Olivier de Schacht na Bayern - Anderlecht

Gestart door Roel, 11 december 2003 - 17:40:28

« vorige - volgende »

Roel

Heeft iemand de wedstrijd gezien? en vooral dan het interview op Canvas met olivier de Schacht vlak na de wedstrijd?
Ik weet niet hoe het kwam maar ik lag in een duek van het lachen, die jongen was zo ongelukkig en zijn uitsrpaken waren schitterend!! ik kwam niet meer bij.
ik vond de frustraties in die jongens en zijn dialects (eenbeetje West Vlaams?) zo'n geweldige combinatie en toen hij begon met de uitspraken als:
'tis gewoon belachelijk, we spelen daar tegen een halve ploeg die de wereldbeker gewonnen heeft...
alleen ne goeien ouderwets 'goedverdoemmemiljaardedzju' ontbrak nog :)

schitterende reactie van die sterkspelende jongen!
respect voor Anderlecht: zij verdienden om door te gaan, chapeau
God save Mclaren

eppie

Ik heb de wedstrijd en het interview gezien,en hij heeft wel gelijk,anderlecht als kleine ploeg speelt beter dan een ploeg die bijna de wereldbeker heeft gewonnen.Maar die scheidsrechter was toch wel partijdig,Pizarro moest tegen iemand aanlopen,vallen,en ze kregen een vrij schop.Kahn mag tijd winnen zo veel hij wil terwijl de match van Brugge tegen Celta Danny Verlinden een geel kaart krijgt in de 20ste min! voor tijdwinnen terwijl ze niet eens voor stonden.Zé Roberto die een anderlecht verdediger met twee handen voor zich wegduwt.Doorspelen mannen,doorspelen!!!Kweetniwie tackelt Aruna op volle snelheid aan de middencirkel.Doorspelen mannen,doorspelen!Fout op mornar voor het strafschop gebied.Doorspelen mannen,doorspelen!5 seconden later een gelijkaardige fout van een anderlechtspeler op iemand van bayern.Ho!Stop!Moet Kahn komen om vrije schop te nemen,op zijn dooie gemak,eerst nog is wuiven naar het publiek,terug naar achter stappen om een aanloop te nemen en dan kei hard wegtrappen.Ach,jakkes,scheidsrechters fluiten altijd voor de grote ploegen.

Mikacouli

Citaat van: RoelHeeft iemand de wedstrijd gezien? en vooral dan het interview op Canvas met olivier de Schacht vlak na de wedstrijd?
Ik weet niet hoe het kwam maar ik lag in een duek van het lachen, die jongen was zo ongelukkig en zijn uitsrpaken waren schitterend!! ik kwam niet meer bij.
ik vond de frustraties in die jongens en zijn dialects (eenbeetje West Vlaams?) zo'n geweldige combinatie en toen hij begon met de uitspraken als:
'tis gewoon belachelijk, we spelen daar tegen een halve ploeg die de wereldbeker gewonnen heeft...
alleen ne goeien ouderwets 'goedverdoemmemiljaardedzju' ontbrak nog :)

schitterende reactie van die sterkspelende jongen!
respect voor Anderlecht: zij verdienden om door te gaan, chapeau

Enneuh ....enneuh...enneuh... :lol:  :lol:

Anonymous

Walter Baseggio kreeg tijdens de rust nog een gele kaart toen hij zowel in het Engels als in het Frans aan Kim Milton Nielsen (de scheidsrechter) vroeg hoeveel hij kreeg van Bayern.

Ik denk dat ze deze ref wel zouden willen zien fluiten in het WK 2006 in Duitsland  :twisted:
Dan gaan er ook zo'n dingen gebeuren als in Zuid-Korea...
De match tegen de Spanjaarden was een compleet fiasco, ook tegen Italië waren veel fases die op omgekochte praktijken leken...

Ik vind ook dat ze een universele scheidsrechters-regel moeten opstellen.
Meer verschillende refs, meer vaste en harde regels, striktere regels, enz...
Ook de mogelijkheid dat refs de herhaling kunnen zien zou te doen moeten zijn, hoeveel kost een groot scherm voor de 4de official?
Als die dan aan de ref kan zeggen wat hij heeft gezien zouden er veel kaarten gegeven kunnen worden, en ook veel komedies en strafschoppen voorkomen kunnen worden...
De Uefa heeft nu wel een filmpje voor elke CL: We care about football ofzo... Maar als ze er echt iets om geven, laten ze Bayern-Anderlecht niet zonder staartje.
Ik was razend die avond, dit mag op zo'n niveau niet gebeuren, zeker niet met een ref als Milton Nielsen, of een ref als Collina.
Vergeet niet:

België is niet naar het EK door scheidsrechterlijke blunders, Anderlecht wint niet in Lyon (zeer omstreden strafschop) en Anderlecht is niet naar de tweede ronde (wederom een omstreden strafschop...)

Ik duim nu heel hard voor Brugge, opdat zij de eer van het Belgisch voetbal hoog mogen houden. En waarom niet stunten zoals Feyenoord dat deed? ;) Effe de beker pakken? :D

Raikkonen MASTER

De vorige post was dus mijn post ;)
Had even een cookie-cleanup gedaan en vergeten in te loggen...  :oops:

Greetz
Raikko

Jean Todt

Da strafschopke van Bayern was voor mijn part terecht ze, k snap ni da daar zo vies over gedaan wordt.

Jasper

'k Heb de fase ook gezien en ge kunt het fluiten maar ook gewoon laten doorspelen. Maar bij geen van beide beslissingen zou geklaagd moeten worden volgens mij.

Racegirl

Citaat van: Jasper'k Heb de fase ook gezien en ge kunt het fluiten maar ook gewoon laten doorspelen. Maar bij geen van beide beslissingen zou geklaagd moeten worden volgens mij.

Zo zou ik het ook beoordelen. Er gebeurt een fout, die absoluut niet nodig was, de scheidsrechter fluit, is in de 16 meter DUS penalty.

Die goal van Makaay die afgefloten wordt voor buitenspel, was trouwens geen buitenspel...

Maar al bij al, spijtig voor het Belgisch voetbal, Bayern heeft zeer slecht gespeeld en Anderlecht was zeker beter, maar als je niet scoort ben je er niks mee!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.