wie is je favoriete redactielid?

Gestart door FF, 14 juli 2003 - 22:22:59

« vorige - volgende »

Wie is je favoriete redactielid?

Geert
6 (23.1%)
Martin
6 (23.1%)
Eric
7 (26.9%)
Bjorn
1 (3.8%)
Erwin
2 (7.7%)
MrF1
1 (3.8%)
Ramses
0 (0%)
JVA
2 (7.7%)
Tim C
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 14 juli 2003 - 22:22:59

FF

mijn vote : erwin.

erg interessante features en hij is ook voor jarno trulli!!

ik weet het, het is misschien een lastige vraag : ik heb het gemak om een uitgesproken favoriet te hebben, maar de rest levert ook schitterend werk! wees gerust, wees erg gerust
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Eric

Rare poll  :lol:

Geen nood, ik neem er zeker geen aanstoot aan...moet kunnen hé :lol:  :wink:

***edit***

Ik heb ook een stem uitgebracht, op Björn...reden het is het enige redactielid dat ik in het echt ook al ontmoet heb, Erwin ook, maar dat was vluchtig. :wink:  :lol:

sledge

Oeioeioei, hier waag ik mij niet aan ze. Stel dat ik morgen wakker word me een paardehoofd in mijn bed....  :lol:  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Martin

Ik mag niet niet op mij zelf stemmen :?:
Nee, we zijn een team.
Niemand bij de redactie is de beste.
We zijjn fans voor fans.
Ik stem op niemand. Het zijn allemaal mijn vrienden voor het leven.

Geert is ons opperhoofd. En dat moet zo blijven.
Er moet er een de leiding geven.
En het gaat tot nu toe goed.
Als ik geen stem krijg, pech.
Ik zit er niet mee.
Maar ik kan hier lekker schrijven.

MS Fan

'k Heb op Geert gestemd want ... zonder Geert geen site dus ... zonder site geen geweldige redactieleden  :!: Jullie zijn allemaal goed, ieder op z'n eigen manier. Ik blijf het fantastisch vinden dat jullie zoveel tijd opofferen om ons van het laatste F1 nieuws te voorzien 8)  Doe zo verder allemaal  :!:  :!:  :wink:
A sick mind is a true delight ...

1265


Alan Blues

Hier krijg je van mij geen antwoord op. Zo'n poll moet kunnen, maar ik vind het zeer moeilijk om 1 persoon uit de redactie te halen en die m'n favoriet te noemen.

Met sommige redactieleden heb ik meer contact dan met andere.... maar daarom zijn ze niet beter of slechter dan de anderen.

Ik vind dat zo'n topic moet eindigen met een 'iedereen is favoriet'. :) :)

Schumi nr1

Ik heb totaal geen voorkeur, zoals Martin zei, het is een team, en het doet meer dan behoorlijk zijn werk, doe zo verder zou ik zeggen!

Martin

Citaat van: Alan BluesHier krijg je van mij geen antwoord op. Zo'n poll moet kunnen, maar ik vind het zeer moeilijk om 1 persoon uit de redactie te halen en die m'n favoriet te noemen.

Met sommige redactieleden heb ik meer contact dan met andere.... maar daarom zijn ze niet beter of slechter dan de anderen.

Ik vind dat zo'n topic moet eindigen met een 'iedereen is favoriet'. :) :)

Wijze woorden Alan.
En de muziek gaat verder.
F1 Pits ook.
Daar zijn we het over eens.

Doefie

Is er een mogelijkheid om meerdere stemmen uit te brengen ? Laat ons zeggen een stuk of 9...  :wink:

Allemaal gelijk voor mijn, doen allen hun best om 't zo plezant te maken...

Lender

Ze zijn allemaal gelijk. Dus ik kan er geen antwoord op geven. Mss nog de voorkeur naar Geert omdat hij bovendien de site opgestart heeft, waarvoor ik hem hartelijk dank.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jasper

Na een eerste 'eliminatie' blijven er nog 4 over: Bjorn, Erwin, Ramses en JVA. Daarna nog eens enkele wegwerken, blijven over: Bjorn en Erwin. En daartussen kan ik niet kiezen.
Het liefst zou ik voor Luc kiezen, als je beste redactielid allertijden neemt. ;)

En Wouter (Wutputt) staat er niet tussen. :?:

FF

Citaat van: JasperNa een eerste 'eliminatie' blijven er nog 4 over: Bjorn, Erwin, Ramses en JVA. Daarna nog eens enkele wegwerken, blijven over: Bjorn en Erwin. En daartussen kan ik niet kiezen.
Het liefst zou ik voor Luc kiezen, als je beste redactielid allertijden neemt. ;)

En Wouter (Wutputt) staat er niet tussen. :?:

ik was aan het twijfelen als hij redactielid was...
sorry wutputt
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

FF

jawadde : ik heb juist de foto's bekeken van de redactieleden!
geeneen die lijkt op wat ik van die kerels voor had!!!

de bende lijkt wat op de village people...
nog steeds geen vrouwen... : dan zou het de kelly family kunnen worden...  :lol:
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Alan Blues

Citaat van: FFde bende lijkt wat op de village people...

Groepsfoto van de redactie. ;) ;) ;) ;) ;)



:lol:  :lol:  :lol: