Studie: Skoda Roomster

Gestart door MS Fan, 22 augustus 2003 - 07:40:34

« vorige - volgende »

MS Fan

Op het Autosalon van Frankfurt zal Skoda niet alleen zijn volledige gamma, maar ook de Roomster tentoonstellen. Dat is een studiemodel van een compacte gezinswagen. Kenmerkend voor het model zijn de lange wielbasis en de uitzonderlijke breedte en hoogte. Die combinatie zorgt voor de opvallend grote binnenruimte (vergelijkbaar met die van wagens uit hoger gepositioneerde segmenten) waar Skoda met de naam van dit model op zinspeelt. De vormgeving wordt gedomineerd door strakke lijnen en opvallende kenmerken als hoekomvattende lichtblokken en een zeer bolle voorruit die quasi-naadloos aansluit bij de ruiten in de voorportieren en zo een panoramisch effect creƫert. De achterbank is verschuifbaar om -naar keuze- ruimte te bieden aan de passagiers, dan wel bagage. Twee in lengterichting uitgevoerde glazen dakpanelen zorgen voor een overvloedige lichtinval die omvang van het interieur benadrukt. Meer informatie is nog niet vrijgegeven.



bron : http://www.auto55.be
A sick mind is a true delight ...

Kimi

De voorkant doet mij denken aan een Mazda  :?
Ik vind hem niet mis, maar ook niet heel mooi.

Racegirl

Ik vind hem helemaal niet mooi, lijkt niet eens echt op een auto...  :roll:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Schumi nr1

Heeft meer iets weg van een pausmobiel :s

't is lelijk, alez, volgens mijn smaak toch :)

Mikacouli

Zo'n lelijke wagen.Hij ziet er echt niet uit.


Wutputt

Niet mijn smaak.

Maar het vreemde is dat het mij doet denken aan de Saab 9-X concept, maar dan wat ingekort, wat grotere ruiten achteraan en ander lampen en radiotorrooster vooraan
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Lender

bwaak, geef mij maar de mitsubishi Evov VI. :D
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Bart VD

Volkappen met water en vissen in doen.  En uit het zicht zetten.
This space for rent