Ferrari 612 Scaglietti

Gestart door Eric, 16 oktober 2003 - 15:01:15

« vorige - volgende »

Eric

De 612 zal uitgerust worden met een V12 motor, 5748 cm³
heeft 540 paarden op stal en met een koppel van 590nm
topsnelheid is zo een slordige 315 km/u
Een sprintje van 0 naar 100 doe je in slechts 4.2 seconden




bron: de autotelegraaf

Lender

prachtig bakje!!! :shock:  :shock:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

beffie

jep idd mooi

maar de voorkant heeft iets weg van de porsches als jet mij vraagt...
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Wutputt

De achterkant en het zijprofiel (prachtige lijn) zien er erg kwijlproducerend uit!

Enkel de voorkant vind ik niet erg geslaagd. En het interieur ziet er wat te 'geknutseld' uit. Het heeft niet de 'zuiverheid' als bvb het interieur van een 360.



Sinds enkele jaren geleden kunnen de nieuwe Ferrari's me minder overtuigen en overvallen als voorheen. De laatste Ferrari waar ik helemaal van onder de indruk was, was de f355.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Roel

Dit is puur plagiaat!!! en het is dan niet eens geslaagd!
bekijk de foto's maar eens van een TVR tuscan speed 12



en van de TVR Cerbera



niet?
en de achterkant lijkt nog heel sterk op de oude 456, wat wel een heel geslaagde wagen is.
God save Mclaren

Wutputt

@ Roel: dat is denk ik lichtjes overdreven. Zo kun je van elke auto zeggen dat ze ergens van genomen zijn.

Ik vind de TVR Tuscan trouwens helemaal niet sterk gelijken op deze nieuwe Ferrari (zeker niet als je de gehele lijn bekijkt)

btw, de eerste foto is van een Tuscan (Speed 6) en niet van de Tuscan Speed 12, dat was een racemonster ;)


Ik denk dat deze Ferrai voornamelijk gebaseerd is op volgende schetst:



en deze schets is gebaseerd op een vroegere Ferrari, namelijk de 375 Berlinetta:

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Roel

Citaat van: Wutputt@ Roel: dat is denk ik lichtjes overdreven. Zo kun je van elke auto zeggen dat ze ergens van genomen zijn.

Ik vind de TVR Tuscan trouwens helemaal niet sterk gelijken op deze nieuwe Ferrari (zeker niet als je de gehele lijn bekijkt)

btw, de eerste foto is van een Tuscan (Speed 6) en niet van de Tuscan Speed 12, dat was een racemonster ;)


Ik denk dat deze Ferrai voornamelijk gebaseerd is op volgende schetst:


en deze schets is gebaseerd op een vroegere Ferrari, namelijk de 375 Berlinetta:

wel je hebt gelijk ,het was inderdaad overdreven, maar de voorkant leek er toch wel op eh? :D maar je foto's bewijzen mijn overdreven post, en die schets had ik ook gezien. wat ik wel vind is dat deze ferrari niet ferrari is...ik heb bij Ferrari agressieve luxe en puur rijgenot in het hoofd, en scherp, maar de afgeronde vormen tonen mij niet zo scherp, al kan je moeilijk zeggen dat zijn prestaties aan de botte kant zijn ;-)
God save Mclaren

Wutputt

Citaat van: Roelwat ik wel vind is dat deze ferrari niet ferrari is...ik heb bij Ferrari agressieve luxe en puur rijgenot in het hoofd
Helemaal mee eens. Vandaar dat ik de laatste Ferrari's maar zus en zo vind.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Race

Ik heb een nieuwe lievelingsauto erbij 8)

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Jasper

Citaat van: RaceIk heb een nieuwe lievelingsauto erbij 8)

;) ;)

Ik vind het ook een zeer mooi bakske. Ik vind het ook geen argument als je zegt 'een Ferrari moet scherp zijn, deze wagen is afgerond dus is hij niet mooi'.
Ik kijk eerst naar de wagen en dan naar het merk...