Daihatsu Tanto: kleintje erbij

Gestart door Martin, 30 oktober 2003 - 19:22:31

« vorige - volgende »

Martin

Het Italiaanse woord Tanto betekent in het Nederlands 'meer dan genoeg'. Een toepasselijke naam, die ook nog eens lekker klinkt, had Daihatsu niet kunnen bedenken voor zijn nieuwste MPV-studiemodel. De Tanto beschikt over een gigantische interieurlengte, terwijl ook de hoogte enorm is. Dat alles in combinatie met zeer compacte buitenafmetingen.



De Tanto is volgens de fabrikant een nieuw type auto met een innovatief front. Hij moet een nieuwe dimensie aan de term minicar geven. Daihatsu noemt de wagen een ruime gezinswagen. Daartoe biedt de vierdeurs mini-MPV niet alleen een forse interieurlengte van twee hele meters, ook in de hoogte is de Tanto opzienbarend. De rolmaat komt tot precies 1,33 meter. "Een kind kan in de Tanto staan," aldus Daihatsu. De vloer is zo vlak mogelijk gehouden, al is het alleen maar voor het in- en uitstappen.

Mikacouli

bwakkes,een van de lelijkste wagens die ik ook gezien heb.En ik heb er al veel lelijke gezien. :?

sledge

Eikes! Wie ontwerpt zoiets? Apen met een potlood in hun hand?  :?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

dj Peter

ik wil wel eens zien heo deze "auto" reageerd bij het nemen van een bocht bij hoge snelheid of bij een zogenaamde elandtest  :roll: . Of zijn daar de nodige electronische middelen voor voorzien?

sledge

Citaat van: SaffierFMik wil wel eens zien heo deze "auto" reageerd bij het nemen van een bocht bij hoge snelheid of bij een zogenaamde elandtest  :roll: . Of zijn daar de nodige electronische middelen voor voorzien?

daarvoor moet je wel snelheid kunnen halen hé  :roll:  :lol:  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Mikacouli

Citaat van: sledge
Citaat van: SaffierFMik wil wel eens zien heo deze "auto" reageerd bij het nemen van een bocht bij hoge snelheid of bij een zogenaamde elandtest  :roll: . Of zijn daar de nodige electronische middelen voor voorzien?

daarvoor moet je wel snelheid kunnen halen hé  :roll:  :lol:  :wink:

Duwen he,duwen. :lol:  :lol:  :lol:

Lender

bwaaak, te lang in de afwasmachine gezeten denk ik :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

McChouffe

Weer zo'n rijdende  tupperwaredoos  :roll:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

In Japan zijn zulke wagentjes in hé...maar hoe dan ook het is en blijft een gedrocht... :?

JVA

Het lelijkste??

Dit is een concurrent...


Mikacouli

Citaat van: JVAHet lelijkste??

Dit is een concurrent...


:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:Waar helen ze het toch vandaan.  :?

Lender

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JVAHet lelijkste??

Dit is een concurrent...


:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:Waar helen ze het toch vandaan.  :?

da acherste venster is precies nen duikbril :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Eric

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JVAHet lelijkste??

Dit is een concurrent...


:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:Waar helen ze het toch vandaan.  :?

als dit de toekomstige auto's worden koopik een fiets :shock:  :shock:  :?  :?

Lender

Citaat van: eric
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JVAHet lelijkste??

Dit is een concurrent...


:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:Waar helen ze het toch vandaan.  :?

als dit de toekomstige auto's worden koopik een fiets :shock:  :shock:  :?  :?

koop dan toch een brommer!! :lol:  :lol:  :lol:

BTW: ik doop deze "auto" tot "brilmobiel"! :lol:  :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Eric

Citaat van: Lender
Citaat van: eric
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JVAHet lelijkste??

Dit is een concurrent...


:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:Waar helen ze het toch vandaan.  :?

als dit de toekomstige auto's worden koopik een fiets :shock:  :shock:  :?  :?

koop dan toch een brommer!! :lol:  :lol:  :lol:

Ook juist, dat ik daar niet aan gedacht heb. :oops:  :oops:  :lol:  :lol: