Nissan Micra R (een bom)

Gestart door Eric, 15 oktober 2003 - 17:27:08

« vorige - volgende »

Eric



het beestje heeft maar liefst 265 paarden aan boord, doet de 100m spurt in minder dan 5 seconden en heeft een topsnelheid van 240 km/u...niet slecht voor een 1.4L.



Bron: de autotelegraaf

Roel

ik vraag mij altijd af wie zulke wagentjes koopt? nog in die categorie: VW Lupo GTI, Renault clio sport, ...

ik vind deze echt wel niet lelijk trouwens.
God save Mclaren

Eric

Citaat van: Roelik vraag mij altijd af wie zulke wagentjes koopt? nog in die categorie: VW Lupo GTI, Renault clio sport, ...

ik vind deze echt wel niet lelijk trouwens.

Op mijn vriendin haar werk is er een collega en die haar vriendin heeft zo een Clio Sport (breed geval) aangekocht...gevolg...ze wil er alleen maar in het weekend mee rijden...zuipt teveel. :lol:  :roll:

Roel

Citaat van: eric
Citaat van: Roelik vraag mij altijd af wie zulke wagentjes koopt? nog in die categorie: VW Lupo GTI, Renault clio sport, ...

ik vind deze echt wel niet lelijk trouwens.

Op mijn vriendin haar werk is er een collega en die haar vriendin heeft zo een Clio Sport (breed geval) aangekocht...gevolg...ze wil er alleen maar in het weekend mee rijden...zuipt teveel. :lol:  :roll:

ZULKE ' :roll: ' mensen dus  :lol:
met het geld van deze autootjes kan je vele mooiere en praktischere dingen doen. ik zou met het geld bijvoorbeeld een tweedehands peugeot 406 Coupé kopen, één van de mooiste betaalbare wagens, oooh zo mooi, mmmmmmmmmh  :P
God save Mclaren

Lender

IK vind het toch een mooi wagentje.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Eric

Citaat van: Roel
Citaat van: eric
Citaat van: Roelik vraag mij altijd af wie zulke wagentjes koopt? nog in die categorie: VW Lupo GTI, Renault clio sport, ...

ik vind deze echt wel niet lelijk trouwens.

Op mijn vriendin haar werk is er een collega en die haar vriendin heeft zo een Clio Sport (breed geval) aangekocht...gevolg...ze wil er alleen maar in het weekend mee rijden...zuipt teveel. :lol:  :roll:

ZULKE ' :roll: ' mensen dus  :lol:
met het geld van deze autootjes kan je vele mooiere en praktischere dingen doen. ik zou met het geld bijvoorbeeld een tweedehands peugeot 406 Coupé kopen, één van de mooiste betaalbare wagens, oooh zo mooi, mmmmmmmmmh  :P

Ik heb een Pug...NOOIT MEEEEEEER :!:

Roel

Citaat van: eric
Citaat van: Roel
Citaat van: eric
Citaat van: Roelik vraag mij altijd af wie zulke wagentjes koopt? nog in die categorie: VW Lupo GTI, Renault clio sport, ...

ik vind deze echt wel niet lelijk trouwens.

Op mijn vriendin haar werk is er een collega en die haar vriendin heeft zo een Clio Sport (breed geval) aangekocht...gevolg...ze wil er alleen maar in het weekend mee rijden...zuipt teveel. :lol:  :roll:

ZULKE ' :roll: ' mensen dus  :lol:
met het geld van deze autootjes kan je vele mooiere en praktischere dingen doen. ik zou met het geld bijvoorbeeld een tweedehands peugeot 406 Coupé kopen, één van de mooiste betaalbare wagens, oooh zo mooi, mmmmmmmmmh  :P

Ik heb een Pug...NOOIT MEEEEEEER :!:

welke heb je?waarom nooit meer?! welke problemen dan? maar wsch id de peugeuot 406 coupé de uitzondering ;) hoooooopelijk
God save Mclaren

Eric

Citaat van: Roel
Citaat van: eric
Citaat van: Roel
Citaat van: eric
Citaat van: Roelik vraag mij altijd af wie zulke wagentjes koopt? nog in die categorie: VW Lupo GTI, Renault clio sport, ...

ik vind deze echt wel niet lelijk trouwens.

Op mijn vriendin haar werk is er een collega en die haar vriendin heeft zo een Clio Sport (breed geval) aangekocht...gevolg...ze wil er alleen maar in het weekend mee rijden...zuipt teveel. :lol:  :roll:

ZULKE ' :roll: ' mensen dus  :lol:
met het geld van deze autootjes kan je vele mooiere en praktischere dingen doen. ik zou met het geld bijvoorbeeld een tweedehands peugeot 406 Coupé kopen, één van de mooiste betaalbare wagens, oooh zo mooi, mmmmmmmmmh  :P

Ik heb een Pug...NOOIT MEEEEEEER :!:

welke heb je?waarom nooit meer?! welke problemen dan? maar wsch id de peugeuot 406 coupé de uitzondering ;) hoooooopelijk


een 206 XS, 1.6L
Afwerking deugt niet, garagekosten zijn overdreven voor dit merk...groot onderhoud +300 euro...klein onderhoud +75 euro.
Heb al wat probleempjes gehad met gerammel...is nu verdwenen...een vijsje dat zomaar losgekomen was.

Vriendin van mij rijd ook met een 206...na enkele maanden regende het binnen, haar zus rijd ook met een 206 kreeg roest in haar ramen  .
De vader reed met 405, heeft ook zijn deel gehad.

Mijn broer heeft een 205 gehad...niks anders dan miserie gehad.

Bezint eer ge begint.

Bjorn

Citaat van: ericeen 206 XS, 1.6L
Afwerking deugt niet, garagekosten zijn overdreven voor dit merk...groot onderhoud +300 euro...klein onderhoud +75 euro.
Heb al wat probleempjes gehad met gerammel...is nu verdwenen...een vijsje dat zomaar losgekomen was.

Vriendin van mij rijd ook met een 206...na enkele maanden regende het binnen, haar zus rijd ook met een 206 kreeg roest in haar ramen  .
De vader reed met 405, heeft ook zijn deel gehad.

Mijn broer heeft een 205 gehad...niks anders dan miserie gehad.

Bezint eer ge begint.

Mijn eerste autoke kreeg ik, een Peugeot 205. 12 jaar oud, motor perfect de rest ook. Eerste carwash beurt... kletsnat het druppelde/spoot overal binnen. Afgang tot en met!  :lol:  Dan Peugeot 306, nooit problemen gehad. (nu ik had hem maar 6 maand  :wink: ) En dan uiteindelijk overgeschakeld naar een Volvo, die is nu 2 jaar en 3 maand en nog geen problemen gehad, behalve dat mijn voorbumper afschilferde. Dat was een serie-fout...  :roll:

Ik denk dat er aan iedere auto wel eens iets scheelt.  :wink:  Want ik kan nog beginnen te vertellen over de Mercedes Vito van mijn vader ook...  :roll:
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Het is gebleken dat Jappen het beste zijn, uit een enquete over de betrouwbaarheid kwam een Toyota als n° 1 uit de bus...de eerste Mercedes kan je vinden in de top 20.

Mercedes heeft een slechte reputatie qua electronika.

McChouffe

Citaat van: ericHet is gebleken dat Jappen het beste zijn, uit een enquete over de betrouwbaarheid kwam een Toyota als n° 1 uit de bus...de eerste Mercedes kan je vinden in de top 20.

Mercedes heeft een slechte reputatie qua electronika.

Heb je ergens een link naar die enquête?
Mag ik blij zijn dat wij een Toyota hebben  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachine
Citaat van: ericHet is gebleken dat Jappen het beste zijn, uit een enquete over de betrouwbaarheid kwam een Toyota als n° 1 uit de bus...de eerste Mercedes kan je vinden in de top 20.

Mercedes heeft een slechte reputatie qua electronika.

Heb je ergens een link naar die enquête?
Mag ik blij zijn dat wij een Toyota hebben  :D

Als ik mij niet vergis heb ik dat eens gelezen in een "Autowereld"