Vlaanderen, België/Nederland, of Europa?

Gestart door Tim C, 24 september 2003 - 16:05:32

« vorige - volgende »

Ik voel me meer

Vlaming
12 (48%)
Belg/Nederlander
11 (44%)
Europeaan
2 (8%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 24 september 2003 - 16:05:32

beffie

Citaat van: FFik ben belg en europeaan.

ik woon in west-vlaanderen maar voel me niet te vlaams : egoïstisch ben ik dus niet. al die nva-ers en vlaams-blokkers zijn erg asociale mensen.

moest er zoveel geldstroom van vlaanderen naar wallonië vloeien dan zou de nva wel meer dan 5 procent van de stemmen halen...


trouwens haat ik dat communautair gedoe! ik wil u eens zien in het buitenland : "ik ben vlaming", iedereen zou zeggen dat ge een onnozelaar zijt...

ja ze zouden meer of 5% moeten halen, de nva althans, vlaams blok dat is nog iets anders, maar de meesten van de mensen beseffen nog niet goed hoe het allemaal in mekaar zit, dit is wat ik denk natuurlijk, enja Ik ben vlaming, en dat zou ik gerust durven zegge in het buitenland, wat is daar mis mee? :roll: er bestaat nu eenmaal iets als vlaanderen en wallonie, dus kun je die namen beter gebruiken ook hé
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

FF

onverdraagzaamheid. that's it.
zoals de tsjetsenen en de russen, de tsjechen en de slovaken, gans vroeger joegoslavië : zoöok denken vele vlamingen.

splitsen is zinloos
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Jasper

Citaat van: WebMachine
Citaat van: ericIk voel me gewoon Belg.

We laten ons allemaal teveel opnaaien door de politiekers.
We zitten hier bezig dat Vlaanderen teveel geld pompt in Wallonië... :roll:

We geven jaarlijks miljarden uit aan derde wereldlanden, politiekers hun loon, de koninklijke konijnenkwekerij, enzovoort.
Vlaanderen verspilt ook geld met hopen, de Walen ook, maar wij discimineren hier ons eigen volk (Walen).

We kunnen hier in Vlaanderen nog leren van de Walen (andersom ook hoor)...Vlamingen zijn gejaagd en stressvolle tijdbommen, terwijl men in Wallonië eerder het rustige leven verkiest.

Ik ben Belg...geen Vlaming. 8)

My thoughts exactly  :wink:
Helemaal!
Ik ben een Belg en ben daar trots op!

Potverdekke, it's great to be a Belgian!