Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Franky R.

Niet echt vreemd nieuws, maarre...R.E.S.P.E.C.T voor deze jongen! Remblokken demonteren zonder je handen te (kunnen) gebruiken...
http://www.youtube.com/watch?v=F4cYcdDMl8s&feature=player_embedded

Franky R.

Een trieste dag voor de liefhebbers van 'vrouwelijke vormen'....De 19-jarige Roemeense tennisster Simona Halep liet vorig jaar haar borsten verkleinen om de wereldtop te bestormen. En helaas met succes.

Sinds ze haar omvangrijke voorgevel liet verkleinen van twee handen vol (DD) naar een handje vol (B-cup) schieten haar prestaties omhoog en is ze van haar rugpijn af.

Gisteren bereikte ze de tweede ronde op Wimbledon door de Servische Bojana Jovanovski met 6-1 6-2 te verslaan.

Over haar voorgevel en de wens om die te verkleinen zei ze eerder: 'Als ik geen tennis zou spelen, zou ik mijn vormen geweldig vinden. Maar ik wil de top-10 halen, dus wil ik een borstverkleining laten doen. Het extra gewicht hindert me op de court. Ik kan veel minder snel bewegen dan andere meisjes.'

Dat zal wel, maar het blijft zonde... :-\  ...er zijn toch al zo weinig echt vrouwelijke sporters. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=cvyoGrFDqyI&feature=player_embedded#at=36

Franky R.

Vrouwen verzot op shotje paardensperma
http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/2456006/2011/06/22/Vrouwen-verzot-op-shotje-paardensperma.dhtml

Een eetcafé in Nieuw-Zeeland serveert bij een gerecht met eend en loempia's het drankje Hoihoi tatea. En dat klinkt smaakvoller dan het is.
De shots in de Green Man Pub zijn namelijk gemaakt van met paardensperma geïnjecteerde appels. Volgens Jason Varley, eigenaar van de tent, wordt het paardenzaad vooral besteld door vrouwen.


Mijn exen hebben bijna altijd geweigerd, terwijl mijn sperma zeer gezond is.

Er zitten anti-depressivia in, stoffen die je humeur in positieve zin beïnvloeden, net als in chocolade. Regelmatig een portie sperma slikken draagt bij tot het algehele gevoel van welbevinden.

En toch bleven ze niet bij mij... ???


;)

Kootje

Citaat van: FrankyEn toch bleven ze niet bij mij...   ???

Dan hielden ze niet van je.  :(

Franky R.

Citaat van: Kootje op 30 juni 2011 - 16:51:17
Citaat van: FrankyEn toch bleven ze niet bij mij...   ???

Dan hielden ze niet van je.  :(


Tja, dat is gebleken... :)

Franky R.

Ouders ruziën over naam dochter (2): rechter beslist
Een moeder en een vader kunnen het niet eens worden over de naam van hun dochtertje van twee jaar. Al sinds de geboorte gaven beide ouders hun kind een andere naam, maar nu wordt het dochtertje eindelijk officieel ingeschreven in het bevolkingsregister en moet er beslist worden. Omdat pa en ma er zelf niet uit komen beslist de rechter.
Die koos voor de eerste naam die de moeder haar spruit bij de geboorte schonk. De achternaam had ze al van de vader. Voor alle duidelijkheid: de ouders waren al gescheiden toen hun tweede kindje geboren werd.


Wat een onzin, toch...
Sommige mensen zouden geen kinderen moeten maken/krijgen!
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/2804003/2011/07/14/Ouders-ruzien-over-naam-dochter-2-rechter-beslist.dhtml

Enzo

Heftig nieuws uit België vandaag. En gek met granaten en een kalasnikov gaat los in Luik.
R.I.P. aan de overleden.

http://www.nu.nl/buitenland/2692396/doden-en-gewonden-aanslag-in-centrum-luik.html


SDG

Nog vreemd nieuws, nu eens niet uit de krant maar iets wat mij zelf overkomen is: gisteren kreeg ik via amazon een mail met het bericht dat een bestelling van een cd, die ik in juli 2011(!) geplaatst heb, definitief geannuleerd is omdat hij niet langer leverbaar is. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, zeker?

Fabian

Mooi op tijd die melding!

Franky R.

Citaat van: SDG op 25 april 2013 - 21:12:20
Nog vreemd nieuws, nu eens niet uit de krant maar iets wat mij zelf overkomen is: gisteren kreeg ik via amazon een mail met het bericht dat een bestelling van een cd, die ik in juli 2011(!) geplaatst heb, definitief geannuleerd is omdat hij niet langer leverbaar is. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, zeker?
Klantenservice, jonguh! ;D

Franky R.


Citaat
Te dikke vrouw uit Duitse sauna gezet
Een middagje in de sauna is voor de Duitse Danica M. uitgedraaid op een teleurstelling. De 35-jarige verpleegster werd door de andere bezoekers uitgelachen en beschimpt wegens haar omvang. 'Zo'n dikhuid hoort hier niet thuis', kreeg Danica te horen.De vrouw en haar 54-jarige partner lieten zich niet onbetuigd en haalden de manager van het saunacomplex in Karlsruhe erbij. Die wilde evenwel Danica de deur uitzetten omdat zij 'verbaal zeer agressief zou zijn geweest naar de gasten.'


Foto is te zien in link...Ik heb een tientonner verwacht, maar deze dame is hooguit flink mollig. Ik denk dat ze eerder is uitgezet vanwege haar "verbale kwaliteiten" jegens de overige gasten en politie... ::)

T.Nuvolari

WHAT THE FUCK!!!

Gaan naar Google Maps en typ volgende coördinaten in:
52.376552, 5.198303 (Copy paste gaat ook...deuh )
Je komt uit aan een meer in Aalmere, Nederland.
Inzoomen en ... wat is dat op die pier?
Heeft er iemand dien Horatio van CSI al gebeld? Of dien de Cock van Baantjer?

Franky R.

Citaat van: M@rc op 01 mei 2013 - 20:21:42
WHAT THE FUCK!!!

Gaan naar Google Maps en typ volgende coördinaten in:
52.376552, 5.198303 (Copy paste gaat ook...deuh )
Je komt uit aan een meer in Aalmere, Nederland.
Inzoomen en ... wat is dat op die pier?
Heeft er iemand dien Horatio van CSI al gebeld? Of dien de Cock van Baantjer?
Idd. bizar!

Fabian

Dit ga ik morgen op de PC eens uitvoeren!