu viel het minder hard op. en hij geeft de belgen de schuld

Alan Blues

Hij had maar harder moeten 'pedaleren'... ;)

BugsBunny

Nijs heeft bij mij reeds enkele jaren geleden afgedaan met zijn escapades om Groenendaal te laten winnen. En dan heeft hij nu nog commentaar? Hij blijft zakken in mijn achting...
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

viperke82

ja, het is volgens hem de schuld van de andere belgen dat hij geen eindwinnaar in de wereldbeker is. maar hij stopte wel alle belgen af en ging ze halen als ze wegreden van hem, om daarna terug de benen stil te houden.

sinds het wereldkampioenschap een paar jaar geleden met groenendaal als winnar en de clerck als 2de en nijs derde heeft hij helemaal afgedaan bij mij, ik was keicontent toen hij uitviel op het wereld kampioensschap dit jaar.

Lender

Hij moet de schuld niet op iemland anders steken, dat is het laagste wat je kan doen. Hij moest 4e eindigen, dat doet hij niet, tja, eigen fout. :roll:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)