Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Maikel0230

Toch ook een bedenking die ik vandaag gemaakt heb, als een politicus (rechts of niet) zich uitspreekt tegenover de Islam verslikt half het politiek stelsel zich in zijn koffie maar als de allochtonen zich uitspreken tegen iets simpel als Sinterklaas en Zwarte Piet doet de politiek alsof haar neus bloed en lijkt het erop dat ze het nog accepteren ook dat er iets niet pluis mee zou zijn. Ik zie nu al dat als de VN zich negatief uitspreekt over dit non-debat dat elke regio waar dit feest gehouden wordt de regering/overheid gewoon ja-knikt.

Ik zie het elke dag dat bepaalde allochtonen zich uitspreken tegenover onze westerse waarden/tradities whatever maar als dan de rollen worden omgekeerd ben je een verzuurd onverdraagzaam persoon. Onmiddellijk ook een racsist en een neo-nazi

Zoiets gaat niet op bij mij, je hoort je aan ons aan te passen en niet andersom. Ik ben geen racist of zoiets dergelijks maar dat is toch echt wel het minste van het minste dat we mogen terugkrijgen voor het feit dat ze hier mogen verblijven in het al zo volgepropte Europa.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

#9541
@Franky,

1, Hoezo is dat dezaken omdraaien? Als iemand mij lullig behandeld, kijk ik altijd eerst of dat al dan niet terecht is voordat ik daar boos over wordt. In dit geval zouden de tegfenstanders van ZP zich weleens af mogen vragen waarom zij zich nu eigenlijk gediscrimineerd/gekwetst voelen. Behandelen we hen minderwaardig door ZP ZP te noemen? Sluiten we hen uit van deelname aan "ons" volksfeest? Noem ik hen zwart? Volgens mij is het antwoord steeds 'n luidruchtig NEE !!! Dus ......

2, Je zei het in 'n reactie op mij, dus .... Maar goed, die lui die zo reageren sporen imo nog minder als de tegenstanders van ZP/ Die Quincy Gario ken ik niet, maar net als autochtone caberatiers/politici ed mag ook hij roepen wat hij wil. En ja, daar zal hij dan sommigen idd mee kwetsen. Die mensen raad ik dan ook af om naar hem te luisteren.

3, En dienen ze dus ook onze tradities te respecteren, net als dat wij die van hun respecteren..

4, Daaruit blijkt dat dus. Iedereen mag hier zijn eigen ding doen, z'n eigen culturele feesten houden. Maar wij moeten "ons" feestje maar aan passen omdat 'n klein deel vd bevolking zich hier niet in kan vinden.
Oke, ik zeg vanaf nu geen Gay Pride Parade meer. Daar neem ik nu eenmaal aanstoot aan. Een stelletje vd vieze leatherboys en relnichten die daar half naakt door de grachten varen en elkaar open en bloot af lopen te lebberen.  Gadverdamme.  Daar wil ik echt niet mee geconfronteerd worden.

(Ik heb overigens niets tegen homo's hoor, slechts tegen 'n bepaald type homo. Daarbij geef ik slechts 'n voorbeeld van iets waar ook 'n deel vd bevolking tegen is.)


@Maikel,

Precies.
Omgekeerde wereld imo.

gloudiesaurus

Boys boys hou het rustig.
En het mag dan wel een vrij land zijn maar houdt ook iedereen in zijn waarde  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 01 november 2013 - 08:58:10
Boys boys hou het rustig.
En het mag dan wel een vrij land zijn maar houdt ook iedereen in zijn waarde  :)


Precies, dat had ik minstens verwacht over dat hele gedoe over ZP. Maar men luistert niet meer naar elkaar, vandaar dat ik het al eerder 'afkapte'.


En ik heb het toch echt zo duidelijk mogelijk getracht uit te leggen... :(

Jehoentelaar

Het hele gebeuren valt aardig samen te vatten met de treffende uitspraak die ik laatst iemand hoorde zeggen: "Nederland is een tolerant land met vrijheid van meningsuiting, en als je het daar niet mee eens bent ga je maar ergens anders wonen."

Super Seb

Citaat van: Franky R. op 27 oktober 2013 - 18:08:31
Overigens hoop ik niet dat Japan als land onbewoonbaar wordt. Het is mij een te leuk en intrigerend land... :-\ ...De Japanners hebben het westers leven flink verrijkt met hun vindingen.

Om de een of andere reden moest ik gelijk aan Hentai denken....... :P
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 01 november 2013 - 19:08:22
Het hele gebeuren valt aardig samen te vatten met de treffende uitspraak die ik laatst iemand hoorde zeggen: "Nederland is een tolerant land met vrijheid van meningsuiting, en als je het daar niet mee eens bent ga je maar ergens anders wonen."

;D

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 01 november 2013 - 23:07:30
Citaat van: Franky R. op 27 oktober 2013 - 18:08:31
Overigens hoop ik niet dat Japan als land onbewoonbaar wordt. Het is mij een te leuk en intrigerend land... :-\ ...De Japanners hebben het westers leven flink verrijkt met hun vindingen.

Om de een of andere reden moest ik gelijk aan Hentai denken....... :P
Of wat dat je van deze Japanse "uitvinding"... :P  ...een hoofdkussen in de vorm van een damesschoot... ;D



Fabian

Dat moet vast kut liggen...

Franky R.

Citaat van: Fabian op 03 november 2013 - 01:00:54
Dat moet vast kut liggen...
De Japanners kennende zullen ze er vast over hebben nagedacht, Fabian! ;)

Franky R.


Franky R.

Wie binnenkort naar Rome afreist, kan beter een paraplu meenemen. Niet vanwege het eventuele slechte weer maar om jezelf te beschermen tegen uitwerpselen die uit de lucht blijken te vallen.[/size]Spreeuwen zijn de boosdoeners. Al tientallen jaren kiezen deze vogels onder meer de Italiaanse hoofstad uit als geliefkoosde plaats om te overwinteren. Zo'n 1,5 miljoen spreeuwen worden aangetrokken door de warmte van de gebouwen in het centrum, waar ze een luxeleventje kunnen leiden. Ze eten het buikje vol met olijven en doen dan massaal hun behoefte.
:P :P :P
Lekker fris...


http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3549418/2013/11/22/Het-regent-uitwerpselen-in-Rome.dhtml

NielsD

Een aantal jaren geleden stond ik in Venetië op het San Marco-plein, toen één van die duiven m'n kop onderscheet. Dat zijn geen leuke dingen.. >:(
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Madurodam. Gelukkig precies op die brug bij de wc's, dus ik kon me snel schoonmaken. En dat zijn geen duiven, dat zijn fucking meeuwen.

(Dit was voor de verbouwing, ik weet niet of er nu nog een brug vlak bij de wc's is)

Perton